5+1: Jeg tørr endelig å skrive hvor langt jeg er på vei! Vært litt redd for dette av en eller annen grunn hittils. Men nå håper jeg bare et lille nurket i magen har det topp.
Faktisk vært veldig mye på hjemmefronten, så nesten ikke fått tid til å tenke på skatten i magen
bortsett fra på kvelden hvor jeg endelig setter meg på sofaen.
Vi ferdigstiller kjøkkenet og har noe småtteri igjen som å få fuge ved benkeplaten, sette opp pyntelig, feste en kontakt i veggen, småtteri på åpningen inn til kjøkken og få opp gardinstanga igjen
det skal vi bli ferdig med idag.
Jeg er veldig sliten og lite i form. Så ikke lett å ha full rulle i heimen, med alt som itilegg skal gjøres. Storesøster ble 6 år igår. Feiret bare med oss i familien bursdagen til min 6 åring!
så da fikk hun bløtkake og hjemmelaget pizza som jeg laget etter hennes bestilling
selvfølgelig gaver som hun elsket
Syns tiden går tregt for det og er kjempe nervøs for ultralyden på uke 8! Livredd for at hjertet ikke dunker
så tiden frem til da går såååååå super tregt! Samme dagen begynner lillemor i barnehage for første gang
veldig vemodig å være ferdig med permisjonen med henne
så i løpet av samme uka begynner jeg på jobb igjen
håper den ene oppturen er å få se et eller to hjerter slå 

Faktisk vært veldig mye på hjemmefronten, så nesten ikke fått tid til å tenke på skatten i magen
Vi ferdigstiller kjøkkenet og har noe småtteri igjen som å få fuge ved benkeplaten, sette opp pyntelig, feste en kontakt i veggen, småtteri på åpningen inn til kjøkken og få opp gardinstanga igjen
Jeg er veldig sliten og lite i form. Så ikke lett å ha full rulle i heimen, med alt som itilegg skal gjøres. Storesøster ble 6 år igår. Feiret bare med oss i familien bursdagen til min 6 åring!
Syns tiden går tregt for det og er kjempe nervøs for ultralyden på uke 8! Livredd for at hjertet ikke dunker