Leser du dette

Hmm.. Har absolutt ingenting å meddele. :p
 
Nikolai har sparka av seg buksa, og eg er ferdig på toalettet :) joakim ete kvelds og ser jake og sjørøverne i eventyrland :)
 
Det var som jeg trodde.. Det ble med et lass i dag :angry5
 
Så kjedelig bodilmor. Ligger i senga og prøver å få gullet til å sove. ;)
 
Utrolig glad for at suppa ikke har fått tenner enda ;p Blir ikke like kos å amme da, tenker jeg!
 
Stemmer godt det mrria :p
 
Haha, sNuppa! Grusomt om det er tenner i suppa :D
 
Haha:p tenner i suppa skal eg aldri oppleve :p Menneh, sånneh.... N biter:p av og til når han skal hekte seg på, så biter han istedefor :p Og eg kjefter.. det er gøy, så då smiler han fint før han fester seg på og biter igjen ;)

J synes også eg er morsom når eg kjefter... når vi skal pusse tenna har vi ei sånn fast remse vi seier, mens vi snur på hodet. "ikkje sjå den vegen, og ikkje sjå den vegen"... Og så tulla han under pussinga, så eg sa "åååhhhrrrr, no sitter du i ro!!!" Og så ler han og seier eg er ein tøysekopp... Skulle tru han hadde LITT meir respekt for mora si når ho kjefter, men NEIDA!:p
 
Ha ha ha.. Her er det også fryktelig morsomt med strengstemmemamma. :rolleyes:
 
Eg har alltid trudd at eg høyres og ser så skummel ut :p og eg liker ikkje at dei knuser den illusjonen
 
Så søte dere er :)
 
Naaw.. Vi er vel ikke så strenge til vanlig at de tror at vi setter ned foten når vi gjør det. Blir mer effektivt når de blir større.
 
Rart med sånne små, null respekt å få :p
 
hehe:p Ja:p Men han får meg jo fort blid igjen då, iallefall når eg blir kalla ein tøysekopp :p Då kan eg ikkje anna enn å gje opp sintestemma :p Hehe:p
 
Er ikke så enkelt å forbli strengemamma når de små er så bedårende ;)
 
Gleder meg til Nora skal begynne å prate :) Det siste ny her i huset er en sinna, sinna lyd :p Ghrrrr!
 
Nei ;) det er umulig :p sjøl når eg er stressa for å rekke barnehagen og kan vere litt kvass når han spør for 3. Gang om han ikkje kan få sjå istid, så mjukner eg til når han demper stemma og prøver seg på enda eit siste forsøk :p haha :) han kunne ikkje brydd seg mindre når eg seier at vi ikkje har tid og må reise no :p .....for å bli igjen heime vil han ikkje :p
 
ImageUploadedByBV Forum1362393248.036919.jpg

Noen andre som har babyer som kan være fly forbanna, men i det man tar fram kamera blir han/hun blid? :p
 
Back
Topp