Lenebeb dagbok!

Å se de fine klærne! ❤️
Godt at du er fornøyd med jordmor, godt å være i gang med "vanlige" kontroller sikkert?

Å se de fine klærne! ❤️
Godt at du er fornøyd med jordmor, godt å være i gang med "vanlige" kontroller sikkert?
Ja herlig å kunne kjøpe noe! :)

Ja veldig godt å føle man er inn i kontroller nå :) bare å glede seg ;) det føles så mye mer virkelig da :)

15+1: jaaaa! Jeg fikk endelig høre lille prinsen i magehuset sine perfekte hjerteslag med Doppler! :) fantastisk og helt uvirkelig at jeg skal få bli mamma igjen. Jeg elsker tanken og bare forstår ikke den æren jeg skal få. :) like uvirkelig hver eneste gang ❤️

Gleder meg så utrolig masse til neste ultralyd for da tørr jeg å gå til innkjøp av mer gutteklær. Jeg vet også akkurat hvem søskenvogn vi skal ha som blir Bugaboo Donkey :) perfekt vogn! :) det er vel det vi kommer til å trenge av utstyr :) muligens litt andre litt gutteting som sengetøy :)

Syns det er rart å tenke på at dette kanskje blir siste. Enda vi har to egg på frys. Om jeg kunne velge hadde det nok sikkert blitt å prøve de to siste eggene også. Men nå har mannen sagt stopp. Må jo respektere det og si meg meget fornøyd med de jeg har og siste skatten vi skal få :)

Gratulerer med gutt i magen <3

15+1: jaaaa! Jeg fikk endelig høre lille prinsen i magehuset sine perfekte hjerteslag med Doppler! :) fantastisk og helt uvirkelig at jeg skal få bli mamma igjen. Jeg elsker tanken og bare forstår ikke den æren jeg skal få. :) like uvirkelig hver eneste gang ❤️

Gleder meg så utrolig masse til neste ultralyd for da tørr jeg å gå til innkjøp av mer gutteklær. Jeg vet også akkurat hvem søskenvogn vi skal ha som blir Bugaboo Donkey :) perfekt vogn! :) det er vel det vi kommer til å trenge av utstyr :) muligens litt andre litt gutteting som sengetøy :)

Syns det er rart å tenke på at dette kanskje blir siste. Enda vi har to egg på frys. Om jeg kunne velge hadde det nok sikkert blitt å prøve de to siste eggene også. Men nå har mannen sagt stopp. Må jo respektere det og si meg meget fornøyd med de jeg har og siste skatten vi skal få :)
Så koselig lesning! Det er virkelig en ære og få barn ja❤️ Bra valg av vogn, den kommer vi også til å gå for hvis vi får behov for søskenvogn:-) Skjønner tanken om å prøve de to siste fryseeggene også, men klart man må være enige om sånt! Når er neste ul?

Så koselig lesning! Det er virkelig en ære og få barn ja❤️ Bra valg av vogn, den kommer vi også til å gå for hvis vi får behov for søskenvogn:-) Skjønner tanken om å prøve de to siste fryseeggene også, men klart man må være enige om sånt! Når er neste ul?
Ja den vogna er en god og bra vogn :) vil si den beste søskenvogna på markedet :) lett, enkel, kan slås sammen til å bli nesten en enkelvogn osv :) ikke minst fin! :)

Ja vi må være enig og i dette tilfelle blir vi nok ikke det. Så da får jeg være fornøyd :)

Neste er den 26 januar. Går fort til da heldigvis :)

16+0: shit nå er jeg plutselig 16 uker på vei :) hurra!!!! Kjenner litt liv i magen, men ikke masse :) gleder meg skikkelig til harde og gode spark :)

Ellers vært en flott julefeiring med deilig pinnekjøtt og riskrem til dessert. Min mor og ene broren til mannen feiret med oss :) masse flotte gaver og spesielt til barna :)

Stakkars jentene mine har blitt syke begge to. Minste hoster i ett sett som vanlig og hun største har fått feber og oppkast. Ikke kjekt i juleferien ❤️ så blir å legge en del planer på hylla fram til de er nogenlunde friske ❤️❤️❤️

17+5: lenge siden jeg har oppdatert her nå så syns det var på tide :) den siste tiden har gått så utrolig fort!!! Glemmer nesten hvor langt jeg er på vei nå, og bare ser frem imot å se lille mageboeren ❤️❤️❤️

Magen vokser og begynner å se en tydelig kul. Lille prinsen i magen sparker betydelige mer som jeg merker :) neste steg er at mannen skal kjenne det.

