Ja enig! Det skjønner jeg godt at du ønskerDen vogna er bare såå fin!! Og ikke minst praktisk og god og trilleBlir den samme på oss hvis vi får en til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enig! Det skjønner jeg godt at du ønskerDen vogna er bare såå fin!! Og ikke minst praktisk og god og trilleBlir den samme på oss hvis vi får en til
![]()
Hadde den til tvillingene og brukte den til Lillebror som enkeltvogn også. Gled deg, den er fantastisk!Uke 21+0: sykt å tenke på at jeg er så langt på vei. Gleder meg bare mer og mer for hver sag som går til å se prinseni mellomtiden koser jeg meg med litt innkjøp til den lille
![]()
Ja nå har fått bestilt oss søskenvogn og gjett om jeg gleder meg å få den i husden er jo såååå fin og vet den er lett å bruke og knall på tur
kjøpt myggnetting, adapter til bilstol som kan festes på vogna og sommer kalesj som ekstra om varmen blir litt mye
Vis vedlegget 159455
Så godt å høreHadde den til tvillingene og brukte den til Lillebror som enkeltvogn også. Gled deg, den er fantastisk!
Kjedelig at du føler deg utslitt.. Får roe ned så godt du kan og ta vare på deg selv21+5: jeg må innrømme at jeg er helt utslitt fortiden. Begynner å tro jeg har uvi, så skal heldigvis på kontroll hos legen idag pga dette også. Eier ikke et gram av energi og sover kjempe dårlig om natta. Får håpe de finner ut grunnen til at jeg er så trøtt og sliten.
Ellers så vil jeg påstå alt går strålendeer så klar for lille prinsen vår!!!!
sitter å gleder meg over å pakke fødebagen og dra med meg den på sykehuset.
alt rundt fødsel er så spennende! Ikke minst å få se den lille etter vondter er så verdt det!
gleder meg til sommer og sol og gå hjemme i permisjon med den lille. Tid som går altfor fort, men som er så koslig
om jeg kunne få valgt det så hadde jeg vært delvis hjemmeværendekommer nok til å ikke begynne i full stilling uansett etter permisjon pga tre barn og to små som jeg ønsker kan slippe lange dager
mannen er også enig
når jeg er halvveis i permisjonen så skal jeg søke jobb som er bare 15 min å gå fra oss. Orker ikke tanken på å pendle helt til Oslo når jeg heller kan bruke dyrebar tid på familien.
![]()
Ja jeg må det nå. Bare vært så mye itilegg til jobb. Så neste uke blir det å slappe av de to dagene jeg har friKjedelig at du føler deg utslitt.. Får roe ned så godt du kan og ta vare på deg selvSkjønner godt du gleder deg til sommer og permisjon, det er jo så utrolig koselig
Skjønner også godt at du ønsker å jobbe redusert. Jeg tenker det samme selv. Man vil jo ikke at de små skal ha for lange dager i bhg, så tror det er en god investering å se de mer
![]()
Oktoberbarn høres fint ut! Måtte det bli sånnJa jeg må det nå. Bare vært så mye itilegg til jobb. Så neste uke blir det å slappe av de to dagene jeg har frienig der! Absolutt den beste investeringen å kunne se barna sine mer og ikke bare tjene penger og jobbe. Håper du også blir gravid nå da, for da får du oktober barn, noe som også er veldig koselig (begge mine er det)
![]()
Ja veldig skummel! Så fra av alltid brodder på!!! Ja veldig slitsomt, men men verdt det daAu da, det hørtes vondt ut! Isen er skikkelig skummel om dagen altså, så jeg forstår veldig godt at det er fort gjort. Godt alt er bra i magen da, og håper halebeinet ikke blir altfor vondt. Kjipt at du skal være så sliten og trøtt![]()
Veldig koselig å ordne!Så koselig å ordne til babyenEr så fint med gravidmage, er så glad i min jeg også.
Enig i at vannlegger ikke er så fint, men hva får vi gjort...Du har da i det minste noen gode sko å putte beina i.
Tja går delvis, men helt utslitt! Bekkenet er så som så merker jeg. Men skal prøve så lenge jeg klarer.Hvordan fungerer du i 30% nå? Tenker på bekkenet ditt.
Det går braKoser meg med magen. Formen går jo opp og ned, men nå føler jeg at tiden går så fort. Er jo bare ca.16 uker igjen! Jeg er jo sykemeldt, så tilpasser dagen etter formen.
Har ikke ordnet så mye ennå, men kjenner at jeg gleder meg når jeg leser om de koselige forberedelsene du gjør![]()