Uke 24+0: Hvor blir av tiden? Plutselig i uke 24. Skjer ikke så veldig mye nytt annet enn at magen vokser sakte men sikkert nå. Har ikke veid meg på en stund, så håper virkelig jeg ikke får sjokk
lille jenta vår i magen sparker nå så hardt at jeg skvetter til og ser magen velver rundt
Savner å se henne, men ikke lenge til privat 3D ul
bare hele seks uker til og det skal bli sååååå godt å se henne 
Nå har vi fått kjøpt inn alt til lillemor, og godt å være klar med alt siden tiden fremover blir hektisk nok
oktober så har datteren vår bursdag og jeg, men vi må planlegge tilfelle snuppa vil ut før. For feire bursdagen til datteren vår er viktig og hun har mast om den i et halvår allerede. Så vurderer å bruke Leos lekeland med alle jentene på avdelingen, får vi mindre å gjøre hjemme og noe som er gøy for barna. Mye bursdager fremover i familien også, så jeg ligger tre skritt frem i tid, for å være sikker at vi har alt i boks før oktober kommer. Vet at jeg sliter med søvn og temmelig sliten nå allerede og da vet jeg at siste mnd er jeg umenneskelig sliten med lite søvn, urolige bein og ikke et bedre bekken. Og siste mnd ønsker jeg å kunne ta livet mer med ro og ikke ha noe hengenes over hodet.
Jeg har fått jordmor time den 15 juli og da er vi på Sørlandet
ser ikke ut til at jeg skal til jordmortime dette svangerskapet heller. Tydeligvis ekstremt vanskelig å få time nå fortiden, siden det er så utrolig mange som er gravide i vår bydel
jaja da får jeg eventuelt bare klar meg uten, men merker denne gangen trenger jeg det mer enn første svangerskapet. Har litt fødselsangst etter opplevelsen med å presse i fem timer sist... Noe man tydeligvis ikke skal gjøre mer enn ca 1,5 time. Vil få snakke ut om dette og denne gangen ønsker å få smertelindring mye før. Tanken på å gå gjennom samme fødsel, får jeg helt angst over.... Men prøver å ikke tenke for mye over det siden det er en stund til.
Nå har vi fått kjøpt inn alt til lillemor, og godt å være klar med alt siden tiden fremover blir hektisk nok
Jeg har fått jordmor time den 15 juli og da er vi på Sørlandet