Leie på baby

Nå ligger han på tvers :wtf:

min også.... var på ul denne uka og skal på ul neste uka.. og har hun ikke snudd seg da så henvises jeg til sykehuset for vending
 
Må innrømme nå at seteleie plutselig ble veldig veldig vanskelig å tenke på.. ikke bare betyr det at mannen ikke får være med på fødsel pga ks, men også at barseltiden uten mannen blir enda lengre.. håper hun har snudd seg
Får du ikke føde vaginalt med seteleie?
 
Får du ikke føde vaginalt med seteleie?

det får jeg sikkert, men jeg tror ikke jeg ønsker det. Særlig ikke i disse dager...
nå ligger hun i tverrleie da, så da er ikke vaginal fødsel noe tema i hele tatt....
Håper på endring til neste ukes ul
 
Ganske sikker på hodeleie da jeg kjenner hikking helt nede, rulling/store bevegelser på venstre side av magen og spark på høyre side oppe ved ribbena. :woot: + jordmor sa babyen lå med hode nede ved siste ultralyd så :laughing002
 
Ganske sikker på hodeleie da jeg kjenner hikking helt nede, rulling/store bevegelser på venstre side av magen og spark på høyre side oppe ved ribbena. :woot: + jordmor sa babyen lå med hode nede ved siste ultralyd så :laughing002
Her er frøkna totalt hyper, så det er spark, boksing og pressing over hele magen uansett hvordan hun ligger ;)

men hun hadd heldigvis snudd seg med hodet ned nå :)
 
Vært på ultralyd , min ligger på tvers ja. De stressa visst ikke med det før ca uke 37. Så var god tid enda
 
Kontroll hos jm i dag, han har ikke lagt seg ned enda, hodet lå oppe :) har rikelig med fostervann sa jm, så han har god plass til å turne inni magen enda :p
 
Kontroll hos jm i dag, han har ikke lagt seg ned enda, hodet lå oppe :) har rikelig med fostervann sa jm, så han har god plass til å turne inni magen enda :p

Det er flere turnere i maigruppen har jeg skjønt! :happy: Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg skal på 36-ukers kontroll denne uken og begynner å bli litt ekstra spent på videre oppfølging ift tverrleie og KS, særlig siden pappan ikke får vært med på KS i disse tider.
 
Det er flere turnere i maigruppen har jeg skjønt! :happy: Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg skal på 36-ukers kontroll denne uken og begynner å bli litt ekstra spent på videre oppfølging ift tverrleie og KS, særlig siden pappan ikke får vært med på KS i disse tider.
Jeg er 32+3 i dag, så du ligger noen uker foran meg da :)
krysser fingrene for at babyen har lagt seg til da
 
Ultralyd i går, 32+6 og frøkna her ligger med rompa godt plantet ned i bekkenet.. Har fortsatt noen uker på å snu seg, så håper jo hun gjør det. Skal tilbake på ultralyd 36+5 for å se hvordan hun ligger an da:) Men kjenner jeg er veldig spent om hun fortsatt ligger i sete.. Ikke lyst på setefødsel og heller ikke keisersnitt:hilarious: Men kan vel ikke ta sorgene på forskudd.. ;)
 
Ultralyd i går, 32+6 og frøkna her ligger med rompa godt plantet ned i bekkenet.. Har fortsatt noen uker på å snu seg, så håper jo hun gjør det. Skal tilbake på ultralyd 36+5 for å se hvordan hun ligger an da:) Men kjenner jeg er veldig spent om hun fortsatt ligger i sete.. Ikke lyst på setefødsel og heller ikke keisersnitt:hilarious: Men kan vel ikke ta sorgene på forskudd.. ;)
Akkurat samme her, faktisk :) var 32+6 på tirsdag da jeg var på UL, og min ligger også i sete. Men min første gjorde også det, og snudde seg til termin, så det var en god sjanse for at denne også kom til å gjøre det. Skal inn igjen 36+6 og sjekke :)
 
Akkurat samme her, faktisk :) var 32+6 på tirsdag da jeg var på UL, og min ligger også i sete. Men min første gjorde også det, og snudde seg til termin, så det var en god sjanse for at denne også kom til å gjøre det. Skal inn igjen 36+6 og sjekke :)
Blir spennende å følge med om de snur seg da:) Krysser fingrene for det:happy:
 
Noen som har prøvd noen øvelser for at babyen skal snu seg? :joyful: Leser noe om kattestilling med vrikking på rumpa og hodet ned, for å åpne opp bekkenet :p
 
Her ligger frøkna i hodeleie :happy: Har trodd det en stund i og med at jeg kjenner spark i ribbeina på den ene siden veldig ofte, og fikk det bekreftet i går hos jordmor!
 
Jordmorkontroll i går, 36+0, og jenta ligger fortsatt i seteleie. Inn på ultralyd 36+6. Hvis hun fortsatt ligger i sete, så blir det avtalt time for vending :dead: Noen som har vært borti seteleie i uke 36, hvor fosteret har snudd seg til ultralyd? :)
 
Back
Topp