Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger du ut her hva de svarer om ventetid? Vi har også egg på frys, så spent på hva de sierIdag tenkte jeg å ringe Riksen for å høre om oppstart på IVF, forhøre meg om ventetid osv.
Kiler i magen av tanken på ny oppstart ved nyåret mest sannsynligvis !
I will! Men åpnet ikke før 12:00 på tlf hos sykepleier. Så da glemte jeg helt å ringe tilbake. Prøve imorgen igjen HeheLegger du ut her hva de svarer om ventetid? Vi har også egg på frys, så spent på hva de sier![]()
Oj oj, så kjapt ja! Trenger man ikke ny henvisning for å bruke fryseegg da?Da har jeg forhøre meg, for ringte direkte til sykepleier! Jeg kan få innsett allerede uke 39 om alt klaffer!!! Var ikke lang ventetid nå !!! Hurra! Men ja så var det mannen da... Hehe må megle med han først.
Nei gjør ikke det! Fordi det går under samme forsøket vettuOj oj, så kjapt ja! Trenger man ikke ny henvisning for å bruke fryseegg da?Håper du får mannen med på laget og at det klaffer ift nevnte uke
![]()
Progynova ja, det brukte jeg under forrige fryseforsøk hvor jeg ble gravid med MartinNei gjør ikke det! Fordi det går under samme forsøket vettujeg trodde jeg var heldig om vi fikk starte opp i februar'
slipper jo alle medsiner også. Endte jeg må ta er blodprøve tanke på hepatitt og noe jeg skal gå på under nese mens... Etter eller Anna prognya eller noe
men kjenner jeg kroppen som sist så må jeg ha primolut for å få mensen i riktig tid!
Ja mannen syns jeg er gal men jeg begynner å få han mer og mer på det
Når vil dere starte opp da siden ventetiden er så kort?
Den skjønner jegProgynova ja, det brukte jeg under forrige fryseforsøk hvor jeg ble gravid med MartinDeilig med fryseforsøk og få medisiner altså! Herlig at ventetiden var så kort og at du begynner å få mannen på gli! Jeg ammer jo fortsatt og tenker å gjøre det frem til han er ca ett år, så vi må vente til februar ca. Må jo også få tilbake regelmessig mens.
Herlig, så spennende!! Blir gøy å følge degDa har jeg og mannen blitt enig om oppstart på de fryste eggene som antageligvis blir satt inn i uke 39! Hurra! Nå er jeg evig spent! Da er det bare å vente på at neste mensen skal dukke opp som er om typ en mnd tilnå er jeg virkelig klar!
Nå krysser jeg for at mensen ikke blir for mye forsinket og at etterhvert eggene tåler opptining!!! Wææææ! Så evig spent!!!
Ja veldig spennende! Herremin! Nå håper jeg bare eggene overlever opptining! Det blir spennende når den tid kommer!!! Heldigvis fire på frys, som er sammen to og toHerlig, så spennende!! Blir gøy å følge deg![]()
Da regner jeg med at de setter inn to.Kommer du til å sette inn ett eller to da?
Såå spennende da! Gleder meg til å følge med![]()
Da regner jeg med at de setter inn to.om begge overlever opptiningen
![]()
Koselig at du følger![]()
Ja blir vi en familie på seks plutseligOiTenk om det blir tvillinger da!
Ja blir vi en familie på seks plutseligden sjansen tar jeg!
alle barn er like velkomne til oss uansett en eller to
men sjansen er uansett veldig liten.
Ja det er den vettuJa, jeg vet detMen litt gøy at den kanskje er der da. Du har jo en herlig innstilling
![]()