Leser dere i underforumene?

Ja, jeg er innom flere jevnlig og er aktiv på assistert befruktning ettersom jeg har tilhørt der tidligere. Titter innom flere andre og skriver når jeg føler jeg "kan" gjøre det. Ikke alltid det passer seg å skrive på f.eks. Svangerskapet eller Før svangerskapet ettersom jeg hverken er prøver eller gravid, men helt generelle spørsmål tillater jeg meg innimellom å svare på likevel ;).

Er innom med jevne mellomrom for å se om det er noe jeg kan svare på:)

Ja, men det er mest liv på generelt så hvis man vil ha svar må man tydeligvis poste her

Har prøvd å legge t tråder der, men får aldri svar. Legger likevel ut der, og om jeg ikke får svar på en stund - prøver jeg å legge på generelt. Får mye fortere svar der.

Ja. Synes det er kjekt om ting er ryddig og ligger på riktig plass - og for å få til det, må alle og enhver gjøre en innsats. Jeg starter ikke så mange tråder selv, men det minste jeg kan gjøre er da å gå å LESE (og evt svare) inne på de relevante underforumene.

Pussig det der. Ikke lenge siden noen laget en tråd her på generelt og klaget på dette. Men da hoppet flesteparten på henne og sa underforumene var aktive og at de var innom minst en gang daglig.

Er ikke mange som får svar på underforumene..

Noen, ja, men ikke alle.

Selvfølgelig blir det ikke liv på underforum når folk ikker er der inne eller poster innlegg. Om en ikke skaper liv, så blir det ikke liv. Hva er så vanskelig å forstå med det?
Jeg syns det er på tide å slutte å klage.

Selvfølgelig blir det ikke liv på underforum når folk ikker er der inne eller poster innlegg. Om en ikke skaper liv, så blir det ikke liv. Hva er så vanskelig å forstå med det?
Nettopp!! :)

Problemet ligger vel i at det ikke er noen regler for hva som kan postes i generelt, så da blir "alt" postet her. Vond sirkel. Synd at det skal være slik. Lurer på hva som hadde skjedd om generelt ble fjernet? Hadde folk brukt de andre underforumene? Eller bare sluttet å være her?

Problemet ligger vel i at det ikke er noen regler for hva som kan postes i generelt, så da blir "alt" postet her. Vond sirkel. Synd at det skal være slik. Lurer på hva som hadde skjedd om generelt ble fjernet? Hadde folk brukt de andre underforumene? Eller bare sluttet å være her?

Ja, det kan du si... Det hadde i hvert fall blitt ramaskrik her. :P

Ja, det kan du si... Det hadde i hvert fall blitt ramaskrik her. :P
Ja, det tviler jeg ikke på :p men hadde kanskje løst problemene med at folk ikke er på underforumene. Men ser jo moderatorene poster alt her inne også, så de er ikke så flinke å dra aktiviteten ut til underforumene de heller, så da ønsker de vel å ha det slik.

Så utrolig enig mrd deg

Ja, det tviler jeg ikke på :p men hadde kanskje løst problemene med at folk ikke er på underforumene. Men ser jo moderatorene poster alt her inne også, så de er ikke så flinke å dra aktiviteten ut til underforumene de heller, så da ønsker de vel å ha det slik.

Ja, kanskje. ;)
Akkurat det det skjønner ikke jeg, men... Vet ikke om det er noen spesiell grunn til at de legger ut tråder på generelt. Det er jo tydelig hvor de burde være. :P

Ja, kanskje. ;)
Akkurat det det skjønner ikke jeg, men... Vet ikke om det er noen spesiell grunn til at de legger ut tråder på generelt. Det er jo tydelig hvor de burde være. :P
Fordi det er her de får flest svar :p poenget med de trådene er jo gjerne å sanke innlegg, BV er jo avhengig av å ha et aktivt forum.

Back
Topp