Lenebeb dagbok!

Uff, det er en skikkelig påkjenning dette her og jeg skjønner deg så godt! Jeg kommer nok også til å føle det sånn når vi starter opp igjen. Selv om man er så heldig å ha fått barn er ønsket om søsken stort, så det er liksom like mye som står på spill! Jeg tror det kommer til å gå veldig bra, du har absolutt oddsa på din side:-)

Uff, det er en skikkelig påkjenning dette her og jeg skjønner deg så godt! Jeg kommer nok også til å føle det sånn når vi starter opp igjen. Selv om man er så heldig å ha fått barn er ønsket om søsken stort, så det er liksom like mye som står på spill! Jeg tror det kommer til å gå veldig bra, du har absolutt oddsa på din side:-)
Ja dette er virkelig en stor påkjenning! Noen ganger er det vel hodet mitt og meg selv som gjør det mye verre enn det det er.

Takk for gode ord :) jeg håper virkelig at jg kan få den store æren å få en siste skatt. ❤️

Nå har jeg begynt å spotte og heldigvis for det! Jeg er klar som bare det med et fryseforsøk og håper alt går delvis greit hele veien. Så lenge jeg får mensen for fullt senest 9 september så skal dette gå flotters!

Idag har jeg mer trua og godt å være litt optimist i denne ventingen :)

Medisinene ligger klare, tr er på vei og ja kroppen, hodet og psyken er delvis klar :) herremin!!! Tenk at jeg kanskje kan få svar om typ fire uker på om jeg er gravid eller ikke! Ja seff om alt går hele veien dit da. Sykt å tenke på, men herlig følelse! Å bære på et liv er en ære og faktisk å gå gravid liker jeg veldig godt! Føler meg flott og fin :) ikek bare det, men all spenning og helheten med å bære en liten en inni der er noe av det herligste man kan oppleve. Selvfølgelig å få skatten ut og alt som følger med fremover.

Blir sentimental bare å tenke på alt dette. Nå har jeg tatt min siste øl på lenge forhåpentligvis ;)

Klarer ikke å tenke på noe annet enn forsøk! Slik det var sist også! Blir helt gal av meg selv jeg haha med en gang unga legger seg surrer jeg innpå her eller fra og til jobb!

Klarer ikke å tenke på noe annet enn forsøk! Slik det var sist også! Blir helt gal av meg selv jeg haha med en gang unga legger seg surrer jeg innpå her eller fra og til jobb!

Haha! Jeg er sånn selv. Tenker på IVF hele tiden :p

Haha:D Ja, det er en transe vi går inn i. Vanskelig å snappe ut av den gitt:D

Haha:D Ja, det er en transe vi går inn i. Vanskelig å snappe ut av den gitt:D
Ja gjett om!!! Slitsomt vettu! ;) når er TD din? Heier så fælt på deg og blir så spennende! Heia heia!!! :D

Ja gjett om!!! Slitsomt vettu! ;) når er TD din? Heier så fælt på deg og blir så spennende! Heia heia!!! :D
Jeg skal ta blodprøve 17., og det er på dag 15. Men regner med at jeg prøver meg på hjemmetest på dag 12 som blir mandag neste uke :D Takk❤ Håper vi får det til ordentlig denne gangen. Vi SKAL få det til denne gangen! Du også! :D :D

Jeg skal ta blodprøve 17., og det er på dag 15. Men regner med at jeg prøver meg på hjemmetest på dag 12 som blir mandag neste uke :D Takk❤ Håper vi får det til ordentlig denne gangen. Vi SKAL få det til denne gangen! Du også! :D :D
Herremin det er jo bare seks dager til!!! Jeg skjønte r godt at du tester hjemme ;) vente helt til den 17 blir litt drøyt syns jeg. Men får du svar på blodprøven samme dagen? Får det på riksen så lenge man er der før 10:00 mener jeg å huske :)

Det skal dere! ;) ja hadde flott det om jeg får den æren! :)

Herremin det er jo bare seks dager til!!! Jeg skjønte r godt at du tester hjemme ;) vente helt til den 17 blir litt drøyt syns jeg. Men får du svar på blodprøven samme dagen? Får det på riksen så lenge man er der før 10:00 mener jeg å huske :)

Det skal dere! ;) ja hadde flott det om jeg får den æren! :)
Ja, det går jammen unna! Samtidig føles det som 6 lange år:D Ihvertfall nå som jeg begynner å få menssmerter. Det er på denne tiden håpet blir litt mindre, men man må bare prøve å holde ut:) Ja, jeg har fått henvisning, så jeg tar den direkte på Fürst Furuset der de har lab., og da ringer de med resultatet senere. Eller man kan ringe selv også om klinikken er treige, hehe:) Gjorde det sist. Hvert minutt teller! Hahaha:))

Ja, det går jammen unna! Samtidig føles det som 6 lange år:D Ihvertfall nå som jeg begynner å få menssmerter. Det er på denne tiden håpet blir litt mindre, men man må bare prøve å holde ut:) Ja, jeg har fått henvisning, så jeg tar den direkte på Fürst Furuset der de har lab., og da ringer de med resultatet senere. Eller man kan ringe selv også om klinikken er treige, hehe:) Gjorde det sist. Hvert minutt teller! Hahaha:))
Ja de siste dagene er virkelig seige!!!! Men snart! Nærmere målet for hevet sekund :) men så bra. For man vi jo ha svar samme dagen, eller så hadde ikke jeg klart å sove eller gjøre noe. Jeg hadde da ringt ja ;) ja gjett om hvert sekund teller i dette gamet her!

Jaaaa endelig kom Tr en dag før enn forventet! Ustabile sykluser, så vanskelig å forutse :) ds blir det å ringe dem imorgen å avtale kontroll da :)

Haha! Vet så godt hvordan du har det. Bare teller timer jeg altså. Gleder meg til jeg kan legge meg hver kveld, for da er det snart en ny dag - og dermed èn dag mindre til innsett :p

Yes!!! Da er det bare å kjøre på! :D

Back
Topp