Leans IVF reise

7+2 [emoji173]️

Fått uvi også nå.. på Kypros.. jeg vil hjem! Sitter og venter på tlf fra forsikringen om hvor jeg skal gå for behandling.
Er heldivis ikke farlig med uvi så lenge man får behandling for det , håper det order seg ❤️
 
Varme og gravidkvalme er bare det verste. :hungover: Håper du får hjelp med UVI og snart kan kose deg hjemme i kjøligere gamlelandet.
 
7+2 [emoji173]️

Fått uvi også nå.. på Kypros.. jeg vil hjem! Sitter og venter på tlf fra forsikringen om hvor jeg skal gå for behandling.
Herregud, vært litt uheldig du nå :inpain: Kjenner følelsen av å være stranda i syden, og flyreise hjem koster sånn 20k. :pale God bedring! Når er hjemturen?
 
Å fysj! Ikke noe godt å være i syden når du er så kvalm [emoji17] Når jeg leser det du skriver er jeg velsig glad for at vi droppet den planlagte Miami-turen et par uker etter innsett. Når kommer dere hjem igjen? Lørdag?
 
Tenk om 1 års tid sitter dere og flirer av dette, innendørs på sydenferie.
Skjønner godt du er spent på tul! Lykke til!

Er heldivis ikke farlig med uvi så lenge man får behandling for det , håper det order seg [emoji173]️

Varme og gravidkvalme er bare det verste. :hungover: Håper du får hjelp med UVI og snart kan kose deg hjemme i kjøligere gamlelandet.

Herregud, vært litt uheldig du nå :inpain: Kjenner følelsen av å være stranda i syden, og flyreise hjem koster sånn 20k. :pale God bedring! Når er hjemturen?

Å fysj! Ikke noe godt å være i syden når du er så kvalm [emoji17] Når jeg leser det du skriver er jeg velsig glad for at vi droppet den planlagte Miami-turen et par uker etter innsett. Når kommer dere hjem igjen? Lørdag?

Tusen takk for gode ord alle sammen [emoji173]️ Hjemreise blir på lørdag, og vi teller ned [emoji38]
 
7+2 igjen [emoji173]️

Fikk brått uvi i dag og måtte styre litt på her. Det ble mye greier når jeg sa til forsikringsselskapet at jeg var gravid og mistenkte uvi. Hun ville ikke sende meg til allmennlege men til gyn, noe som var helt ok for meg [emoji4] Så vi måtte hive oss i en taxi og komme oss til et privatsykehus ca 10 min herfra. Kom inn til gyn etter mye papirarbeid og fikk forklart at jeg mistenkte uvi siden det svir når jeg tisser og det var antydning til blod på papiret. Fikk så vidt forklart ferdig før han dro meg og mannen med innntil ul maskinen [emoji33] Han forsøkte først ul på utsiden og fant blåbæret men ikke hjerte. Jeg fikk helt panikk og begynte å grine. Var sikker på at løpet var kjørt. Han ville heller ta en innvendig ul, og da fant han mini og hjertebank ganske fort. Det gikk såpass fort at jeg ikke så hjertet selv, men fikk høre hjertelyd i 4 sek [emoji38] Fikk også utskrift at ul bilder. Så nå har jeg fått tul som jeg så gjerne ville ha, om enn litt ufrivillig [emoji38]
IMG_2149.JPG
 
Åååå så kjekt at det ble en plutselig TUL på deg! [emoji7][emoji3590] Så stas å endelig få se hjertet!
 
Oj da[emoji23][emoji23] så flott!! Gratulerer med liten bønne og hjertelyd[emoji173]️ og så håper jeg du fikk AB-kur også mot UVI?[emoji85][emoji85]
 
Gratulerer med en positiv overraskelses-UL. :D
 
Så stas med TUL, om enn noe ufrivillig da! God bedring!
 
