Lenebeb dagbok!

Idag tenkte jeg å ringe Riksen for å høre om oppstart på IVF, forhøre meg om ventetid osv.

Kiler i magen av tanken på ny oppstart ved nyåret mest sannsynligvis !

Idag tenkte jeg å ringe Riksen for å høre om oppstart på IVF, forhøre meg om ventetid osv.

Kiler i magen av tanken på ny oppstart ved nyåret mest sannsynligvis !
Legger du ut her hva de svarer om ventetid? Vi har også egg på frys, så spent på hva de sier:-)

Legger du ut her hva de svarer om ventetid? Vi har også egg på frys, så spent på hva de sier:-)
I will! Men åpnet ikke før 12:00 på tlf hos sykepleier. Så da glemte jeg helt å ringe tilbake. Prøve imorgen igjen Hehe

Sommerstengt på tlf, men åpner imorgen! Spent på hva de sier!!! For når jeg har snakket med riksen om ventetid, så kan jeg forberede mannen på en til litt mer ;) så da kan man planlegge litt fremover.

Se å få pusset opp resten av huset i all hast ;) Hehe nei da! Men hadde vært greit å fått det delvis unna. Nå males huset hvitt, men dårlig vær gjør at vi ikke får ferdigstilt helt enda. Så om en drøy mnd begynner vi med soverommet vårt oppe! Blir godt å få begynt der også. Tar vel en mnd å bli ferdig der siden jeg er i jobb men. Så er det største prosjektet stua etterpå.

Kjøkkenet blir heldigvis satt inn av et firma

Da har jeg forhøre meg, for ringte direkte til sykepleier! Jeg kan få innsett allerede uke 39 om alt klaffer!!! Var ikke lang ventetid nå !!! Hurra! Men ja så var det mannen da... Hehe må megle med han først.

Da har jeg forhøre meg, for ringte direkte til sykepleier! Jeg kan få innsett allerede uke 39 om alt klaffer!!! Var ikke lang ventetid nå !!! Hurra! Men ja så var det mannen da... Hehe må megle med han først.
Oj oj, så kjapt ja! Trenger man ikke ny henvisning for å bruke fryseegg da?:-) Håper du får mannen med på laget og at det klaffer ift nevnte uke:-)

Oj oj, så kjapt ja! Trenger man ikke ny henvisning for å bruke fryseegg da?:-) Håper du får mannen med på laget og at det klaffer ift nevnte uke:-)
Nei gjør ikke det! Fordi det går under samme forsøket vettu :) jeg trodde jeg var heldig om vi fikk starte opp i februar' :) slipper jo alle medsiner også. Endte jeg må ta er blodprøve tanke på hepatitt og noe jeg skal gå på under nese mens... Etter eller Anna prognya eller noe :) men kjenner jeg kroppen som sist så må jeg ha primolut for å få mensen i riktig tid!

Ja mannen syns jeg er gal men jeg begynner å få han mer og mer på det ;)

Når vil dere starte opp da siden ventetiden er så kort?

Nei gjør ikke det! Fordi det går under samme forsøket vettu :) jeg trodde jeg var heldig om vi fikk starte opp i februar' :) slipper jo alle medsiner også. Endte jeg må ta er blodprøve tanke på hepatitt og noe jeg skal gå på under nese mens... Etter eller Anna prognya eller noe :) men kjenner jeg kroppen som sist så må jeg ha primolut for å få mensen i riktig tid!

Ja mannen syns jeg er gal men jeg begynner å få han mer og mer på det ;)

Når vil dere starte opp da siden ventetiden er så kort?
Progynova ja, det brukte jeg under forrige fryseforsøk hvor jeg ble gravid med Martin:-) Deilig med fryseforsøk og få medisiner altså! Herlig at ventetiden var så kort og at du begynner å få mannen på gli! Jeg ammer jo fortsatt og tenker å gjøre det frem til han er ca ett år, så vi må vente til februar ca. Må jo også få tilbake regelmessig mens.

