Mamma til 4
Elsker forumet
Mellom 21-00.00
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig at hun er så fortrolig med pappaen sin! Han her har jo vært limt til meg siden han kom ut. Far gjør VELDIG mye, men når det kommer til soving så vil han helst være med meg. Vil prøve å venne han til at far også skal kunne legge han, så blir sikkert litt gråting i begynnelsen tenker jegSnuppa her i huset er stuuuptrøtt i 20-21 tiden! Vi bytter på å stelle og legge ho annenhver natt så ho ikke skal bli avhengig av at jeg legger ho![]()
Mannen min synes det er veldig koselig, og ho sovner faktisk fortere de kveldene han legger ho!
Ikke så lenge min var klar for rutiner, og han er litt over 9 uker. Det skjedde plutselig en dag heheFrøkna er ikke klar for å legge seg før tidligst 23:00, jeg legger henne (pappa seiler). Når pappa er hjemme legger stort sett hanhun sover 4-5 t i strekk, litt påfyll og så sover hun litt til før vi står opp rundt 09:00. Stort sett! 8 uker på tirsdag
![]()
Han her ble plutselig survete og grinete hvis vi ikle var i seng til åtte-ni, skjedde veldig fort! Men han er så urolig hvis jeg legger han i senga si, så bare for å få litt søvn selv så har jeg han som oftest i senga vår. Han er fortsatt bare ni uker, så jeg føler ikke det er noe stress! Men gir ikke opp senga hans for det, får bare prøve litt etter littLegger seg i 10 tiden, stort suttebehov på kveld så jeg ammer henne i søvn, legger meg stort sett samtidigskal begynne å prøve å legge henne i 8 tiden i EGEN seng snart.
Har du prøvd forskjellige smokker? Jeg slet med at han brukte puppen min som smokk i begynnelsen, også var jeg jo så sår i tillegg, så ble sjeleglad da han tok smokken. Men han er kresen på smokkene sine, så det er vel egentlig bare mam sine som han holder påHun legger seg når jeg legger meg - mellom 22-23 et sted. Veldig stort sugebehov og godtar foreløpig kun puppen, så hun sover sammen med oss i vår seng. Håper virkelig hun tar smokken etterhvert.. Ikke merket stort til at hun er leggeklar noe tidligere på kvelden, men vi tar kveldsstellet rundt 19'ish, og tar på pysj da.
Da er det jo like greitHun legger seg sammen med ossgidder ikke beg med rutine før ho er 3 mnd
hun sover i nestet/ oppå meg i sofaen frem til vi går og legger oss
![]()
Har du prøvd forskjellige smokker? Jeg slet med at han brukte puppen min som smokk i begynnelsen, også var jeg jo så sår i tillegg, så ble sjeleglad da han tok smokken. Men han er kresen på smokkene sine, så det er vel egentlig bare mam sine som han holder på![]()
Ja da e veldi kosligtSå koselig det hørtes ut! Vi har ikke fått inn noe stellerutiner her, men tenker jeg vil prøve å få det inn så fort som mulig. Det virker jo så koselig!![]()
Å nei, så slitsomt! Og ja, de spytted langt! Jeg har våkna flere ganger med en smokk på armen eller brystetOh yes! Tror vi har prøvd 7 forskjellige typer og størrelser.. Hun tok den minste fra Mam den første uka, men siden da har det bare vært hyl og skrik, kaving og brekking når smokken kommer inn i bildet. Imponerende lengder de kan spyttes, må jeg si..
Ser nå at hvis hun ikke er i rett trøtt-modus, så vil hun ikke sove i vogna på tur. Hun kan sove en stund i bæresele - men ellers er det kun pupp som gjelder også når hun sover på dagen.. Tenker at hvis hun bare hadde tatt smokken, hadde puppen fått litt pause, samt at hun kanskje ikke gulpet så fælt (spiser jo i søvne).