Se på mini da :Heartred:Heartred:Heartred Fineste lille blåbæret :Heartblue
 
Åååå så kjekt at det ble en plutselig TUL på deg! [emoji7][emoji3590] Så stas å endelig få se hjertet!

Oj da[emoji23][emoji23] så flott!! Gratulerer med liten bønne og hjertelyd[emoji173]️ og så håper jeg du fikk AB-kur også mot UVI?[emoji85][emoji85]

Gratulerer med en positiv overraskelses-UL. :D

Så stas med TUL, om enn noe ufrivillig da! God bedring!

Se på mini da :Heartred:Heartred:Heartred Fineste lille blåbæret :Heartblue

Så fiiiin, gratulerer!! :Heartred

Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Det siste døgnet har jeg spydd og spydd og spydd og ikke hatt overskudd til å se på tlf. Tror ikke jeg tålte ab pillene, så jeg måtte bare slutte på de. Føler meg bedre i dag. Har fått i meg hele to kjeks og bittelitt cola. Bestilt time hos lege så fort jeg kommer hjem, så får jeg se om han kan gi meg noen andre piller som jeg ikke spyr meg ihjel av [emoji4] uvi føles bedre så håper det holder seg sånn til jeg er vel hjemme i morgen [emoji4]
 
Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Det siste døgnet har jeg spydd og spydd og spydd og ikke hatt overskudd til å se på tlf. Tror ikke jeg tålte ab pillene, så jeg måtte bare slutte på de. Føler meg bedre i dag. Har fått i meg hele to kjeks og bittelitt cola. Bestilt time hos lege så fort jeg kommer hjem, så får jeg se om han kan gi meg noen andre piller som jeg ikke spyr meg ihjel av [emoji4] uvi føles bedre så håper det holder seg sånn til jeg er vel hjemme i morgen [emoji4]

Åh. Nå er jeg så glad for at du skal hjem i morgen. :Heartred Pass på at de får vite at det er gravid-relatert om du kaster opp før flyet drar - så de ikke ombooker deg noen dager senere for å unngå smitte. :eek: God tur hjem!
 
God bedring og god tur hjem :Heartred
 
Åh. Nå er jeg så glad for at du skal hjem i morgen. :Heartred Pass på at de får vite at det er gravid-relatert om du kaster opp før flyet drar - så de ikke ombooker deg noen dager senere for å unngå smitte. :eek: God tur hjem!

Ja, det er jeg også [emoji173]️ Blir en lang dag i morgen. Bussen går fra hotellet 09:40 (lokal tid) og vi regner med å være hjemme ca 22:30 (norsk tid). Blir en himla lang dag [emoji33] Ja, skal nok gi beskjed om at det er gravid-oppkast [emoji38] Håper jeg slipper. Har ikke kastet opp i dag og har klart å holde nede det lille jeg har fått i meg (4 kjeks og en halv halvliter med cola) Takk for gode ord [emoji173]️ Alt vel med deg?
 
Ja, det er jeg også [emoji173]️ Blir en lang dag i morgen. Bussen går fra hotellet 09:40 (lokal tid) og vi regner med å være hjemme ca 22:30 (norsk tid). Blir en himla lang dag [emoji33] Ja, skal nok gi beskjed om at det er gravid-oppkast [emoji38] Håper jeg slipper. Har ikke kastet opp i dag og har klart å holde nede det lille jeg har fått i meg (4 kjeks og en halv halvliter med cola) Takk for gode ord [emoji173]️ Alt vel med deg?

Huff. Du blir kanskje dårlig dagen etter og da, jeg blir dårligere dagen etter for mye aktivitet. :confused: Jeg krysser fingrene for at det går nokså greit for deg. Om du føler deg svimmel/uvel på flyplassen så kan du få rullestol der frem til gate. Så kan mannen trille deg. Jeg håper du får det bedre hjemme i kulda. :Heartred

Joda, det går bra med meg. Gravid og kvalm, og glad for hver dag som går. :)
 
Back
Topp