kattemamma
Lei av å elske
Æsj da... føler med dere begge... håper de sover snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da. God bedring.Nå tror jeg det er på tide med litt kveldsmat også skal jeg finne sengen, trøtt som ei strømpe og feberfølelse i hele kroppen![]()
Huff da. God bedring.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Håper på det daTakkSatser på at det er bare væromslaget, fra 26 i skyggen i går ettermiddag til 11 i dag er en stort fall
![]()
Heldige duHer har vi hatt grilling og gjester i kveldveldig koselig... Nå sitter jeg å koser meg, skal strikke litt før jeg legger meg
Er sambo sin tur til å ha mathea i natt om hu skulle våkne + å ta hu i morra tidlig![]()
DeiligSen morgen her, de to største tok minsten![]()
Kroppen kjennes bedre i dag, så var nok bare væromslaget. Kaldt i dag også gitt, 8 grader og stor fare for regn.
Så bra det bare var været! Her har vi fått sola nå![]()
Så bra du føler deg bedre.. Alle disse væromslangene er ikke noe bra, reagerer ofte på de jeg ogKroppen kjennes bedre i dag, så var nok bare væromslaget. Kaldt i dag også gitt, 8 grader og stor fare for regn.
Så bra du føler deg bedre.. Alle disse væromslangene er ikke noe bra, reagerer ofte på de jeg og