Jeg har lagt hun tidligere, men da våkner hun også tidligere.. Syntes det er deilig å legge henne slik at hun våkner igjen etter 04:00. Blir anderledes når vi starter med grøt. Hun sover godt og lenge på kun mm, så jeg er fornøydIkke så lenge min var klar for rutiner, og han er litt over 9 uker. Det skjedde plutselig en dag heheen dag ble han trøtt rundt åtte, og sov til 01:00( og han pleide å spise annenhver time HVER natt), og dagen etter ville han plutselig sove til samme tid. Så det skjedde veldig fort
hvis vi ikke er i seng rundt åtte-ni blir han supersurvete og grinete.
6-7t våken ? Høres mye ut. Hva Gjør lille når ho er så lenge våken da. Her klarer ikke mini å Være våken mer en 1t av gangen max 2Jeg har lagt hun tidligere, men da våkner hun også tidligere.. Syntes det er deilig å legge henne slik at hun våkner igjen etter 04:00. Blir anderledes når vi starter med grøt. Hun sover godt og lenge på kun mm, så jeg er fornøydfør ville hun ikke ta natta før 00:30.. Hun er også en veldig våken baby, kan være våken 6-7 timer i strekk!
Å nei, så slitsomt! Og ja, de spytted langt! Jeg har våkna flere ganger med en smokk på armen eller brystethvor mange uker er hun? Helsesøster har ikke noen tips da?
Det må være noe som kan gi puppen din litt avlasting tenker jeg. Alle babyer er jo forskjellige, men kanskje det er noe du ikke har prøvd![]()
Han her ble plutselig survete og grinete hvis vi ikle var i seng til åtte-ni, skjedde veldig fort! Men han er så urolig hvis jeg legger han i senga si, så bare for å få litt søvn selv så har jeg han som oftest i senga vår. Han er fortsatt bare ni uker, så jeg føler ikke det er noe stress! Men gir ikke opp senga hans for det, får bare prøve litt etter litt![]()
Det er mye! Men det går opp og ned, kommer helt an på hva vi gjør. Men hun er mye våken og vil få meg seg det som skjer. Hun skjønner allikevel når det er natt, hun har godt sovehjerte når det gjelder6-7t våken ? Høres mye ut. Hva Gjør lille når ho er så lenge våken da. Her klarer ikke mini å Være våken mer en 1t av gangen max 2
Skjønner det, de er jo fortsatt små! Tror også de viser litt selv når de er klareHun er 11 uker, så har hele tiden sagt at jeg ikke begynner å stresse med det før 3 mnd med hvor hun sover. Men kjenner nå at vi får veldig liten plass i sengen og samboer klarer ikke å finne roen og sover dårlig (redd for å rulle eller treffe henne på noe vis), så tenker at jeg skal starte med å prøve hennes seng snart. Men hun tar ikke smokk og sovner alltid til puppen, så det kan bli veeeldig spennende![]()
Hææ 6-7 timer! Min er våken i rundt 3 t om gangen, men ofte kortere enn det! Er hun rolig da?Jeg har lagt hun tidligere, men da våkner hun også tidligere.. Syntes det er deilig å legge henne slik at hun våkner igjen etter 04:00. Blir anderledes når vi starter med grøt. Hun sover godt og lenge på kun mm, så jeg er fornøydfør ville hun ikke ta natta før 00:30.. Hun er også en veldig våken baby, kan være våken 6-7 timer i strekk!
Hun er roligHææ 6-7 timer! Min er våken i rundt 3 t om gangen, men ofte kortere enn det! Er hun rolig da?
Åh, så deilig at det er sånn da!Er i seng mellom 1915 og 1930. Jeg ammer han oppe i stuen og legger han våken ned i senga. Av og til får han flaske av pappaen som da legger han.En drøm i forhold til storebror.
6,5 uker gammel. Har hatt det sånn i kanskje sånn 4 uker.