Lenebeb dagbok!

Så utrolig skjønn

Takk jenter :) tiden går altfor fort og nå er Elvira 19 dager gammel allerede ❤️

Gratulerer så mye! Hun er nydelig!!!

Ja nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Ønsket å få nr 3 er stort! Men innser nok at det må bli IVF ja! Så da er det vel håp om at Sambo ønsker å starte opp innen et år. Tøft å gå gjennom, men verdt det uansett om det går eller ikke går. Klager ikke for jeg har to! Men nå har vi fore egg på frys som for meg et lite håp på nr3.

Lillemor er nå hele 7 mnd og vokser som bare det! :) nydelig er hun ❤️

ImageUploadedByBV Forum1433094341.899324.jpg

Guuuud så skjønn liten jente du har!! ❤❤❤

Herlige nydelige jenten!!! ❤❤❤

Nå merker jeg at jeg er veldig klar for å begynne å ta fryseeggene vi har liggenes! Min Sambo ikke like mye! Skjønner han godt for vi skal pusse opp og har ei på 7 mnd... Men så er jeg slik at tiden renner fra meg fortere enn jeg aner! Om det ikke går med disse eggene vil jeg søke privat (tenkt tanken de siste dagene) for jeg vil så gjerne ha en til ❤️vi brukte nesten fire år på Elvira og kan fort bruke like lang tid om ikke lenger på neste. Om det blir en neste! Klarer ikke å legge fra meg tanken med å ikke prøve for neste barn. Barn er den største gave man kan få inn denne verden ❤️ jeg vil ha en til såpass mye at jeg vurderer adopsjon om ikke dette vil fungere innen fem år.

Uansett kvalme, oppkast og dårlig bekken så er det verdt det!

Og jenter jeg heier masse på dere! ❤️

Skjønner godt at du ikke vil vente. Jeg tenker allerede på når jeg skal forsøke på neste. Og jeg har ikke termin før i november :) Jeg tenker at jeg ikke kan forvente å få det til å klaffe like raskt neste gang, og vil derfor gjerne gjøre nytt forsøk nest sommer/høst. Håper dere får til en nummer to, uansett når det skulle bli :) Fint med søsken!

Skjønner godt at du ikke vil vente. Jeg tenker allerede på når jeg skal forsøke på neste. Og jeg har ikke termin før i november :) Jeg tenker at jeg ikke kan forvente å få det til å klaffe like raskt neste gang, og vil derfor gjerne gjøre nytt forsøk nest sommer/høst. Håper dere får til en nummer to, uansett når det skulle bli :) Fint med søsken!
Takk! Vi har faktisk to barn, så har søsken. Eldste blir seks år, men skikkelig stor ønske om nr 3! Jeg er enig me deg! Slik var jeg også ;) men ikke bare jeg som bestemmer desverre :(

men så herlig da!!! Går fort til november! Gratulerer så masse! Det blir stas!!! Håper formen er grei og du får kost deg i svangerskapet :) Elvira ble født 30 oktober, så ganske nærme november ;)

Takk :)

Håper dere får til en tredje da :D

Skjønner deg godt. Sitter her med nr 3 som er 3 måneder nå, men brukte nærmest et år på å overtale mannen til å gå gjennom en ny runde med IVF. Men vi hadde ingen egg på frys. Håper dere blir enig snart :)

Skjønner deg godt. Sitter her med nr 3 som er 3 måneder nå, men brukte nærmest et år på å overtale mannen til å gå gjennom en ny runde med IVF. Men vi hadde ingen egg på frys. Håper dere blir enig snart :)
Så herlig! Gratulerer med skatten! Ja se der! Skal nok få overtalt min mann også ;) dere tok det privat?

Så herlig! Gratulerer med skatten! Ja se der! Skal nok få overtalt min mann også ;) dere tok det privat?
Tusen takk! Vi hadde faktisk et forsøk offentlig først på Haukeland. Men da det ikke gikk ble ventetiden så lang at vi gjorde et nytt forsøk på Hausken som klaffet Men det skal gå å gjøre det offentlig hvis en vil vente litt.

Tusen takk! Vi hadde faktisk et forsøk offentlig først på Haukeland. Men da det ikke gikk ble ventetiden så lang at vi gjorde et nytt forsøk på Hausken som klaffet Men det skal gå å gjøre det offentlig hvis en vil vente litt.
Åh? Enda med tredje barn? Sikker? Vi fikk beskjed st det ikke var mulighet for det!

