Lenebeb dagbok!

❤❤❤
 
En liten oppdatering her ❤️ min Melvin er to uker nå idag og tiden bare flyr avgårde.

Han har ikke hatt så greit i det siste med masse magevondt og hyla en del. Begynte derfor på semper dråper, manual terapi og jeg et melkefritt kosthold. Nå siste to dagene får han ut litt fra systemet og han har det allerede litt bedre. Håper jeg har funnet svaret for han ❤️

Han er verdens nydeligste og vi får god øyekontakt med han når han er våken. Kunne ikke vært foruten lille nydelige bolla mi.

Var å veide han igår og snakket om han sine utfordringer med magevondt. Helsesøster syns jeg gjør riktig og vet hva jeg snakker om siden jeg har erfaring med dette på de to eldste.

Forresten han veier nå 4075 gram og lagt på seg godt :) veide 3640 gram ved fødsel og gikk ned 150 gram bare på dag 3 :)

Ellers storkoser jeg meg som trebarnsmor, tross lite søvn per natt. :) elsker mitt litt kaotiske liv ❤️ kunne ikke vært foruten og meget stolt av alle mine tre ❤️får ikke sagt det nok, men takk for at IVF og riksen hjalp oss :)

Slenger med et par bilder av skatten vår ❤️
ImageUploadedByBV Forum1467290022.892889.jpg
ImageUploadedByBV Forum1467290058.709980.jpg
ImageUploadedByBV Forum1467290076.652435.jpg
 
så fin gutt dere har fått. gleder meg til jeg har en liten baby i hus igjen <3
 
Fy søren, for en nydelig liten tass ❤ Blir helt rørt, jeg! En sånn en ønsker jeg meg òg ❤
 
Han er så fin!! ❤❤❤
 
Heia LeneB!! ååå Gratulerer med en nydelig liten Melvin❤❤❤❤ så kos å se ❤❤ håper det går fint med dere begge, det ser hvertfall slik ut
 
Så nydelig han er❤️ Får håpe magen blir bedre etterhvert :)
så fin gutt dere har fått. gleder meg til jeg har en liten baby i hus igjen <3
Så fin liten klump :)
Fy søren, for en nydelig liten tass ❤ Blir helt rørt, jeg! En sånn en ønsker jeg meg òg ❤
Han er så fin!! ❤❤❤
Å så god liten Melvin ❤️ Håper magen blir bedre snart!
Heia LeneB!! ååå Gratulerer med en nydelig liten Melvin❤❤❤❤ så kos å se ❤❤ håper det går fint med dere begge, det ser hvertfall slik ut
Tusen takk meget lykkelig om dagen! Nå er han allerede 11 uker ❤️
 
Lenge siden jeg har vært her. Tiden går så altfor fort! Hektiske tider med tre barn, men jeg storkoser meg ❤️ elsker et hektisk liv!

Melvin er 11 uker nå og er verdens herligste lillemann. Heldige meg har ikke fått en kolikk baby for første gang! Men har tatt mange forhåndsregler denne gangen siden han hadde mange skriketokter til å begynne med. Så jeg er melkefri og fullammer, pluss han har hatt låsninger i bekken, rygg og nakke. Men det er i takt nå og alt er mye bedre for han. Melvin er super sosial liten baby, som smiler og snakker i ett sett. Skal ikke nye til for å glede han ❤️ begge storesøster er stolte og kjempe gode mot han! Uendelig glad for min flotte triangel ❤️
ImageUploadedByBV Forum1472668996.680359.jpg
ImageUploadedByBV Forum1472669066.593668.jpg
 
Lenge siden jeg har vært her. Tiden går så altfor fort! Hektiske tider med tre barn, men jeg storkoser meg ❤️ elsker et hektisk liv!

Melvin er 11 uker nå og er verdens herligste lillemann. Heldige meg har ikke fått en kolikk baby for første gang! Men har tatt mange forhåndsregler denne gangen siden han hadde mange skriketokter til å begynne med. Så jeg er melkefri og fullammer, pluss han har hatt låsninger i bekken, rygg og nakke. Men det er i takt nå og alt er mye bedre for han. Melvin er super sosial liten baby, som smiler og snakker i ett sett. Skal ikke nye til for å glede han ❤️ begge storesøster er stolte og kjempe gode mot han! Uendelig glad for min flotte triangel ❤️Vis vedlegget 194220Vis vedlegget 194221
Ååååh, så søt han er!! ❤❤❤
 
Utrolig herlig liten kar!! ❤❤❤
 
Jeg er litt gal fortiden. Tøft i perioder å være trebarnsmor, men for en glede! Alle dårlige netter er så verdt det! Skatten min er 3,5 mnd og tiden flyr så altfor fort ❤️

Men her sitter jeg fortsatt to egg på frys og kunne faktisk tenkt meg en fjerde. Mannen vil ikke ha fler :( men er ikke helt imot merker jeg. Han sier det er uaktuelt å bruke de siste eggene, noe jeg syns er dumt. Der kan det ligge et potensielt liten spire. men jeg nekter å gå på prevensjon og han vil ikke snippe. Så jeg håper på at et mirakel skjer at jeg blir gravid av meg selv.

Men jeg husker ikke hvor lenge de kan ligge i fryser før de ødelegger dem? Men eventuelt skulle jeg ønske jeg kunne gitt dem til noen andre som trenger dem mer enn meg. Desverre ikke lov i Norge :(
 
Jeg er litt gal fortiden. Tøft i perioder å være trebarnsmor, men for en glede! Alle dårlige netter er så verdt det! Skatten min er 3,5 mnd og tiden flyr så altfor fort ❤️

Men her sitter jeg fortsatt to egg på frys og kunne faktisk tenkt meg en fjerde. Mannen vil ikke ha fler :( men er ikke helt imot merker jeg. Han sier det er uaktuelt å bruke de siste eggene, noe jeg syns er dumt. Der kan det ligge et potensielt liten spire. men jeg nekter å gå på prevensjon og han vil ikke snippe. Så jeg håper på at et mirakel skjer at jeg blir gravid av meg selv.

Men jeg husker ikke hvor lenge de kan ligge i fryser før de ødelegger dem? Men eventuelt skulle jeg ønske jeg kunne gitt dem til noen andre som trenger dem mer enn meg. Desverre ikke lov i Norge :(
Skjønner godt den følelsen din :) Jeg vil absolutt ikke ha flere enn tre!! Men tror også jeg hadde tenkt på de eggene i fryseren om vi hadde hatt liggende. Lillemann er jo liten enda. Se det an litt så kanskje han ombestemmer seg? 5 år kan de ligge i fryseren :) Hvor lenge har de ligget nå?
 
Back
Topp