Leser du dette

Han min sover nå, krysser fingrene for at det varer..

Min sovnet nå. 2 timer og 20 min. :( Tror han plages med tennene. Han sovnet en gang men våknet med et stort hyl og var utrøsteluf. Ga han en paracet så han slipper å våkne med eventuelt vondt igjen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nå tror jeg det er på tide med litt kveldsmat også skal jeg finne sengen, trøtt som ei strømpe og feberfølelse i hele kroppen :(

Nå tror jeg det er på tide med litt kveldsmat også skal jeg finne sengen, trøtt som ei strømpe og feberfølelse i hele kroppen :(
Huff da. God bedring.

Huff da. God bedring.

Takk :) Satser på at det er bare væromslaget, fra 26 i skyggen i går ettermiddag til 11 i dag er en stort fall :p

Her har vi hatt grilling og gjester i kveld :) veldig koselig... Nå sitter jeg å koser meg, skal strikke litt før jeg legger meg :)

Er sambo sin tur til å ha mathea i natt om hu skulle våkne + å ta hu i morra tidlig :)

Her har vi hatt grilling og gjester i kveld :) veldig koselig... Nå sitter jeg å koser meg, skal strikke litt før jeg legger meg :)

Er sambo sin tur til å ha mathea i natt om hu skulle våkne + å ta hu i morra tidlig :)
Heldige du :-) Håper snuppen min sover gjennom natta igjen snart..

Da er det natta. Måtte bare kose meg med tv seriene mine i noen timer først. :p må ha noe alenetid. Håper I. Sover litt utpå i morgentidlig. Så får je litt mer søvn.

Sen morgen her, de to største tok minsten :D

Starte dagen med hjemmelaget iskaffe. Ikke verst. ;)

Her har mathea våknet etter sin første lur, hu sov i 1,5t. Sitter med en kopp kaffe, tenkte vi skulle gå en tur etterpå.. Vi er hundepassere i helga så må jo få lufta bikkja litt

Kroppen kjennes bedre i dag, så var nok bare væromslaget. Kaldt i dag også gitt, 8 grader og stor fare for regn.

Kroppen kjennes bedre i dag, så var nok bare væromslaget. Kaldt i dag også gitt, 8 grader og stor fare for regn.
Så bra du føler deg bedre.. Alle disse væromslangene er ikke noe bra, reagerer ofte på de jeg og

Så bra du føler deg bedre.. Alle disse væromslangene er ikke noe bra, reagerer ofte på de jeg og

Takk for det :)
Nei, merker at kroppen ikke lenger tilhører en tyveåring :p

Back
Topp