Leser du dette

Fint vær her og, men bare 4 grader ute

Ser ut til at yr tok feil og storm fikk rett :p Ikke så fint i dag, overskyet og fare for regn.

Kjenner jeg blir skikkelig missunnelig på alle de som driver å føder her inne... Vil ha en baby til, men samtidig ikke enda

Klarer meg fint uten flere babyer :-) Har en nabo som hadde termin sist søndag lurer på om noe er på gang nå? Kanskje stikke innom å finne ut senere?

Klarer meg fint uten flere babyer :) Har en nabo som hadde termin sist søndag lurer på om noe er på gang nå? Kanskje stikke innom å finne ut senere?

Så spennende :)

Litt misunnelig jeg også gitt, og jeg har vel egentlig bestemt meg for å ombestemme meg vedrørende sterilisering...

Hvorfor er det å vaske klær, henge opp klær, brette sammen klær og legge på plass klær så innmari kjedelig?

Fordi det er jobb... Vente til ungene blir større så skal de få lov ;)
De to store vasker sine egne klær og henger dem opp ;)

Men, det er innmari kjedelig med resten hehe

Lurer på om jeg skal vekke Tiril... Det var så deilig og stille her men det blir jo bare tull i kveld om hun sover lenger..

Åååå så trett jeg er.. Sovnet på sofaen med minsten gitt..

Da er der andre dagen med kun en dupp. Legger ned I. Nå. Han er skikkelig trøtt. I går sov han kun en time på dagen og sovnet 1900. Da sov han fint med litt amming innimellom frem til 0400. Da var han våken en time. :eek:
Håper han sover natta gjennom nå. Var uansett deilig med voksentid fra 1900 til jeg skulle legge meg luksus! Har sovet en times dupp midt på dagen i dag også. Krysser fingrene. :)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Prøver å få snuppa til å sove, hun styrer som vanlig... Skal bare stå og leke i senga. Håper hun sovner før det har gått en time!

Begge ungene i seng :-) Mannen fyller bassenget på terrassen med vann så det er klart til storesøster i morra :p

Faen. I VÅKNA.! en times dupp. Holder der sikkert gående han nå. At denne sovinga skal være så vanskelig!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjedelig Krica. Trøsten får være at her er det krangling på sovingen så det koster etter ikveld igjen.

Back
Topp