Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Det gikk super bra!!! De var utrolige hyggelig og tror jeg svarte ganske så bra!Masse lykke til på intervju i dag!!
Det kommer til å gå kjempefint. Husk å pustSmil
vær deg selv
![]()
TakkLykke til i dagDu høres jo godt forberedt ut.
Og når det kommer til å stemme på positiv test, så gjør jeg også det![]()
Takk! Gikk nesten knirkefritt dette intervjuetLykke til idag! Krysser fingrene for deg nå kl. 14!!Dette kommer til å gå så bra! Og om et par dager har du også en positiv test i hånda. Bare fryd og gammen det her! Hihi
![]()
Så bra!!Takk! Gikk nesten knirkefritt dette intervjuetmange som blir intervjuet, men jeg har troa på et annen gangs intervju
ofte de gjør det fordi de er usikker på et par de ønsker å velge mellom
men neste steget er å søke en annen jobb om ikke jeg får denne
![]()
Jeg hååååoer så sårt den testen blir positiv på torsdag! Best for den testen å få strek!!!![]()
Takkja temmelig godt forberedt og fikk faktisk ikke de verste spm som jeg forventet meg. Man skal alltid forvente veldig vanskelig spm
rodde i land de jeg syns var verre og tok det med et godt smil
![]()
Ja veldig deilig! Skal koooose meg Max! Mye spennende som skjer på jobben om dagen også, men jaggu bedre å nyte tiden med barna! De kommer første rekkeÅååh, så deilig med 1 mnd hjemme med minstenJeg er kjempespent på torsdagen. Har en så god følelse på at det har gått bra!
❤
Hehe artig at noen gleder seg over mine tester daFøler på mye av det samme som deg!
Men vi må håpe og tro at ingen symptomer er ett godt tegn
Som jeg gleder meg til å se testen din med to streker på torsdag!!![]()
Føler vi har fulgt hverandre tett en stund nå så blir jo ekstra spennende og gøy!Hehe artig at noen gleder seg over mine tester daselvom jeg gruer meg!!!
gleder meg til du skal teste jeg!!!! Det er noe jeg ser frem til
![]()
Enig med deg!!! Ekstra gøy da jaFøler vi har fulgt hverandre tett en stund nå så blir jo ekstra spennende og gøy!![]()
Jeg syns vi begge skal være gravide med tvillinger. Da føder vi kanskje samtidig![]()
Herlighet!!!Enig med deg!!! Ekstra gøy da jaherremin tenk om det! Lykkerus! Da har vi nok å skravle om hvertfall
![]()
Tok en test! Måtte!!! Men er nok blank... Men kom opp en etter tidsfristen en strek til, men tror det er det de kaller skyggestrek. Ingen forventinger enda nei![]()
Ja jeg håper det jeg ogsåHerlighet!!!![]()
Håper det er en strek som skjuler seg under skyggen![]()
Nå blir det enda mer spennende å teste deg framover!! Skal du teste i morgen tidlig?
4 dager igjen til min første test![]()
Jeg skal prøve å være sterk for min egen del![]()