Leggetid

Har startet å legge henne i 8 tiden, og wow for en forskjell... Merket at hun begynte å vær urolig i 8 tiden hver kveld, men jeg har drøyet leggingen til 10 tiden hele tiden slik jeg kan legge meg sammen med henne, skjønner ikke helt hva jeg har tenkt på.. Når jeg nå har lagt henne med en gang eller gjerne litt før sutringen har startet så sovner hun rett etter måltidet og sover til neste måltid i 5 tiden. Når jeg har lagt henne i 10 tiden er hun allerede overtrøtt og har sutret, små sovet og sutter på puppen i 2 timer før hun har funnet roen.
Blir leggetid i 8 tiden hver kveld fra nå av ja :)

Har startet å legge henne i 8 tiden, og wow for en forskjell... Merket at hun begynte å vær urolig i 8 tiden hver kveld, men jeg har drøyet leggingen til 10 tiden hele tiden slik jeg kan legge meg sammen med henne, skjønner ikke helt hva jeg har tenkt på.. Når jeg nå har lagt henne med en gang eller gjerne litt før sutringen har startet så sovner hun rett etter måltidet og sover til neste måltid i 5 tiden. Når jeg har lagt henne i 10 tiden er hun allerede overtrøtt og har sutret, små sovet og sutter på puppen i 2 timer før hun har funnet roen.
Blir leggetid i 8 tiden hver kveld fra nå av ja :)
Hehe sånn var det for oss også! Skjønte fort at det var derfor han var så survete, han var jo stuptrøtt! Nå virker det som at han vil legge seg tidligere enn åtte, for han begynner å bli kjempetrøtt mellom seks og sju :p vi får bare prøve oss frem :)

Men sover hun fra åtte til 05:00?? Herregud så deilig! Min skal fortsatt spise om nettene :) nå prøver forresten far å legge han, høres ikke ut som at det er like stas som når jeg gjør det haha :p

Hehe sånn var det for oss også! Skjønte fort at det var derfor han var så survete, han var jo stuptrøtt! Nå virker det som at han vil legge seg tidligere enn åtte, for han begynner å bli kjempetrøtt mellom seks og sju :p vi får bare prøve oss frem :)

Men sover hun fra åtte til 05:00?? Herregud så deilig! Min skal fortsatt spise om nettene :) nå prøver forresten far å legge han, høres ikke ut som at det er like stas som når jeg gjør det haha :p

Veldig greit :p som regel sover hun til 5 før neste måltid ja, men der er noen netter det er litt oftere også. Men veeldig deilig!

Hehe, paps har ikke lagt henne enda, det må bli når hun slutter å sovne til puppen, viss det noen gang skjer...

6-7t våken ? Høres mye ut. Hva Gjør lille når ho er så lenge våken da. Her klarer ikke mini å Være våken mer en 1t av gangen max 2
Gammel er hun ? Gråter mye da? Er vel ikke vpken og fornøyd i 6-7 timer?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Åh, så deilig at det er sånn da! :) var storebror urolig?
Ja, eller det gikk litt i perioder, men det første halvåret brukte jeg en time på legging fordi jeg ammet han i søvn. Eller, mulig det faktisk var så lenge som de første ni mnd. Deretter måtte jeg bysse han i søvn i tilsvarende tid. Men fra han var 14 mnd har han vært verdens enkleste å legge. :)

Men de siste kveldene så har ikke lillebror vært like enkel. Han sliter med å sovne selv like lett som før, så tar en del lenger tid. Blir en del inn og ut av soverommet. Men jeg håper det bare er en kort periode. :p

Gammel er hun ? Gråter mye da? Er vel ikke vpken og fornøyd i 6-7 timer?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Hun dupper i 5-10 min to, tre ganger ila denne våkentiden. Hun gråter svært lite og roer seg raskt hvis det er noe :) hun er utrolig våken, har vært det hele tiden egentlig.. Legger henne på dagtid, men hun sover veldig lett. Sover tungt i vogna 1-2 t hver dag når jeg triller, elles sover hun nå 4-6 t i strekk på natta. Legger henne 23:00.

Han sovner skikkelig rundt kl. 19-20, men nytter ikke å legge han på rommet alene. Våkner hver gang etter ca 10 min og nekter å slippe taket i meg da. Så enda får han sovne på stua med oss og ligger mellom oss i senga. Eller.. Kliss inntil meg :D :P

Han sovner skikkelig rundt kl. 19-20, men nytter ikke å legge han på rommet alene. Våkner hver gang etter ca 10 min og nekter å slippe taket i meg da. Så enda får han sovne på stua med oss og ligger mellom oss i senga. Eller.. Kliss inntil meg :D :P
De er fortsatt så små, så det gjør vel ingenting. Han her er sånn på dagen, da skal han bare ligge på brystet eller så er det hylskriking og gråting i en time eller mer... Jeg skal ikke klage, for han sover iallefall godt om nettene! Det kommer seg vel, vi får bare prøve litt etter litt :)

Back
Topp