Progynova ja, det brukte jeg under forrige fryseforsøk hvor jeg ble gravid med Martin:-) Deilig med fryseforsøk og få medisiner altså! Herlig at ventetiden var så kort og at du begynner å få mannen på gli! Jeg ammer jo fortsatt og tenker å gjøre det frem til han er ca ett år, så vi må vente til februar ca. Må jo også få tilbake regelmessig mens.
Den skjønner jeg :) jeg ammer ikke lenger , så da går det fint ❤️ så bra! Der ga du meg et lite håp om at kanskje kunne jeg ha et snev flaks! Men hva gjør de medisinene? Hvor mye kostet dem? Tenkte å få lagt av penger til det da serru :) jeg blir emosjonell bare jeg tenker på en skatt til ❤️jeg er heldig!!!! Så går det ikke så går det ike :)

Ja den skjønner jeg da :) du får kose deg med Martin og nyte amming og alt rundt det å være mamma imens. For du har jo noen forsøk til andre mann uansett. :) men uansett går fort til februar! :)

Ja det er mandag og jobben kaller! Trist å dra fra unga ❤️de har det godt hos pappaen, men vemodig uansett!

Kost oss masse i helga med å bade inne på Østfoldbadet på lørdag og besøkt søsteren min og familien på søndag. Det var den helga! Shit hvor helgene flyr nå son jeg jobber helg også. Familietid blir ekstra hellig!!så
nyter hvert sekund.

Ja nå vil jeg påstå at mannen er helt på gli med fryseforsøk :) han sier det ikke direkte, men jeg kjenner han :)

Jeg skal i ulønnet perm i oktober, men lurer på om jeg mister en del rettigheter med sykepenger om jeg skulle bli gravid og like dårlig som sist! Hmm noen som vet? Greit å vite hva man kan forvente om det skulle bli slik.

Da har jeg og mannen blitt enig om oppstart på de fryste eggene som antageligvis blir satt inn i uke 39! Hurra! Nå er jeg evig spent! Da er det bare å vente på at neste mensen skal dukke opp som er om typ en mnd til :) nå er jeg virkelig klar! :)

Nå krysser jeg for at mensen ikke blir for mye forsinket og at etterhvert eggene tåler opptining!!! Wææææ! Så evig spent!!!

Da har jeg og mannen blitt enig om oppstart på de fryste eggene som antageligvis blir satt inn i uke 39! Hurra! Nå er jeg evig spent! Da er det bare å vente på at neste mensen skal dukke opp som er om typ en mnd til :) nå er jeg virkelig klar! :)

Nå krysser jeg for at mensen ikke blir for mye forsinket og at etterhvert eggene tåler opptining!!! Wææææ! Så evig spent!!!
Herlig, så spennende!! Blir gøy å følge deg:-)

Herlig, så spennende!! Blir gøy å følge deg:-)
Ja veldig spennende! Herremin! Nå håper jeg bare eggene overlever opptining! Det blir spennende når den tid kommer!!! Heldigvis fire på frys, som er sammen to og to :)

Hyggelig at du følger med :)

Kommer du til å sette inn ett eller to da? :)

Såå spennende da! Gleder meg til å følge med :)
Da regner jeg med at de setter inn to. :) om begge overlever opptiningen :)

Koselig at du følger :)

Så gøy at mannen er med! :) Det er ikke lenge til uke 39 nå. ♥

Oi :) Tenk om det blir tvillinger da!
Ja blir vi en familie på seks plutselig ;) den sjansen tar jeg! :) alle barn er like velkomne til oss uansett en eller to ❤️ men sjansen er uansett veldig liten.

Ja blir vi en familie på seks plutselig ;) den sjansen tar jeg! :) alle barn er like velkomne til oss uansett en eller to ❤️ men sjansen er uansett veldig liten.

Ja, jeg vet det :) Men litt gøy at den kanskje er der da. Du har jo en herlig innstilling :)

Ja, jeg vet det :) Men litt gøy at den kanskje er der da. Du har jo en herlig innstilling :)
Ja det er den vettu :) jeg elsker barn og setter pris på at jeg får ha den æren å bli mamma :) hørtes ut som det bare jeg som mener det, men ikke slik jeg mente altså. Mannen hadde nok blitt skremt, men ikke jeg ;) to er Lik dobbel glede! ;)

Last edited:
Back
Topp