Lenebeb dagbok!

ImageUploadedByBV Forum1442469307.765883.jpg
tenk at den gode og søte frøkna her snart blir 11 mnd gammel! Hun lyser opp hverdagen vår så masse! Ikke minst ei storesøster som er så herlig at man kan spise opp. Nå skal vi prøve på en tredje mirakel! Blir så spennende! :)

ImageUploadedByBV Forum1442470687.270863.jpg
da sitter msn å venter og gruer seg!

Vis vedlegget 136451tenk at den gode og søte frøkna her snart blir 11 mnd gammel! Hun lyser opp hverdagen vår så masse! Ikke minst ei storesøster som er så herlig at man kan spise opp. Nå skal vi prøve på en tredje mirakel! Blir så spennende! :)
Så fin jente:-) Det skal gå bra i dag! Lykke til og krysser for innsett på mandag!

Yeeey lykkerus! Alt stod kjempe bra til der inni! Så da blir innsett på tirsdag! En ny milepæl oppnådd! Neste er skikkelig nervepirrende, tanke på at det bare er 60 prosent sjans at opptiningen går bra.

Gamle mannlige legen jeg hadde er ikke akkurat av det positive slaget. Husker han fra forrige forsøket. Men jaggu spøkte han at det ble mange barn på oss nå som det er fire på frys. Lurte fælt på om vi hadde plass til alle? ;) ja her er alle barna velkomne sa jeg! Eller så lager vi plass ;)

Hurraaaaa!!!!!:D :))

Så bra! Dette blir spennende :)

Så bra! Dette blir spennende! :D

Hurra, så flott :D Krysser fingrene for at alt går fint frem mot innsett :)

Takk jenter! Har nettopp fortalt det til sjefen også, som syns det bare var koselig! :) så det er godt å fortelle det, slik at hun forstår om det skulle være noe :)

Herlig!!! Kun noen dager til innsett nå, blir spennende å følge deg:-)

Herlig!!! Kun noen dager til innsett nå, blir spennende å følge deg:-)
Hyggelig at du følger med! :) jeg må jo innrømme at jeg ikke har helt trua, for flaks to ganger har jeg aldri! Men bedre å bli positivt overrasket om det skulle gå ;)

Wææææ! Det er bare fire dager til selveste dagen for innsett!!! Jeg dør av spenning og tiden går altfor sakte. Heldigvis så blir det full rulle hele helgen :) jeg og barna skal til mamma og sove over, mens mannen skal legge nytt gulv på stua :) vi rømmer hus, og flinken min skal gjøre det fint hjemme! :)

Wææææ! Det er bare fire dager til selveste dagen for innsett!!! Jeg dør av spenning og tiden går altfor sakte. Heldigvis så blir det full rulle hele helgen :) jeg og barna skal til mamma og sove over, mens mannen skal legge nytt gulv på stua :) vi rømmer hus, og flinken min skal gjøre det fint hjemme! :)
Wiiii!!! Snart er du ruger igjen! :D

Da er det innsett imorgen forhåpentligvis! Wææææ dør av spenning! Tatt dagen fri slik at jeg kan ha en rolig dag :)

Og midt oppi det hele sendte jeg søknad som butikksjef igår! Fikk svar tilbake at de tar kontakt for en dag vi skal ha intervju! Spennende! Jeg kan ikke gå glipp av sjansen, og vil heller si nei takk til jobben om jeg blir gravid ;) hadde det vært fast og ikke vikariat kunne jeg ha jobbet med det fram til permisjon :) så uansett utfall nå så håper jeg på å bli gravid eller få en ny jobb!!! :)

Men uansett lykke!!! For imorgen blir det nervepirrende fram til 11:15!

Ja da skal man på Riksen for å sette inn klokken 13:00! Begge overlevde og det er over all forventning :) er sååååå happy!

Tenk at jeg har fått lov til å komme helt hit til innsett atter en gang! :) utrolig heldig må jeg si :) men nå er det mest spennende og langsomme tiden kommet snart. All venting i rugetiden. Blir to lange uker!

Ja da skal man på Riksen for å sette inn klokken 13:00! Begge overlevde og det er over all forventning :) er sååååå happy!

Tenk at jeg har fått lov til å komme helt hit til innsett atter en gang! :) utrolig heldig må jeg si :) men nå er det mest spennende og langsomme tiden kommet snart. All venting i rugetiden. Blir to lange uker!
Spennende! Masse lykke til! :)

Fantastisk!! Gratulerer som ruger i dag, nå må du ruge vel❤️

Endelig fant jeg fram til dagboken din også! Blir kjekt å følge deg framover :)

Ikke lenge igjen til innsett nå, kanskje du er inne allerede? :)

Hurra for 2 fryseegg! Dette blir 2 veldig spennende og lange uker... Vi får gjøre det beste ut av det :)

Back
Topp