Legen i dag....

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Så har jeg desverre begynt med blødninger:(
Virkelig ikke noe kjekt.
Gått fra brunlig utflod til mer rød/rosa.
Så fikk time til lege i dag. Målt hcg-nivå, så nå er det bare å vente.
Legen ringer for videre oppfølging på fredag.
Litt spent kan man si ja!!


Å få barn er virkelig ikke noe man skal ta for gitt, det er en gave!! Jeg er så evig takknemlig for at vi har Oliver James sammen, min beste<3
 
Uff nei :( håper det er uskyldig .. Hvor langt har du kommet? Sender deg en klem og krysser fingrene <3
 
Åååh nei dette var virkelig ikke noe jeg ville lese :( håper alt er uskyldig å at spira klorer seg fast frem til november.. Krysser alt jeg har

Klem
 
Tusen takk dere søtinger!:):)

Er jo en trøst og høre om andre som har hatt blødninger og hvor alt er fint. Samtidig så tenker jeg abort, og frykter det nå. Innstiller meg også på det, så ikke fallhøyden blir så stor.

Min mor hadde blødninger fra uke 4 med min søster faktisk. Blødde friskt rødt blod og tidvis klumper i, dette var dog noe senere ut i svangerskapet. Var en del innlagt da, og måtte da det med ro. Men jaggu min søster klorte seg fast:D:D
 
Det gjorde min sønn å :) så det er håp :)
Er ikke mulighet for tidlig ul ? Hadde aldri klart å gå å vente jeg
 
Lykke til hos legen ♡ Krysser fingrene for at alt er fint med baby i magen ♡ :)
 
Det gjorde min sønn å :) så det er håp :)
Er ikke mulighet for tidlig ul ? Hadde aldri klart å gå å vente jeg

Jada, det er håp.
Var visst ikke det nei. Så må vente på de svarene til fredag. Så skulle hun ringe meg da på ettermiddag og vurdere utifra den målingen. Om det blir en ny måling rett over helgen. Evt. om hun henviser til ul. Hun ønsket i første omgang ta hcg måling da jeg uansett var så tidlig.
 
Huff ånei! :( håper virkelig det er en uskyldig blødning. Krysser fingrene for deg! Klem
 
Jada, det er håp.
Var visst ikke det nei. Så må vente på de svarene til fredag. Så skulle hun ringe meg da på ettermiddag og vurdere utifra den målingen. Om det blir en ny måling rett over helgen. Evt. om hun henviser til ul. Hun ønsket i første omgang ta hcg måling da jeg uansett var så tidlig.
Åh ok .
Jeg krysser alt jeg har. Du får ikke forlate oss
 
Håper og krysser fingrer for at alt står bra til og at det bare var en ufarlig blødning <3
 
Sender dere gode tanker og lykkeønskninger ♡♡ vet akkurat hvordan det er, og det er helt j...... men som du sikkert vet er det veldig normalt med blødninger 1. Trimester (desverre), og det kan jo fortsatt gå fint. Så prøv å ta det med ro og hold motet oppe til du får svar ♡♡
 
Sender dere gode tanker og lykkeønskninger ♡♡ vet akkurat hvordan det er, og det er helt j...... men som du sikkert vet er det veldig normalt med blødninger 1. Trimester (desverre), og det kan jo fortsatt gå fint. Så prøv å ta det med ro og hold motet oppe til du får svar ♡♡

Tusen takk:)<3
Ja, jeg vet. Så håper jo selvsagt på en pos. tilbakmld:) Vi må bare vente og se.
Heldigvis har vi verdens skjønneste tass på 17mnd som er full av liv og glede. Så det hjelper på og får tiden til å gå:)
 
Satser på at dette bare er noe helt uskyldig ☺ krysser fingrene for deg ☺☺
 
Back
Topp