Legen i dag....

Dette skal gå bra! Lille spire skal bo i magen din helt til november:Heartred
God klem til deg!
 
Krysser virkelig fingrene for deg!! Jeg vet hvor grusomt det kjennes, men trøst deg med at det går bra for de fleste til tross for litt blødning. Håper du får raskt svar på hcg. Skal du tilbake om 2 dager?
 
Krysser virkelig fingrene for deg!! Jeg vet hvor grusomt det kjennes, men trøst deg med at det går bra for de fleste til tross for litt blødning. Håper du får raskt svar på hcg. Skal du tilbake om 2 dager?
Legen skal ringe meg fredag ettermiddag. Utifra den prøven så blir det gjort en vurdering. Hvis den er veldig lav så er jo svaret klart:( Ellers kan være det blir ny prøve over helgen og/eller ultralyd.
Bare å vente gitt.
 
Huff, satser på at den lille klorer seg fast og at det bare er uskyldig! Krysser fingre for at hcg stiger som den skal
 
Legen skal ringe meg fredag ettermiddag. Utifra den prøven så blir det gjort en vurdering. Hvis den er veldig lav så er jo svaret klart:( Ellers kan være det blir ny prøve over helgen og/eller ultralyd.
Bare å vente gitt.

Nesten litt for spennende :S Hvis prøvene er fine ville jeg unngått ultralyd noen uker til, pga at faren for å ikke se noe som helst såpass tidlig er ganske stor. Jeg ville hvertfall blitt veldig stresset hvis det skjedde med meg. Håper prøvene er skyhøye!!!
 
Sender en klem, håper alt står bra til.
 
Huff! Håper det går bra! Krysser fingrene for deg.
 
Dette var ikke kjekt å lese :( Håper at det er en helt uskyldig "blødning". Klem til deg:Heartpink
 
Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning! Slapp av og ta det med ro, så håper jeg tilbakemeldingen fra legen er positiv :)
 
Vet akkurat hvordan du har det... Er i uke 11, Var hos lege selv idag pga blødninger og blødde også en del under gyn undersøkelse.. Så skal på invendig UL iløpet av uka.. Ingen god følelse å gå å tenke på dette! Krysser fingrene for oss begge! Og håper spirene våre klorer seg fast <3
 
Lykke til begge to, satser på det er uskyldige blødninger!
 
Ånei :( Håper det er helt uskyldig. Krysser fingrene for deg!
 
Sniker fra august :)
Altså,og måle hcg en gang har jo ingen hensikt,det sier jo alle. Det er jo stigningen som er interessant,og derfor skal man ta det flere ganger med to-tre dagers mellomrom. Det nytter ikke at hun sier at hun skal vurdere det på fredag,det hadde jeg ikke stolt på og hadde bedt om ny måling da. Håper alt er som det skal :) Jeg blødde også tidlig med voldsomme smerter i tillegg,og venter fortsatt to friske jenter :)
Lykke til :)
 
Back
Topp