Da har jeg fått meglet litt med mannen. Så da starter vi opp begynnelsen av 2016 forhåpentligvis. Men må kontakte riksen i november eller desember tenker jeg! Er så klar for å prøve med siste eggene vi har på frys! Ingen garanti for noe, men verdt forsøket hvertfall ;)

Jeg tenker mer og mer på det å komme i gang raskest mulig! Men mannen vil vente, så lurer på hva jeg kan gjøre for å megle frem enda før med å begynne oppstart av de fryste eggene? Tips tas imot!

Jeg er jobb igjen siden mannen er i pappaperm. Vemodig å tenke at Elvira er over 9 mnd gammel allerede. Og jobb var jeg ikke klar for! Heldigvis skal jeg i ulønnet perm hele oktober og to ganger i uka fri for å ha lillemor hjemme fra barnehagen.

Elvira har hatt noen tøffe mnd av livet sitt med masse magesmerter og diverse utfordringer. Men nå ser det ut til at hun har det mye bedre. Vondt å se sine små plages, derfor er det ekstra godt å se hun ha det godt med masse smil og latter daglig. For ei jente sier jeg bare! Forelsket! ❤

️Jeg er sååååå heldig med mine to skatter! Setter så utrolig pris på hva jeg får oppleve med dem daglig.

nå er ønsket så hengivent stort for nr tre! Jeg tenker veldig på det om det ikke fungerer med eggene på frys, så vil jeg sårt gå privat også ❤️ for å forvente å klare dette på første forsøk tviler jeg sterkt på, for flaks to ganger har jeg ikke. Og det er bedre å bli positivt overrasket eventuelt

Jeg tenker mer og mer på det å komme i gang raskest mulig! Men mannen vil vente, så lurer på hva jeg kan gjøre for å megle frem enda før med å begynne oppstart av de fryste eggene? Tips tas imot!

Jeg er jobb igjen siden mannen er i pappaperm. Vemodig å tenke at Elvira er over 9 mnd gammel allerede. Og jobb var jeg ikke klar for! Heldigvis skal jeg i ulønnet perm hele oktober og to ganger i uka fri for å ha lillemor hjemme fra barnehagen.

Elvira har hatt noen tøffe mnd av livet sitt med masse magesmerter og diverse utfordringer. Men nå ser det ut til at hun har det mye bedre. Vondt å se sine små plages, derfor er det ekstra godt å se hun ha det godt med masse smil og latter daglig. For ei jente sier jeg bare! Forelsket! ❤

️Jeg er sååååå heldig med mine to skatter! Setter så utrolig pris på hva jeg får oppleve med dem daglig.

nå er ønsket så hengivent stort for nr tre! Jeg tenker veldig på det om det ikke fungerer med eggene på frys, så vil jeg sårt gå privat også ❤️ for å forvente å klare dette på første forsøk tviler jeg sterkt på, for flaks to ganger har jeg ikke. Og det er bedre å bli positivt overrasket eventuelt
Skjønner deg utrolig godt!! Vet ikke om jeg har noen tips å komme med ift å få mannen på gli, men håper dere blir enig om noe dere begge kan leve med. Vondt å høre at Elvira har slitt med div. Kan bare tenke meg hvor vondt det må være som foreldre.. Godt det går bra med hun nå og at hun smiler og er fornøyd:-)

Skjønner deg utrolig godt!! Vet ikke om jeg har noen tips å komme med ift å få mannen på gli, men håper dere blir enig om noe dere begge kan leve med. Vondt å høre at Elvira har slitt med div. Kan bare tenke meg hvor vondt det må være som foreldre.. Godt det går bra med hun nå og at hun smiler og er fornøyd:-)
Jeg tror kanskje jeg har fått han mer på gli ❤️ sier jeg det på en litt sår måte og spiller på alderen så går nok etterhvert :) det er jo faktisk sånn at det kan ta mange år før neste i det hele tatt blir til. Så kjekt å begynne snart. han må fordøye det godt og lenge nok ;) så fikk inntrykk av at nå er det mer kanskje enn Nei! Så ta oss en skikkelig prat om det, for han vet dette betyr masse for meg :)

Ja hun har det så mye bedre, og da er det lettere å etterlate hun hos far som har pappaperm! :)

Back
Topp