Nå ligger han på tvers
min også.... var på ul denne uka og skal på ul neste uka.. og har hun ikke snudd seg da så henvises jeg til sykehuset for vending
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ligger han på tvers
Får du ikke føde vaginalt med seteleie?Må innrømme nå at seteleie plutselig ble veldig veldig vanskelig å tenke på.. ikke bare betyr det at mannen ikke får være med på fødsel pga ks, men også at barseltiden uten mannen blir enda lengre.. håper hun har snudd seg
Får du ikke føde vaginalt med seteleie?
min også.... var på ul denne uka og skal på ul neste uka.. og har hun ikke snudd seg da så henvises jeg til sykehuset for vending
Skal være en ganske mye enklere prosess med snuing fra tverr enn seteleie sier deJeg nekter snuing,,, da får de operere han ut i stedet ;-)
Skal være en ganske mye enklere prosess med snuing fra tverr enn seteleie sier de
Jeg vil virkelig ikke ha ks, så prøver gjerne vending istedenforJa, men jeg er livredd sånt ..
Her er frøkna totalt hyper, så det er spark, boksing og pressing over hele magen uansett hvordan hun liggerGanske sikker på hodeleie da jeg kjenner hikking helt nede, rulling/store bevegelser på venstre side av magen og spark på høyre side oppe ved ribbena. + jordmor sa babyen lå med hode nede ved siste ultralyd så
Kontroll hos jm i dag, han har ikke lagt seg ned enda, hodet lå oppe har rikelig med fostervann sa jm, så han har god plass til å turne inni magen enda
Jeg er 32+3 i dag, så du ligger noen uker foran meg daDet er flere turnere i maigruppen har jeg skjønt! Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg skal på 36-ukers kontroll denne uken og begynner å bli litt ekstra spent på videre oppfølging ift tverrleie og KS, særlig siden pappan ikke får vært med på KS i disse tider.
Akkurat samme her, faktisk var 32+6 på tirsdag da jeg var på UL, og min ligger også i sete. Men min første gjorde også det, og snudde seg til termin, så det var en god sjanse for at denne også kom til å gjøre det. Skal inn igjen 36+6 og sjekkeUltralyd i går, 32+6 og frøkna her ligger med rompa godt plantet ned i bekkenet.. Har fortsatt noen uker på å snu seg, så håper jo hun gjør det. Skal tilbake på ultralyd 36+5 for å se hvordan hun ligger an da Men kjenner jeg er veldig spent om hun fortsatt ligger i sete.. Ikke lyst på setefødsel og heller ikke keisersnitt Men kan vel ikke ta sorgene på forskudd..
Blir spennende å følge med om de snur seg da Krysser fingrene for detAkkurat samme her, faktisk var 32+6 på tirsdag da jeg var på UL, og min ligger også i sete. Men min første gjorde også det, og snudde seg til termin, så det var en god sjanse for at denne også kom til å gjøre det. Skal inn igjen 36+6 og sjekke