Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin jenteVis vedlegget 136451tenk at den gode og søte frøkna her snart blir 11 mnd gammel! Hun lyser opp hverdagen vår så masse! Ikke minst ei storesøster som er så herlig at man kan spise opp. Nå skal vi prøve på en tredje mirakel! Blir så spennende!![]()
Jaaaa!!!! Gjett om!!!! Men man blir virkelig gal i ventetidenHurraaaaa!!!!!![]()
)
Hyggelig at du følger med!Herlig!!! Kun noen dager til innsett nå, blir spennende å følge deg![]()
Wiiii!!! Snart er du ruger igjen!Wææææ! Det er bare fire dager til selveste dagen for innsett!!! Jeg dør av spenning og tiden går altfor sakte. Heldigvis så blir det full rulle hele helgenjeg og barna skal til mamma og sove over, mens mannen skal legge nytt gulv på stua
vi rømmer hus, og flinken min skal gjøre det fint hjemme!
![]()
Spennende! Masse lykke til!Ja da skal man på Riksen for å sette inn klokken 13:00! Begge overlevde og det er over all forventninger sååååå happy!
Tenk at jeg har fått lov til å komme helt hit til innsett atter en gang!utrolig heldig må jeg si
men nå er det mest spennende og langsomme tiden kommet snart. All venting i rugetiden. Blir to lange uker!
Takk!!!Spennende! Masse lykke til!![]()
Ja da skal man på Riksen for å sette inn klokken 13:00! Begge overlevde og det er over all forventninger sååååå happy!
Tenk at jeg har fått lov til å komme helt hit til innsett atter en gang!utrolig heldig må jeg si
men nå er det mest spennende og langsomme tiden kommet snart. All venting i rugetiden. Blir to lange uker!