Lenebeb dagbok!

Så peeen du er :)
Du har noen spennende uker forran deg nå:) Håper du klarer å nyte de siste dagene og at formen holde seg fin! :)
Så fin du er!
Takk ❤️ så hyggelig å høre ❤️

Formen er urovekkende flott og jeg føler jeg faktisk stråler nå de siste dagene :) aner ikke hva som skjedde! Akkurat som jeg har fått en boost med energi (hjelper å sove litt pp dagen også) Så ja jeg nyter de siste dagene virkelig som gravid :) rart å tenke på at magen snart er borte og lille er her :) men gleder meg masse!
 
Takk ❤️ så hyggelig å høre ❤️

Formen er urovekkende flott og jeg føler jeg faktisk stråler nå de siste dagene :) aner ikke hva som skjedde! Akkurat som jeg har fått en boost med energi (hjelper å sove litt pp dagen også) Så ja jeg nyter de siste dagene virkelig som gravid :) rart å tenke på at magen snart er borte og lille er her :) men gleder meg masse!

Deilig følelse! Og det syns også, du stråler virkelig :)
 
Man ser absolutt at du koser deg med å gravid :D Bare å nyte siste etappe, for snart er han her ❤
 
Flott er du:) Lykke til med innspurten, tenk at lillegutt snart er her!
 
Masse lykke til med fødsel, blir så glad på vegne av dere andre "slitere" som får det til :)
 
Masse lykke til med siste innspurt, snart i mål :) ❤️
 
Takk jenter :)

er idag 40+2 med termin imorgen :)

Natt til idag så kjente jeg noen heftige murringer og noen tak i ryggen. Ga seg etter noen timer, så fikk sove et par timer. Så gikk jeg på do og så litt brunt blod med litt slim. Så tydeligvis noe som er på gang :) hatt murringer i hele dag, men ikke noe mer forløpig. Så stille før stormen kanskje???

Jordmortime idag og han har skrudd seg godt nedi bekkenet :) noe keg kjente godt til i natt. alt stod bra til hvertfall :) jordmor trodde det ble baby innen noen dager. Men om det ikke skulle bli det så måtte jeg ringe før helga for å få en time til overtidskontroll :)
 
Lykke til i innspurten!! ❤❤❤
 
Lykke til!
 
Lykke til :)
 
Masse lykke til i innspurten!❤️
 
40+5: Ja da ble jeg en lykkelig mamma til en herlig liten prins på 3640 gram, 50 cm lang og 36 cm i hodeomkrets.

Perfekte lille kom til verden i full fart klokken 19:05! Fra 5 cm til han var ute under 30 min! Ingen smertelindring annet enn varm klut nedentil. Jormora var super søt og meget fornøyd med min innsats! Hun var stolt og jeg ble stolt etterpå ;) fødselsangsten lettet hun med å være rolig og flott ❤️

Jeg er en super forelsket i lille karen min som forløpig er navnløs ❤️
ImageUploadedByBV Forum1466113611.400761.jpg
 
Back
Topp