Lenebeb dagbok!

Den vogna er bare såå fin!! Og ikke minst praktisk og god og trille:-) Blir den samme på oss hvis vi får en til:-)
Ja enig! Det skjønner jeg godt at du ønsker :) elsk!!! Gleder meg til å få den i hus for å si det slik. ❤️ prøven på Elvira en tur :) genialt at man kan ta den sammen til nesten en enkel vogn :)

Uke 21+0: sykt å tenke på at jeg er så langt på vei. Gleder meg bare mer og mer for hver sag som går til å se prinsen ❤️ i mellomtiden koser jeg meg med litt innkjøp til den lille :)

Ja nå har fått bestilt oss søskenvogn og gjett om jeg gleder meg å få den i hus :) den er jo såååå fin og vet den er lett å bruke og knall på tur :) kjøpt myggnetting, adapter til bilstol som kan festes på vogna og sommer kalesj som ekstra om varmen blir litt mye :) Vis vedlegget 159455
Hadde den til tvillingene og brukte den til Lillebror som enkeltvogn også. Gled deg, den er fantastisk!

Hadde den til tvillingene og brukte den til Lillebror som enkeltvogn også. Gled deg, den er fantastisk!
Så godt å høre :) da vet jeg hvertfall enda mer med sikkerhet at det var et godt kjøp :)

21+5: jeg må innrømme at jeg er helt utslitt fortiden. Begynner å tro jeg har uvi, så skal heldigvis på kontroll hos legen idag pga dette også. Eier ikke et gram av energi og sover kjempe dårlig om natta. Får håpe de finner ut grunnen til at jeg er så trøtt og sliten.

Ellers så vil jeg påstå alt går strålende :) er så klar for lille prinsen vår!!!! ❤️ sitter å gleder meg over å pakke fødebagen og dra med meg den på sykehuset. :) alt rundt fødsel er så spennende! Ikke minst å få se den lille etter vondter er så verdt det! :) gleder meg til sommer og sol og gå hjemme i permisjon med den lille. Tid som går altfor fort, men som er så koslig ❤️

om jeg kunne få valgt det så hadde jeg vært delvis hjemmeværende:) kommer nok til å ikke begynne i full stilling uansett etter permisjon pga tre barn og to små som jeg ønsker kan slippe lange dager :) mannen er også enig ;) når jeg er halvveis i permisjonen så skal jeg søke jobb som er bare 15 min å gå fra oss. Orker ikke tanken på å pendle helt til Oslo når jeg heller kan bruke dyrebar tid på familien. ❤️

21+5: jeg må innrømme at jeg er helt utslitt fortiden. Begynner å tro jeg har uvi, så skal heldigvis på kontroll hos legen idag pga dette også. Eier ikke et gram av energi og sover kjempe dårlig om natta. Får håpe de finner ut grunnen til at jeg er så trøtt og sliten.

Ellers så vil jeg påstå alt går strålende :) er så klar for lille prinsen vår!!!! ❤️ sitter å gleder meg over å pakke fødebagen og dra med meg den på sykehuset. :) alt rundt fødsel er så spennende! Ikke minst å få se den lille etter vondter er så verdt det! :) gleder meg til sommer og sol og gå hjemme i permisjon med den lille. Tid som går altfor fort, men som er så koslig ❤️

om jeg kunne få valgt det så hadde jeg vært delvis hjemmeværende:) kommer nok til å ikke begynne i full stilling uansett etter permisjon pga tre barn og to små som jeg ønsker kan slippe lange dager :) mannen er også enig ;) når jeg er halvveis i permisjonen så skal jeg søke jobb som er bare 15 min å gå fra oss. Orker ikke tanken på å pendle helt til Oslo når jeg heller kan bruke dyrebar tid på familien. ❤️
Kjedelig at du føler deg utslitt.. Får roe ned så godt du kan og ta vare på deg selv❤️ Skjønner godt du gleder deg til sommer og permisjon, det er jo så utrolig koselig:-) Skjønner også godt at du ønsker å jobbe redusert. Jeg tenker det samme selv. Man vil jo ikke at de små skal ha for lange dager i bhg, så tror det er en god investering å se de mer:-)

