Leser dere i underforumene?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Jeg begynner å lure... Siden jeg ser at folk oppretter tråder på generelt angående temaer som allerede er aktive i underforumene :)

Det gjør jeg . Og prøver å huske på å putte trådene på riktig sted:)

Det tar litt tid å få svar så nei :p men skal bli flinkere til å legge de rett de jeg vet skal dit :)

Jeg er innom noen av de innimellom, men det er så lite svar å få der at jeg glemmer hele tråden.

Men det blir jo en ond sirkel da? Hvis man ikke er der og leser og oppretter tråder fordi man føler man ikke får svar? Da får vel ikke andre svar heller?

Syns for øvrig aktiviteten har tatt seg betraktelig opp jeg da :) sjeldent jeg ikke får svar eller at det tar lang tid.

Føler det aldri er svar å få i underforumene (Bortsett fra terminforumene da..), så gidder sjelden å legge ut noe der...

Leser på en del av dem :) syns feks. Svangerskap og fødsel er et aktivt underforum.

Det tar jo tid å få svar siden folk velger å poste ting her, som heller kunne vært postet i underforumet :P Hvis alle bare postet på "rett sted" = problem solved :D

Sjelden (bortsett fra terminforum). Var mye på svangerskap og fødsel da jeg gikk gravid, ellers er det ikke mye.

Jeg er inne og leser på underforumer, men da stort sett kun livet med barn da det er det som angår meg mest akkurat nå. Titter innom noen av de andre innimellom, slik som sex og samliv, økonomi og rettigheter og jobb og utdanning.

Back
Topp