Lenebeb dagbok!

Uke 11+3: Dagene flyr og kvalmen har vært borte i nesten tre dager!!! Blir overrasket og veldig usikker...håper nurket har det fint inni magehuset mitt :( Rart med det selvom kvalmen er grusom...så ville jeg heller ha den enn å bekymre meg. Men tenker på at det ikke er lenger til jeg skal på ul....den 22 april er ikke så lenge til. Så får holde ut til da.

Merker jeg har mye mer energi og orker å gjøre huslig ting og finne på mye mer med familie og venner :D Så da håper jeg formen kan holde seg slik og at nurket i magen har det bra samtidig... :) For da kan jeg begynne å jobbe igjen rett etter påske og DET gleder jeg meg til :D

Så deilig at kvalmen har begynt å gi seg. Kanskje den har gitt seg helt :) sikker på at nurket har det bra i magen din selv om du merker mindre :) Mne forstår godt at du bekymrer deg!!

Deilig at det ikke er lenge igjen til ul :)

Så deilig at kvalmen har begynt å gi seg. Kanskje den har gitt seg helt :) sikker på at nurket har det bra i magen din selv om du merker mindre :) Mne forstår godt at du bekymrer deg!!

Deilig at det ikke er lenge igjen til ul :)
Ja tror nurket har det bra alikevel...for kvalmen kom sniiiiikende litt igår på kvelden og er her delvis idag. :) Så nå føler jeg meg trygg igjen hehe ;)

Ja merker bekymringene kommer lettere når man er i dette gamet hehe ;) Nærmer seg nå :) Gleder meg til å se den lille <3

Uke 11+5: Kvalmen kom snikende igår kveld....puuuuuh godt var det! :D Ja etter Ultralyden kan kvalmen gi seg ;) For da vet jeg at alt er bra ;)

Men ikke bare kvalmen kom snikende....men andre veien også...men er nok pga sykdommen min som blusser opp når jeg er gravid. Jaja jeg overlever heeeeeelt fint :)

Siden formen ikke er på topp enda...så ska jeg prøve å jobbe 50 prosent fra den 23 april:) Må gjøre noe igjen merker jeg...blir gaaaaal av å være hjemme, selvom jeg er i litt bedre form.

2 DAGER TIL UKE 12! Lykke!!!!!!

11+6 ;) bare en dag til nå ;)

:smiley-bounce016 Gratulerer :smiley-bounce016

Gratulerer!!:) Første milepæl overstått!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uke 12+0: Hva mer kan man si enn... HURRA!!!!! Og ja kvalmen er der i ny og ne, men avtatt temmelig...så merker kroppen stabiliserer seg :)

Nå gleder jeg meg frem til ul og ikke minst å høre hjertelyden med doppleren min snart <3 Og ja kjenne spark <3 Jeg er lettet og har trua at dette vil gå veien <3

Jeg har en fantastisk dag :D Ja sola skinner ikke ute ennå, men det gjør den inne ;)

Fantasisk!!! Nyt påsken:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fantasisk!!! Nyt påsken:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det skal jeg ;) Du også!!! Gleder megt til å se resultatet av dine to som du ruger på <3

Uke 12+3: Formen er litt opp og ned, men kan ikke klage altså! Morgenen er verst da. Mye mye bedre og klar for jobb neste uke :) Legen imorra å høre om 50 prosent sykemelding :) Hvertfall i et par uker...så kan jeg begynne som før tenker jeg :)

Ellers sola er fremme idag og skal nytes etter atter en legetime idag :) Datteren og sambo har ferie de også, så da koser vi oss noen få dager før vi reiser en tur til svigermor.

Bare hele 8 dager til ultralyd!!!! :D

:D Fantasktisk vær, skal selv ut på tomta og fortsette å male hus i det fine været :)

Hvordan går det med vofsen forresten, lenge siden jeg har hørt noe om han.

Kos deg masse i finværet :)

:D Fantasktisk vær, skal selv ut på tomta og fortsette å male hus i det fine været :)

Hvordan går det med vofsen forresten, lenge siden jeg har hørt noe om han.

Kos deg masse i finværet :)
Hørtes deilig ut å male huset å se flotte resultater etterpå :D

Jo går kjempe bra med han...snill som bare det og koser oss med han :) Han har vært litt syk etter en vaksine han fikk...så stakkars han får litt medisiner nå. Så fikk beskjed om korte turer. Så gleder meg jeg får lov til å gå lange turer med han igjen <3

Takk det samme :D Kos deg :D

Uke 12+4: Var egentlig ikke meningen å oppdatere her idag, men var hos legen å fikk høre verdens beste lyd!!!! Hjertelyden på ca 140 slag i minuttet...dette er virkelighet for megnå!!!! Endelig merker jeg at jeg stooooooorgleder meg til å få mage <3 This made my day! <3

Fikk også mer lønn enn jeg trodde idag, og jeg har vært å gått tur i sola med Cocco, datteren vår og sambo :) Hvervenbukta er flott nå :) Så min lille fikk plukket skjell og kost seg, og nå ser hun på Lillefot og vennene hans. sambo vasker vindu og jeg tar meg en velfortjent hvil foran dataen i sofaen :)

Beste dagen på lenge!!!! Tenk hva det gjør med deg å få høre hjertelyden <3 Ga meg trygghet og skikkelig glede.

Å så herlig med sånne dager!! Gleder meg veldig til jeg kan høre hjertelyd selv :)

Å så herlig med sånne dager!! Gleder meg veldig til jeg kan høre hjertelyd selv :)
Ja veldig herlig dag :Dja bare å glede seg ;) hvordan går det med deg?

Ja veldig herlig dag :Dja bare å glede seg ;) hvordan går det med deg?

Her går det bra :) har ikke helt klart å forstå at alt tyder på at det vil gå bra denne gangen, så er litt ventende enda. Men blir fort sulten, litt småkvalm inni mellom men ingen ting å klage på :) Skulle nesten ikke tro at det var noe som vokser i magen min enda :)

Back
Topp