Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Hun er virkelig helskjønnGuuuud så skjønn liten jente du har!! ❤❤❤
Takk! Vi har faktisk to barn, så har søsken. Eldste blir seks år, men skikkelig stor ønske om nr 3! Jeg er enig me deg! Slik var jeg ogsåSkjønner godt at du ikke vil vente. Jeg tenker allerede på når jeg skal forsøke på neste. Og jeg har ikke termin før i novemberJeg tenker at jeg ikke kan forvente å få det til å klaffe like raskt neste gang, og vil derfor gjerne gjøre nytt forsøk nest sommer/høst. Håper dere får til en nummer to, uansett når det skulle bli
Fint med søsken!
Så herlig! Gratulerer med skatten! Ja se der! Skal nok få overtalt min mann ogsåSkjønner deg godt. Sitter her med nr 3 som er 3 måneder nå, men brukte nærmest et år på å overtale mannen til å gå gjennom en ny runde med IVF. Men vi hadde ingen egg på frys. Håper dere blir enig snart![]()
Tusen takk! Vi hadde faktisk et forsøk offentlig først på Haukeland. Men da det ikke gikk ble ventetiden så lang at vi gjorde et nytt forsøk på Hausken som klaffet Men det skal gå å gjøre det offentlig hvis en vil vente litt.Så herlig! Gratulerer med skatten! Ja se der! Skal nok få overtalt min mann ogsådere tok det privat?
Åh? Enda med tredje barn? Sikker? Vi fikk beskjed st det ikke var mulighet for det!Tusen takk! Vi hadde faktisk et forsøk offentlig først på Haukeland. Men da det ikke gikk ble ventetiden så lang at vi gjorde et nytt forsøk på Hausken som klaffet Men det skal gå å gjøre det offentlig hvis en vil vente litt.
Skjønner deg utrolig godt!! Vet ikke om jeg har noen tips å komme med ift å få mannen på gli, men håper dere blir enig om noe dere begge kan leve med. Vondt å høre at Elvira har slitt med div. Kan bare tenke meg hvor vondt det må være som foreldre.. Godt det går bra med hun nå og at hun smiler og er fornøydJeg tenker mer og mer på det å komme i gang raskest mulig! Men mannen vil vente, så lurer på hva jeg kan gjøre for å megle frem enda før med å begynne oppstart av de fryste eggene? Tips tas imot!
Jeg er jobb igjen siden mannen er i pappaperm. Vemodig å tenke at Elvira er over 9 mnd gammel allerede. Og jobb var jeg ikke klar for! Heldigvis skal jeg i ulønnet perm hele oktober og to ganger i uka fri for å ha lillemor hjemme fra barnehagen.
Elvira har hatt noen tøffe mnd av livet sitt med masse magesmerter og diverse utfordringer. Men nå ser det ut til at hun har det mye bedre. Vondt å se sine små plages, derfor er det ekstra godt å se hun ha det godt med masse smil og latter daglig. For ei jente sier jeg bare! Forelsket! ❤
️Jeg er sååååå heldig med mine to skatter! Setter så utrolig pris på hva jeg får oppleve med dem daglig.
nå er ønsket så hengivent stort for nr tre! Jeg tenker veldig på det om det ikke fungerer med eggene på frys, så vil jeg sårt gå privat ogsåfor å forvente å klare dette på første forsøk tviler jeg sterkt på, for flaks to ganger har jeg ikke. Og det er bedre å bli positivt overrasket eventuelt
Jeg tror kanskje jeg har fått han mer på gliSkjønner deg utrolig godt!! Vet ikke om jeg har noen tips å komme med ift å få mannen på gli, men håper dere blir enig om noe dere begge kan leve med. Vondt å høre at Elvira har slitt med div. Kan bare tenke meg hvor vondt det må være som foreldre.. Godt det går bra med hun nå og at hun smiler og er fornøyd![]()