Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det an å kjenne at de fester seg? Her ligger lille i hodeleie og har gjort det en stund, det stråler til nedover i skambeinet/bekkenet flere ganger om dagen her nå. Hun dulter kanskje bare borti noe med hodet..
Jeg har hatt sinnsyke strålinger nedi der, og følelsen av at hun har gravd seg nedover - men her er det jo stumpen som peker nedoverGår det an å kjenne at de fester seg? Her ligger lille i hodeleie og har gjort det en stund, det stråler til nedover i skambeinet/bekkenet flere ganger om dagen her nå. Hun dulter kanskje bare borti noe med hodet..
Ingen med erfaringer??Jordmorkontroll i går, 36+0, og jenta ligger fortsatt i seteleie. Inn på ultralyd 36+6. Hvis hun fortsatt ligger i sete, så blir det avtalt time for vending Noen som har vært borti seteleie i uke 36, hvor fosteret har snudd seg til ultralyd?
Har du en anelse om hvordan han har ligget til nå da?Skal på ul mandag, veldig spent hvordan han ligger og hva de sier. 36+0 idag.
Sist lå min i seteleie, fikk sjekk rundt uke 36-38 og da hadde hun heldigvis snudd segIngen med erfaringer??
Ah, jeg er spent! Synes det har vært kraftige romsteringer i dag, men det har jeg trodd før og.. jeg synes ikke at vending høres noe koselig ut, så vil gjerne la væreSist lå min i seteleie, fikk sjekk rundt uke 36-38 og da hadde hun heldigvis snudd seg
Det skjønner jegAh, jeg er spent! Synes det har vært kraftige romsteringer i dag, men det har jeg trodd før og.. jeg synes ikke at vending høres noe koselig ut, så vil gjerne la være
Har du en anelse om hvordan han har ligget til nå da?