Fordi det er her de får flest svarpoenget med de trådene er jo gjerne å sanke innlegg, BV er jo avhengig av å ha et aktivt forum.
Det blir jo veldig feil da når de nettopp har oppfordra til å blåse liv i underforumene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi det er her de får flest svarpoenget med de trådene er jo gjerne å sanke innlegg, BV er jo avhengig av å ha et aktivt forum.
Enig i detDet blir jo veldig feil da når de nettopp har oppfordra til å blåse liv i underforumene.![]()
Enig i detbør gå foran som gode eksempler. Mindre trådflytting blir det også.
Må være med på å snu trenden daLeser dere i uniformene. Jeg leser altså så mye feil
Jeg er svært dårlig på å lese i underforum. Sjekker nesten aldri! Føler det er lite svar og hente der, og poster nesten bare på generelt. Er vel flere som tenker som meg, så da er det vel ikke så rart heller. Skal gladelig bruke mer tid på underforum om trenden snur![]()
Leser dere i uniformene. Jeg leser altså så mye feil
Jeg er svært dårlig på å lese i underforum. Sjekker nesten aldri! Føler det er lite svar og hente der, og poster nesten bare på generelt. Er vel flere som tenker som meg, så da er det vel ikke så rart heller. Skal gladelig bruke mer tid på underforum om trenden snur![]()
Folk er virkelig vanedyrMen det ER jo blitt mer liv i underforumene. Du vet det ikke fordi du ikke er der.![]()
Men hvis alle poster inne på generelt så tenker jeg at enkelte poster også forsvinner i mengden? Da er det bedre å poste det andre steder hvor folk som har interesse for temaet er inne og svarerKa jeg både leser å svarer og lager trådermen der er mye flere svar å få her inne
sånn vill det vell alltid være også
![]()
Selv om jeg får svar på underforumene å altså![]()
JaMen hvis alle poster inne på generelt så tenker jeg at enkelte poster også forsvinner i mengden? Da er det bedre å poste det andre steder hvor folk som har interesse for temaet er inne og svarer![]()
Tenker det som ikke faller inn under noen andre kategorierGenerelt er jo også et underforum, under generell diskusjon. Det er bare et litt håpløst sådan siden det ikke er noen klare retningslinjer for hva som skal postes her.
JaTenker det som ikke faller inn under noen andre kategorier![]()
Ja. Folk er dessverre ikke flinke nokJade fleste tråder på generelt kunne nok funnet plass under et annet underforum.
Ja. Folk er dessverre ikke flinke nokjeg prøver å være flink selv
mener jeg har endel tråder andre steder også iallfall
![]()
Men det ER jo blitt mer liv i underforumene. Du vet det ikke fordi du ikke er der.![]()
Ja prøver å få litt liv andre stederDu har jo laget mange tråder rundt om bortsett fra generelt.![]()