Lenebeb dagbok!

Mange jern i ilden forstår jeg! Får håpe dere finner en løsning på både hus og jobb slik at det ikke bare blir med tanken på eggene deres i frysa.
Å bygge nytt hus er forresten virkelig å anbefale! Vi bor i et hus som blir 1 år nå til sommeren og stortrives med at alt er nytt og vedlikeholdsfritt :) Blir selvsagt litt jobb med opparbeiding av utearealer, men det er mest kos ;)

Signerer denne, nytt hus er magisk :Heartred
Nytt og fint og så og si vedlikeholdsfritt ja! Og det ble ikke dyrere enn om vi skulle ha kjøpt brukt, da vi flyttet litt lengre ut på bygda. Greit med noen kompromisser for å få nytt fint hus til en billigere penge ;)
Håper det ordner seg for dere :)
 
Håper det ordner seg snart sånn at det blir hus, større plass og flere søsken [emoji173][emoji169][emoji171]
 
Mange jern i ilden forstår jeg! Får håpe dere finner en løsning på både hus og jobb slik at det ikke bare blir med tanken på eggene deres i frysa.
Å bygge nytt hus er forresten virkelig å anbefale! Vi bor i et hus som blir 1 år nå til sommeren og stortrives med at alt er nytt og vedlikeholdsfritt :) Blir selvsagt litt jobb med opparbeiding av utearealer, men det er mest kos ;)

Ja jeg er vant med mange jern i ilden og liker tydeligvis det [emoji23][emoji106]nei det skal skje noe der, for blir trist om ikke.

Ja vet flere jeg kjenner har gjort det, og savner noe helt nytt selv nå. :) Oppussing er vi lei for å si det sånn og har hatt en leilighet som ble totalrenovert og rekkehuset vi bor i nå. Nå er det nok med det! ;) uteareal er gøy, og noe jeg bare hadde gledet meg over :) misunner deg skikkelig!!!
 
Ja jeg er vant med mange jern i ilden og liker tydeligvis det [emoji23][emoji106]nei det skal skje noe der, for blir trist om ikke.

Ja vet flere jeg kjenner har gjort det, og savner noe helt nytt selv nå. :) Oppussing er vi lei for å si det sånn og har hatt en leilighet som ble totalrenovert og rekkehuset vi bor i nå. Nå er det nok med det! ;) uteareal er gøy, og noe jeg bare hadde gledet meg over :) misunner deg skikkelig!!!

Høres ut som vår historie, først oppussing av leilighet, så rekkehus. Ble rimelig mett av det ja ;)
Dere fortjener noe nytt etter så mye renovering! Lykke til med leitinga! :)
 
Signerer denne, nytt hus er magisk :Heartred
Nytt og fint og så og si vedlikeholdsfritt ja! Og det ble ikke dyrere enn om vi skulle ha kjøpt brukt, da vi flyttet litt lengre ut på bygda. Greit med noen kompromisser for å få nytt fint hus til en billigere penge ;)
Håper det ordner seg for dere :)

Blir litt mer bygda her også da! Men herremin gjør meg ingenting, for ønsket om stort hus er en stor drøm :) vi har en stor familie (hvertfall mannen med ti søsken) og derfor trenger mye større plass :)

Takk! Håper jeg også :)
 
Eeehm skjønner ingenting! Testene har gått ut på dato, og de gikk ut november 2016... men What? Jeg kan jo ikke bli gravid av meg selv! Tenker det verste og håper på det beste! Tenk om vi får et siste mirakel barn uten IVF? [emoji7]jeg vet ikke helt hva jeg skal tro! Bare 14 dager siden jeg og mannen hadde samleie (var nok rundt mistenkelig el)
7a67a2eebb1319d2dfe55f0a26f1cf08.jpg
 
Eeehm skjønner ingenting! Testene har gått ut på dato, og de gikk ut november 2016... men What? Jeg kan jo ikke bli gravid av meg selv! Tenker det verste og håper på det beste! Tenk om vi får et siste mirakel barn uten IVF? [emoji7]jeg vet ikke helt hva jeg skal tro! Bare 14 dager siden jeg og mannen hadde samleie (var nok rundt mistenkelig el)
7a67a2eebb1319d2dfe55f0a26f1cf08.jpg

Oj!!! Dette MÅ jo være gravidstreker!! Hvorfor kan du ikke bli gravid?
 
Oj!!! Dette MÅ jo være gravidstreker!! Hvorfor kan du ikke bli gravid?

Vet ikke faktisk! De finner ikke noe annet enn pco... jeg har bare slått meg til ro med at å bli gravid selv kan jeg ikke! Med barn nr 2 brukte vi nesten fire år... men IVF som var redningen

Ja håper! For en glede! [emoji7][emoji173]️
 
Oioioi! Kjøpe en CB+ i morgen?? Herregud å spennende, hold oss oppdatert :D
 
Ojoj[emoji7] [emoji7] [emoji7] Så spennende[emoji173] signerer poppi, du må kjøpe cb digital[emoji173] Tenk det da, hjemmelaget mirakel[emoji173] [emoji8]
 
Vet ikke faktisk! De finner ikke noe annet enn pco... jeg har bare slått meg til ro med at å bli gravid selv kan jeg ikke! Med barn nr 2 brukte vi nesten fire år... men IVF som var redningen

Ja håper! For en glede! [emoji7][emoji173]️

Oj oj oj[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
 
Oi! SÅ gøy! ❤️✨
Følger med i spenning!
 
Ojoj[emoji7] [emoji7] [emoji7] Så spennende[emoji173] signerer poppi, du må kjøpe cb digital[emoji173] Tenk det da, hjemmelaget mirakel[emoji173] [emoji8]

Helt uvirkelig!!!! [emoji173]️
 
Oi! SÅ gøy! [emoji173]️[emoji111][emoji92]
Følger med i spenning!

Gir beskjed imorgen på svaret! Skal på senteret til åpning imorgen hvertfall [emoji7]
 
Gir beskjed imorgen på svaret! Skal på senteret til åpning imorgen hvertfall [emoji7]

Vi får ha testedate, jeg opplever samme greie her ;) Har ikke barn fra før og sprayer for IVF nå. Vært prøvere 4,5 år. Positive tester i kveld. Spent på morgendagen for oss begge✨
 
Vi får ha testedate, jeg opplever samme greie her ;) Har ikke barn fra før og sprayer for IVF nå. Vært prøvere 4,5 år. Positive tester i kveld. Spent på morgendagen for oss begge[emoji92][emoji111]

Oi seriøst!!!! Så utrolig spennende! Da får man håpe det er noe hos deg også!!!! Så spennende da [emoji7]sjekket terminen om det skulle bli noe her så er det 7 februar 2018[emoji7]
 
Eeehm skjønner ingenting! Testene har gått ut på dato, og de gikk ut november 2016... men What? Jeg kan jo ikke bli gravid av meg selv! Tenker det verste og håper på det beste! Tenk om vi får et siste mirakel barn uten IVF? [emoji7]jeg vet ikke helt hva jeg skal tro! Bare 14 dager siden jeg og mannen hadde samleie (var nok rundt mistenkelig el)
7a67a2eebb1319d2dfe55f0a26f1cf08.jpg

Ingen tvil her! Gratulerer så mye :) ❤️
 
Back
Topp