Kjedelig at du føler deg utslitt.. Får roe ned så godt du kan og ta vare på deg selv❤️ Skjønner godt du gleder deg til sommer og permisjon, det er jo så utrolig koselig:-) Skjønner også godt at du ønsker å jobbe redusert. Jeg tenker det samme selv. Man vil jo ikke at de små skal ha for lange dager i bhg, så tror det er en god investering å se de mer:-)
Ja jeg må det nå. Bare vært så mye itilegg til jobb. Så neste uke blir det å slappe av de to dagene jeg har fri ❤️ enig der! Absolutt den beste investeringen å kunne se barna sine mer og ikke bare tjene penger og jobbe. Håper du også blir gravid nå da, for da får du oktober barn, noe som også er veldig koselig (begge mine er det) :)

Ja jeg må det nå. Bare vært så mye itilegg til jobb. Så neste uke blir det å slappe av de to dagene jeg har fri ❤️ enig der! Absolutt den beste investeringen å kunne se barna sine mer og ikke bare tjene penger og jobbe. Håper du også blir gravid nå da, for da får du oktober barn, noe som også er veldig koselig (begge mine er det) :)
Oktoberbarn høres fint ut! Måtte det bli sånn:-)

Gravidlystene er på topp idag og har endelig funnet min favoritt! Elsker salt lakris under dette svangerskapet! Namenam!!!
ImageUploadedByBV Forum1454698685.624263.jpg

22+3: igår klarte kløne meg å falle skikkelig på isen! Den ene gangen jeg ikke tok på meg brodder, for det så ut til at regnet hadde tatt resten, men nei da! Rett på ryggen så jeg kjente et lite knekk i korsryggen. Føler meg mørbanka idag og har vondt i korsryggen litt og nakken. Lille prinsen går det fint med, for hørt på hjertelyd og kjenner han sparke som normalt :) ryggen tok godt imot fallet ;)

Ellers er jeg helt utslitt og trøtt om dagen, og hadde heldigvis en fri dag fa jobb og alt annet idag. Sov jaggu bort halve dagen etter jeg hadde levert minstemor... Fortsatt trøtt! Ikke bare det men jeg er en moody bitch :( ulikt meg å være sånn! Utålmodig og gretten uten grunn, ganske frustrende når jeg er slik. Prøver å holde alt jeg kan inne, men bare brister til slutt.

Dette må jeg si var et skikkelig klageinnlegg! Var egentlig ikke meningen som det. Men må jo si alt er tipp topp! For har barna mine det bra og minsten i magen, så er jeg meget fornøyd egentlig ;)

Toppen idag var at storesøster fikk kjenne sparke fra prinsen idag! Gjett om Amalie ble stolt! ❤️❤️❤️

Au da, det hørtes vondt ut! Isen er skikkelig skummel om dagen altså, så jeg forstår veldig godt at det er fort gjort. Godt alt er bra i magen da, og håper halebeinet ikke blir altfor vondt. Kjipt at du skal være så sliten og trøtt :(

Au da, det hørtes vondt ut! Isen er skikkelig skummel om dagen altså, så jeg forstår veldig godt at det er fort gjort. Godt alt er bra i magen da, og håper halebeinet ikke blir altfor vondt. Kjipt at du skal være så sliten og trøtt :(
Ja veldig skummel! Så fra av alltid brodder på!!! Ja veldig slitsomt, men men verdt det da :) bare ulikt å ha så lite energi bare halvveis i svangerskapet.

23+1: selveste morsdagen og Valentinesday!! 14 februar er en dag jeg aldri vil glemme siden fant ut for to år siden at jeg var gravid med Elvira. Flott dag uansett utfallet ;)

Ellers vil jeg påstå at jeg har hittils en super dag. Fikk gave av mannen og barna, noe jeg virkelig har ønsket meg lenge! Mannen ga med Nike Free 5.0! Endelig kan jeg traske rundt på jobb å føle jeg fly! ;) uforventet og veldig hyggelig! Toppet det hele med flott tegning av storesøster og et kjede hun hadde laget. Ikke minst verdens fineste kort! For en heldig familie!

Nå fortiden er magen så rund og fin og er mega stolt over den :) man ser tydelig at jeg er gravid og godt er det! Lille prinsen sparker både når jeg går rundt og når jeg sitter stille, noe som er ny opplevelse for meg :) vant med kun når jeg var i ro :) helst mot blæra så mor må løpe på do :D

Merket også igår at leggene mine er fulle av vann!!! Vannlegger er ikke mye sexy og heller ubehagelig! Går jo ett med låra nå haha!

