Legen i dag....

Åååh, det er så fælt! Man blir jo så bekymra og klarer ikke tenke på annet.
Sender deg gode tanker, og håper alt står bra til. :Heartred
 
Krysser fingrene for at alt er bra! Som mange andre skriver; det er ikke uvanlig med blødninger tidlig i svangerskapet.. Men skjønner godt at man blir veldig bekymra. Lykke til <3
 
Nesten litt for spennende :S Hvis prøvene er fine ville jeg unngått ultralyd noen uker til, pga at faren for å ikke se noe som helst såpass tidlig er ganske stor. Jeg ville hvertfall blitt veldig stresset hvis det skjedde med meg. Håper prøvene er skyhøye!!!

Ja, håper virkelig at de er det. Håper og drømmer om det<3<3
 
Vet akkurat hvordan du har det... Er i uke 11, Var hos lege selv idag pga blødninger og blødde også en del under gyn undersøkelse.. Så skal på invendig UL iløpet av uka.. Ingen god følelse å gå å tenke på dette! Krysser fingrene for oss begge! Og håper spirene våre klorer seg fast <3

Huffameien:( Nei, det er det virkelig ikke. Kjempe masse lykke til. Håper det er bra for begge ja<3<3
 
Sniker fra august :)
Altså,og måle hcg en gang har jo ingen hensikt,det sier jo alle. Det er jo stigningen som er interessant,og derfor skal man ta det flere ganger med to-tre dagers mellomrom. Det nytter ikke at hun sier at hun skal vurdere det på fredag,det hadde jeg ikke stolt på og hadde bedt om ny måling da. Håper alt er som det skal :) Jeg blødde også tidlig med voldsomme smerter i tillegg,og venter fortsatt to friske jenter :)
Lykke til :)

Ja, jeg har tenkt det samme selv og sa det der også under legetimen. Så kommer til å si jeg ønsker en til. Men er hcg veldig lav så er det vel uansett en indikator på at det er gått galt da:/
Tusen takk<3<3
 
Takk for omtanke og gode ord alle sammen:)
 
Jeg er såååååååå glad at jeg bare smiler!!:D:D Legen ringte og hcg nivå var skyhøy. Hun mente jeg kunne være så langt som 12uker....wæwæwæ

Skal ta ny hcg prøve mandag for at hun skal prøve sette mer nøyaktig hvor langt på vei. Er dette vanskelig så får jeg dekket ultralyd ...
 
Deilig å ikke vente til i morgen med å få svar...også med skyhøy hcg og greier...Nei..nå er det bare seiersdans her i huset:D
Er det en Emil elr er det en Sølvi:D??:gen014:gen014:cool05:cool05
 
Jeg er såååååååå glad at jeg bare smiler!!:D:D Legen ringte og hcg nivå var skyhøy. Hun mente jeg kunne være så langt som 12uker....wæwæwæ

Skal ta ny hcg prøve mandag for at hun skal prøve sette mer nøyaktig hvor langt på vei. Er dette vanskelig så får jeg dekket ultralyd ...

Oi!!! Er ikke det ca 6 uker mer enn du hadde trodd?! Kanskje det rett og slett er TO inni der???? :D

Glaaaaaad på dine vegne for at hcg var skyhøy!
 
Men jeg kom til å tenke på at hcg synker vel fra uke 9-10? Høyest nivå i uke 8-10 med maksimum 50000-100000, som synker til ca 20000 som varer gjennom svangerskapet.
 
Så bra!
Jeg har ikke legetime før 21.april, og d eneste "bekreftelsen" min er 2 billigtest.no tester og en CB ukeindikator..
Alle 3 var veldig klare og svaret kom kjapt da.. I tillegg er absolutt symptomene til stede da... xsmile9

Men jeg er absolutt ikke sikker på hvor mange uker, eller termin... Nysgjerrig ja!! Smile
Sist gang var d liksom noe annet, da jeg oppdaga d via innvendig UL når jeg skulle sette inn spiral... Gynekologen skulle bare sjekke at alt var i orden... "Her blir d ingen spiral unge dame, de er allerede gravid!"
Var da allerede 9 uker på vei... xsmile5xsmile8
 
Jeg er såååååååå glad at jeg bare smiler!!:D:D Legen ringte og hcg nivå var skyhøy. Hun mente jeg kunne være så langt som 12uker....wæwæwæ

Skal ta ny hcg prøve mandag for at hun skal prøve sette mer nøyaktig hvor langt på vei. Er dette vanskelig så får jeg dekket ultralyd ...
Ååååååh nå blei jeg glad nå :D :Ddette redda dagen min :D :D for en fantastisk nyhet :D :D
 
Oi!!! Er ikke det ca 6 uker mer enn du hadde trodd?! Kanskje det rett og slett er TO inni der???? :D

Glaaaaaad på dine vegne for at hcg var skyhøy!

Tusen takk:D6+6 etter mine beregninger.
:p Men hun sa jo ikke nødvendigvis 12 uker altså, men mine beregninger passet ikke i forhold til måling.
Så nå blir det spennende:D wwwwwhoooooo
 
Men jeg kom til å tenke på at hcg synker vel fra uke 9-10? Høyest nivå i uke 8-10 med maksimum 50000-100000, som synker til ca 20000 som varer gjennom svangerskapet.

Dette har jeg i grunn lite kunnskap om.
Er gjerne mellom 8-10 jeg da. Så lenger frem enn mine beregninger, men ikke så langt som 12 gjerne. Om ikke det er 2 stk inni der, hjelpes.
 
Oi!!! Er ikke det ca 6 uker mer enn du hadde trodd?! Kanskje det rett og slett er TO inni der???? :D

Glaaaaaad på dine vegne for at hcg var skyhøy!
Også 2 da??:D Hjelpes. Da får vi nok å gjøre på:p
 
Back
Topp