Å se de fine klærne! 
Godt at du er fornøyd med jordmor, godt å være i gang med "vanlige" kontroller sikkert?
Godt at du er fornøyd med jordmor, godt å være i gang med "vanlige" kontroller sikkert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja herlig å kunne kjøpe noe!Å se de fine klærne!
Så koselig lesning! Det er virkelig en ære og få barn ja15+1: jaaaa! Jeg fikk endelig høre lille prinsen i magehuset sine perfekte hjerteslag med Doppler!fantastisk og helt uvirkelig at jeg skal få bli mamma igjen. Jeg elsker tanken og bare forstår ikke den æren jeg skal få.
like uvirkelig hver eneste gang
Gleder meg så utrolig masse til neste ultralyd for da tørr jeg å gå til innkjøp av mer gutteklær. Jeg vet også akkurat hvem søskenvogn vi skal ha som blir Bugaboo Donkeyperfekt vogn!
det er vel det vi kommer til å trenge av utstyr
muligens litt andre litt gutteting som sengetøy
Syns det er rart å tenke på at dette kanskje blir siste. Enda vi har to egg på frys. Om jeg kunne velge hadde det nok sikkert blitt å prøve de to siste eggene også. Men nå har mannen sagt stopp. Må jo respektere det og si meg meget fornøyd med de jeg har og siste skatten vi skal få![]()
Ja den vogna er en god og bra vognSå koselig lesning! Det er virkelig en ære og få barn jaBra valg av vogn, den kommer vi også til å gå for hvis vi får behov for søskenvogn
Skjønner tanken om å prøve de to siste fryseeggene også, men klart man må være enige om sånt! Når er neste ul?
Hun har det jaSå fine navn! Datteren min har navn i samme gate som din yngste
Jeg syns Markus er veldig fint!![]()
Så fine navn. Jeg liker Malvin ogsåForresten begynt å finne guttenavn: funnet noen vi liker som er: Elian, Elias, Melvin, Mikael, Markus og Viktorliker best Melvin for det klinger så godt Amalie og Elvira
men håpe jeg finner noen flere navn. Har mange fine jentenavn på lager om det skulle bli jente.
Kjenner desverre mange gutter med fine navn, og da blir helt feil for meg å velge en av dem.
Åh det var fintSå fine navn. Jeg liker Malvin også![]()
Takk! Er i ekstase om dagen HeheHurra for 18 uker og liv utenpå magen!!❤