Tror jeg har lagt på meg rundt 6-7 kg så litt mer enn jeg er vant med enn med de to tidligere. Men vet jeg klarer å få bort kiloene i løpet av en mnd uansett :) så stresser ikke :) siste nurket i magen skal nytes uansett tall på vekta :) jeg spiser normalt og beveger meg greit. Har seff noen dager jeg vil ha alt!

Fått handlet mye fine klær til lillemann, og godt å se det fyller seg opp. Planen er å få godt gjennom gamle klær etter jentene som er nøytrale som han kan få arve videre :) har en del fine ting han kan bruke der :) dyre ull klær og ytterdresser har jeg kjøpt i beige og brunt, så det vil nok passe fint :) så planen er idag etter lekeland med jentene å kose meg med det! :) kaste eller gi bort klær jeg ikke vil ta vare på etter jentene. Noe ønsker jeg å gi bort til barnebarn jeg håper jeg kan få en gang ;)

Gikk foresten igjennom klær etter jentene! Hadde faktisk en del nøytralt som kan brukes, mye mer enn jeg trodde :) så gøy å se! ❤️ nå gleder jeg meg bare enda mer ( noe jeg ikke trodde gikk an siden gleden er ekstremt stor) :)

Så koselig å ordne til babyen :) Er så fint med gravidmage, er så glad i min jeg også.

Enig i at vannlegger ikke er så fint, men hva får vi gjort... :p Du har da i det minste noen gode sko å putte beina i.

Så koselig å ordne til babyen :) Er så fint med gravidmage, er så glad i min jeg også.

Enig i at vannlegger ikke er så fint, men hva får vi gjort... :p Du har da i det minste noen gode sko å putte beina i.
Veldig koselig å ordne! ❤️ koser meg skikkelig! :) idag skal jeg sortere alle nyinnkjøpte klær og de jeg fant på loftet. Max kos for min del ❤️

Det er så godt å høre du er glad i den, det er viktig syns jeg ;) haha vannlegger overlever jeg, får så mye annet for det. Enig med deg! Nye sko gjør nok susen :)

Hvordan går det med deg? :)

Hvordan fungerer du i 30% nå? Tenker på bekkenet ditt.

Det går bra :) Koser meg med magen. Formen går jo opp og ned, men nå føler jeg at tiden går så fort. Er jo bare ca.16 uker igjen! Jeg er jo sykemeldt, så tilpasser dagen etter formen.

Har ikke ordnet så mye ennå, men kjenner at jeg gleder meg når jeg leser om de koselige forberedelsene du gjør :)

Hvordan fungerer du i 30% nå? Tenker på bekkenet ditt.

Det går bra :) Koser meg med magen. Formen går jo opp og ned, men nå føler jeg at tiden går så fort. Er jo bare ca.16 uker igjen! Jeg er jo sykemeldt, så tilpasser dagen etter formen.

Har ikke ordnet så mye ennå, men kjenner at jeg gleder meg når jeg leser om de koselige forberedelsene du gjør :)
Tja går delvis, men helt utslitt! Bekkenet er så som så merker jeg. Men skal prøve så lenge jeg klarer.

Godt å høre :) herremin tenk på det! Bare 16 uker! Går fort nå :) ja men det må du jo bare gjøre ❤️ får ta en ting av gangen med forberdelser ;)

her klør det fingra, så får noe unnagjort når jeg har energi :) jeg bare må! Bare å glede seg, for mye å se frem til syns jeg da :)

Uke 24+0
Termin: 14. Juni 2016
Kjønn: Gutt
Trimester: 2.
Neste jordmorkontroll: usikkert siden hun er sykemeldt.
Bevegelser: Masse spark gjennom hele dagen. Elsk!
Babyens størrelse: ca 27 cm og 680g
Navn: Tror det blir en liten Melvin ❤️
Vann i kroppen: Ja. Mest i legger og føtter.
Vektøkning: 7 kg.
Utålmodig: litt kanskje, for gleder meg så masse til prinsen kommer og all kos fremover med han ❤️
Strekkmerker: Ingen foreløpig, men tror to av de jeg fikk sist kommer frem mot slutten.
Kynnere: Ja!
Melk i brystene: Nei
Plager: Migrene anfall til stadig. Bekkenet er så som så. En haug med kynnere hver eneste dag.
Humør: Veldig opp og ned, uvant for i de andre svangerskapene har jeg vært ei solstråle! Prinsen tuller med hormonene mine ;)
Cravings: Noen ganger sjokomelk. Men går i mest salt mat :)
Tanker om fødsel: Håper det går fort som sist :)

Herlig navn! ❤❤❤

Back
Topp