Leser du dette

Vis vedlegget 6502

Noen andre som har babyer som kan være fly forbanna, men i det man tar fram kamera blir han/hun blid? :p

Lite perfekt snuppe da! :D Smelter :)
Nora reagerer ofte med å slutte med det hun holder på med nå kamera (mobil) kommer frem. Kjedelig når jeg skal filme hvor kul hun er ;) Hehe
 
Her er han på bilteppet eg snakka om :) kjempekjekt :):)
 

Vedlegg

  • 1362396421542.jpg
    1362396421542.jpg
    79,5 KB · Visninger: 8
Plukke plukke :D
(Lagra dette bildet også, jeg. Har lagra ALT jeg ser på!)
 
Haha :p det går bra :) prøver å ikkje legge ut bilder der ansikta hans viser, i tilfelle verre personer lagre bilda:p
 
Har lagra bildet av deg med tunga også :p
 
Nice ;) det er uansett ikkje det verste bildet du har hatt mulighet til å lagre av meg :p haha :p trur eg rødme berre av å skrive det :p
 
Ha ha ha. Har du iphone? Kommer ikke borti lagreknapp når jeg går i fra bilde. Ikke verste bildene å lagre men kjedelig å fylle hele mobilen.:p

Fineste bebisene deres. ;-)
 
Har slettet bildene etterhvet ;p

Hahahahaha, jeg klukker av deg, sorciere :p Ø snudde seg og lurte på hva som skjer ;)
 
Ohh...nysgjerrig. :p
 
Haha :p eg sendte eit bilde og oppdaga etter at det var sendt at nippelen min akkurat hadde klart å snike seg med på bildet :p :p for N låg på armen og var så fin :p og hadde fått mat :p
 
Ha ha ha.. Det bildet ja. :p Var på FB melding det. Håper Mrria ikke har lagret det da, :p
 
Ja :p du fekk det med deg du også, ja??:p eg kryssa fingrane for at du ikkje scrolla oppover i samtalen :):)
 
He he he. Så egentlig ikke så nøye på bildet. Leste hva dere skrev. ;)
 
Blæh! Da ble det ikke flyttelasskjøring i dag heller... Kjenner jeg er ganske lei og irritabel at the moment
 
Kvifor ikkje? Kva som har komt i veien?

Nei stakkars, han må jo kjøre ungene til og fra barneidretten, de skal være der fra 19-21 og man må jo forstå at han får ikke gjort noenting på to timer...
 
Ja, himmelen forby..
 
Kjennes ut som det skurer i brystet mitt. Nå skal lillegutt legges. Då blir det kosing m storesøster, så legging av henne. Avslapping og strikking. Og tidlig kveld.
 
Back
Topp