Leie på baby

Fikk beskjed på jordmortimen i forrige uke at babyen ligger med hodet ned nå. Kjenner mest aktivitet nederst i magen også.
 
Tja, vanskelig å si nå. Sist ul for noen uker siden lå han med hodet ned, men når det hikkes nå kjenner jeg det langt nede i motsetning til høyere opp som jeg har kjent før. Er ikke godt å si hvilken vei han ligger o_O
 
Mine ligger no begge to i hodeleie. Tvilling 1 har gjort det ei stund og no har tvilling 2 og lagt seg med hodet ned. Men er vel fortsatt bra plass til å flytte seg, er berre 26 veker endå :)
 
Har ingen peiling, kan jo snu seg helt frem til uke 37 + så jeg stresser ikke mye med det :p
 
Frøkna mi ligger med hodet ned så og si hele tiden, men det står ikke fast, så hun kan ta noen saltoer innimellom. Minste storebror gjorde også det og hodet ble aldri erklært å stå fast. «Hodeleie - bevegelig» gikk igjen. De to eldste sto derimot fast med hodet ned flere uker.
 
Frøkna mi ligger med hodet ned så og si hele tiden, men det står ikke fast, så hun kan ta noen saltoer innimellom. Minste storebror gjorde også det og hodet ble aldri erklært å stå fast. «Hodeleie - bevegelig» gikk igjen. De to eldste sto derimot fast med hodet ned flere uker.

Samme her, hun ligger mest med hodet ned men kjenner at hun plutselig ligger på tvers og turner rundt :happy:
 
Frøkna har ligget med hodet ned lenge, men på vei til vekstkontroll i dag snudde hun helt om på seg og lå med hodet opp mot ribbeina. Men alt står bra til der inne go det er det viktigste :)
 
Jeg skjønner ikke hvordan dere kjenner hvilken vei babyen ligger. :joyful: Jeg innbiller meg at hun ligger med hodet opp fordi sparkene er så lavt i magen. I natt drømte jeg at jeg tydelig kunne se foten gjennom magen, og sa "det var det jeg sa" til mannen, som mener jeg uroer meg unødvendig. :rolleyes:
UL imorgen, så regner med jeg får vite hvordan hun ligger da. :happy:
 
Jeg skjønner ikke hvordan dere kjenner hvilken vei babyen ligger. :joyful: Jeg innbiller meg at hun ligger med hodet opp fordi sparkene er så lavt i magen. I natt drømte jeg at jeg tydelig kunne se foten gjennom magen, og sa "det var det jeg sa" til mannen, som mener jeg uroer meg unødvendig. :rolleyes:
UL imorgen, så regner med jeg får vite hvordan hun ligger da. :happy:

jeg kjenner det ikke selv altså - er jordmor som
Kjenner ;) nå synes jeg det kjennes ut som hun ligger i tverrleie men vanskelig å si
 
Var på jordmortime i dag (32 uker) og fikk vite at hodet allerede har festet seg! Det ble jeg glad for :)
"Godt plantet!" sa hun.
 
Her har lille ligget i seteleie ved alle kontroller på ul(siste på fredagen). Så blitt satt opp ekstra ul nær uke 36 for å sjekke. 31+1 i dag :) Det blir spennende å se og jeg håper hu snur seg før det da storebror ble født i uke 36+0.
 
Ligget med hodet ned, men snudd seg i seteleie i dag . Merker det veldig godt , opplevd det samme før , men da i uke 36. Håper han snur seg tilbake ;-)
 
Må innrømme nå at seteleie plutselig ble veldig veldig vanskelig å tenke på.. ikke bare betyr det at mannen ikke får være med på fødsel pga ks, men også at barseltiden uten mannen blir enda lengre.. håper hun har snudd seg
 
Vår frøken ligger alltid med hode i venstre side og rumpa ned. Kun ligget med hodet ned på en av kontrollene midt i, men da var hun våken og beveget seg rundt:p
 
Var med jordmor idag, fremdeles i hodeleie uke 33+4...Kjennes godt i ribbeina for å si d sånn :p
 
Jeg skal på kontroll på en uke, men ganske sikker på at hun fremdeles raser rundt i alle mulige stillinger inni der. Vondest er når hun ligger på tvers og spenner med beina i ene sida av magen og hodet roterer rundt i andre sida. På sist kontroll sparka hun bort den der lyttegreia til jordmor :p
 
Min ligger visst også på tvers! Leser at det er ganske sjelden de blir liggende sånn, så vi får krysse fingre for at de tar til fornuft om noen uker :happy:
 
Back
Topp