Leser dere i underforumene?

Fordi det er her de får flest svar :p poenget med de trådene er jo gjerne å sanke innlegg, BV er jo avhengig av å ha et aktivt forum.

Det blir jo veldig feil da når de nettopp har oppfordra til å blåse liv i underforumene. ;)

Det blir jo veldig feil da når de nettopp har oppfordra til å blåse liv i underforumene. ;)
Enig i det ;) bør gå foran som gode eksempler. Mindre trådflytting blir det også.

Leser dere i uniformene. Jeg leser altså så mye feil :p

Jeg er svært dårlig på å lese i underforum. Sjekker nesten aldri! Føler det er lite svar og hente der, og poster nesten bare på generelt. Er vel flere som tenker som meg, så da er det vel ikke så rart heller. Skal gladelig bruke mer tid på underforum om trenden snur :)

Jeg er svært dårlig på å lese i underforum. Sjekker nesten aldri! Føler det er lite svar og hente der, og poster nesten bare på generelt. Er vel flere som tenker som meg, så da er det vel ikke så rart heller. Skal gladelig bruke mer tid på underforum om trenden snur :)
Må være med på å snu trenden da :)

Men det ER jo blitt mer liv i underforumene. Du vet det ikke fordi du ikke er der. :P

Ka jeg både leser å svarer og lager tråder :) men der er mye flere svar å få her inne :) sånn vill det vell alltid være også :)
Selv om jeg får svar på underforumene å altså :)

Ka jeg både leser å svarer og lager tråder :) men der er mye flere svar å få her inne :) sånn vill det vell alltid være også :)
Selv om jeg får svar på underforumene å altså :)
Men hvis alle poster inne på generelt så tenker jeg at enkelte poster også forsvinner i mengden? Da er det bedre å poste det andre steder hvor folk som har interesse for temaet er inne og svarer :)

Men hvis alle poster inne på generelt så tenker jeg at enkelte poster også forsvinner i mengden? Da er det bedre å poste det andre steder hvor folk som har interesse for temaet er inne og svarer :)
Ja :) å det gjør jeg å :D men om noe feks haster eller jeg ikke helt vet hvor jeg skal putte det eller vill ha flere svar så lager jeg her inne :)

Generelt er jo også et underforum, under generell diskusjon. Det er bare et litt håpløst sådan siden det ikke er noen klare retningslinjer for hva som skal postes her.

Generelt er jo også et underforum, under generell diskusjon. Det er bare et litt håpløst sådan siden det ikke er noen klare retningslinjer for hva som skal postes her.
Tenker det som ikke faller inn under noen andre kategorier :)

Ja :) de fleste tråder på generelt kunne nok funnet plass under et annet underforum.
Ja. Folk er dessverre ikke flinke nok :) jeg prøver å være flink selv :) mener jeg har endel tråder andre steder også iallfall :)

• Liker
Reactions: BMC
Blitt flinkere :)

Back
Topp