Leser du dette

Ehm, eh, nei, jeg som sitter med strikketøyet hehe, ble et ord for lite der gitt
 
Ser for oss eksen furtende i en krok med strikketøy.
 
Hehe, det ville antagelig vært en syn for guder :p
Men, ikke for det, han broderer innimellom hehe
 
Sitter her å ser privat praksis og strikker marius genser til babyen til bestevenninnen min :)

Har sett ferdig hele serien.. Vemodig at den er ferdig. Heldigvis fikk de muligheten til å avrunde serien. Hater der når serier blir kansellerte uten at det blir laget en avsluttende sesong...
 
Her er det siste innspurt på en vott til mikro før jeg skal finne sengen :)
 
Har lagt meg :) ferdig med episode 2, sesong to i sons of anarchy :)

Nikolai sover. Våkna for 30 min sia og fekk mat... Hadde berre den tøysekoppen kunna venta til kl 02 kunne han fått pupp, men neida... :p (har drukke øl)
 
Er sons of anarchy bra? Vurderer å se på netflix. Som om jeg ikke ser på nok serier. :rolleyes:
 
Ja, er der vi også ser den :) syntes i alle serier at episodane går litt treigt i begynnelsen, men det går seg til :)
 
Trøtt.. Nå er det brunch med barna og faren før det er bæring av flyttelass..
 
Tja.. Jeg skulle gjerne ha kommet lenger, men han er treeeeg, virker som om han prøver å dra det ut i det lengste.
 
Huff, er sånn som man gjerne vil bli ferdig med så fort som mulig...
 
Typisk mannfolk! Som om det er sååå kjekt å flytte, at ein vil bruke lengst mulig tid på det.... :gen113
 
Nei, det kan dere si..
håper det snart går litt fortere, for jeg vil ha en normal stue igjen, ikke en som er halvfull av kasser og sekker..
 
eg må tisse :p og hadde ikkje noko meir fornuftig på hjertet akkurat no :p Tottenham leder 2-1 om nokon lurer:p
 
Klesvask er ufattelig kjedelig...
 
Back
Topp