Jeg har drevet å laget bøker om Elvira nå. Litt sent ute, men når hun gikk hjemme med meg hadde jeg aldri tid :) så koslig å drive med og får virkelig tiden til å flyr avgårde. Idag skal jeg fortsette med å redigere bilder og finne forskjellige bilder skal bruke i 1 års albumet. Dvs jeg lager album fram til hun er 1 år :) etter det blir det familie album. :) gjorde det samme med storesøster.

Ellers så er det veldig deilig med hverdag hvor jeg faktisk kan nyte sofaen alene litt. :) men alltid godt å kunne levere og hente tidlig :) følger jeg tilføyer familien mye mer nå som jeg sykemeldt.

Jeg er så urolig takknemmelig for familien jeg har fått og klarer nesten ikke å vente til oul!!! Den 26 januar er dagen og håper vi får bekreftet atter en gang det er gutt. Får jeg vite det da, så blir det shopping fremover :) blei alltid så mye mer virkelig når man shopper til de små ;)

Forresten begynt å finne guttenavn: funnet noen vi liker som er: Elian, Elias, Melvin, Mikael, Markus og Viktor :) slt mest for Melvin for det klinger så godt med Amalie og Elvira :) men håpe jeg finner noen flere navn. Har mange fine jentenavn på lager om det skulle bli jenter

Forresten begynt å finne guttenavn: funnet noen vi liker som er: Elian, Elias, Melvin, Mikael, Markus og Viktor :) liker best Melvin for det klinger så godt Amalie og Elvira :) men håpe jeg finner noen flere navn. Har mange fine jentenavn på lager om det skulle bli jente.

Kjenner desverre mange gutter med fine navn, og da blir helt feil for meg å velge en av dem.

Så fine navn! Datteren min har navn i samme gate som din yngste :-)

Jeg syns Markus er veldig fint! ❤️
Hun har det ja ;)

Ja Markus liker jeg veldig godt også :) blir vanskelig å velge ;) syns jeg hver gang :) Velger aldri navnet helt sikkert før vi ser skatten, sånn har det foregått med de to andre :)

Forresten begynt å finne guttenavn: funnet noen vi liker som er: Elian, Elias, Melvin, Mikael, Markus og Viktor :) liker best Melvin for det klinger så godt Amalie og Elvira :) men håpe jeg finner noen flere navn. Har mange fine jentenavn på lager om det skulle bli jente.

Kjenner desverre mange gutter med fine navn, og da blir helt feil for meg å velge en av dem.
Så fine navn. Jeg liker Malvin også :)

17+6: nå har jeg lagt på meg ca 3 kg og syns ikke det er så verst :) mye sofasitting denne uka gjorde at jeg la på meg en kilo. Bryr meg ikke :)

Lysten på mat har økt også siste uka, tenker på mat hele tiden. Er dog veldig flink til å ikke overspise, så prøver heller å kose meg med en ekstra kopp te eller noe :)

Kvalme og migreneanfall har også vært ekstremt ille denne uka. Spesielt mot kvelden. Eneste som hjelper er å sove når de anfallene kommer over meg. Stakkars mannen skjønner jeg syns det er kjipern, når endelig unga sover. Kjæreste tid blir det lite av... Men kommer vel en tid hvor jeg er bedre :)

18 uker idag!!!! Hurra!!! Og jeg kjente liv utenpå magen for første gang :)

Merkeligste greiene jeg har i dette svangerskapet er at om jeg drikker melk for raskt så brekker jeg meg eller kaster opp! Og glemmer det selvfølgelig hver eneste gang. Ler litt av den tingen der altså ;)

Hurra for 18 uker og liv utenpå magen!!:D

18+2: bekkenet mitt misliker sterkt snøværet ute nå. Traske i halvvåt snø hver de har måkt noe sted! Og ja vogn på slep siden lillemor skal i barnehagen. Jeg har egentlig vært veldig heldig med bekkenet hittils, så klager ikke sånn sett. Men veldig spent når jeg neste uke skal begynne 30 prosent å jobbe :( så får se hvordan det går da :)

Ellers nyter jeg bare gravid tilværelsen! Magen er allerede ganske stor syns jeg og det syns jeg bare er stas :) folk forstår at jeg er gravid og ikke bare lagt på meg noen kilo rundt magen haha!

Ene dagen her hadde jeg så vondt i magen ig kjente som en begynnelse på abort. Kjempe vondt som små rier. Ble livredd og heldigvis har Doppler. Pustet lettet ut med en gang jeg hørte hjertelyden :) er nok bare kroppen som forbereder seg til baby :)

Back
Topp