Leie på baby

Går det an å kjenne at de fester seg? Her ligger lille i hodeleie og har gjort det en stund, det stråler til nedover i skambeinet/bekkenet flere ganger om dagen her nå. Hun dulter kanskje bare borti noe med hodet.. :hilarious:
 
Går det an å kjenne at de fester seg? Her ligger lille i hodeleie og har gjort det en stund, det stråler til nedover i skambeinet/bekkenet flere ganger om dagen her nå. Hun dulter kanskje bare borti noe med hodet.. :hilarious:

Min har lagt i hodeleie i ihvertfall 6 uker nå. Kjenner samme smertene som deg og har også lurt på om det var hodet som festet seg. Men jordmor kunne idag fortelle meg at hodet ikke er festet ;)
 
Går det an å kjenne at de fester seg? Her ligger lille i hodeleie og har gjort det en stund, det stråler til nedover i skambeinet/bekkenet flere ganger om dagen her nå. Hun dulter kanskje bare borti noe med hodet.. :hilarious:
Jeg har hatt sinnsyke strålinger nedi der, og følelsen av at hun har gravd seg nedover - men her er det jo stumpen som peker nedover :joyful:
 
Haha, ja da er det nok bare det at hun dulter borti noe. Skvetter til, ikke særlig godt :hilarious:
 
Jordmorkontroll i går, 36+0, og jenta ligger fortsatt i seteleie. Inn på ultralyd 36+6. Hvis hun fortsatt ligger i sete, så blir det avtalt time for vending :dead: Noen som har vært borti seteleie i uke 36, hvor fosteret har snudd seg til ultralyd? :)
Ingen med erfaringer?? :)
 
Sist lå min i seteleie, fikk sjekk rundt uke 36-38 og da hadde hun heldigvis snudd seg :)
Ah, jeg er spent!:) Synes det har vært kraftige romsteringer i dag, men det har jeg trodd før og.. jeg synes ikke at vending høres noe koselig ut, så vil gjerne la være :p
 
Ah, jeg er spent!:) Synes det har vært kraftige romsteringer i dag, men det har jeg trodd før og.. jeg synes ikke at vending høres noe koselig ut, så vil gjerne la være :p
Det skjønner jeg
Jeg er også spent på om lillegutt har snudd seg her, runder 35 fullgåtte uker i morgen.. Jm henviser meg til ul neste uke hvis han ikke har snudd seg. Han har romsert veldig her også i dag, så jeg er spent
 
Back
Topp