Leans IVF reise

Skjønner godt at du bekymrer deg. Er jo vanskelig å stole på at alt står bra til i magen når vi ikke kan kikke inn og se det med våre egne øyne [emoji53] Forhåpentligvis vil ultralyd gi deg litt mer senkede skuldre når du får se et bankende hjerte med dine egen øyne [emoji173]️ Men først skal du nyte ferien din [emoji295]️ Er skikkelig misunnelig her her sitter miserabel i regnet i Bergen [emoji85] Har vært en drittdag i tillegg, med følelser utenpå huden. Så litt sol og varme hadde vært Nice [emoji173]️[emoji295]️

Skal prøve å sende litt sol og varme hjem [emoji173]️[emoji4]
Jeg bekymrer meg grønn! I dag falt pulsen to hakk til. Begynner å få en dårlig feeling [emoji17]
 
I dag falt pulsen to hakk til [emoji15]
Trodde den stoppet på 78 i går og var fornøyd med det.
IMG_2102.jpg
 
I dag falt pulsen to hakk til [emoji15]
Trodde den stoppet på 78 i går og var fornøyd med det. Vis vedlegget 278141

Jeg tror ikke det med pulsen trenger å være negativt. Som sagt jeg trente nøyaktig det samme, pusta og peste helt likt, men mener pulsen var 20 slag lavere. Det var sånn jeg tenkte -jøss! Det var ikke et dårlig tegn for meg[emoji4]

Jeg har mistet en også, veldig tungt med alle bekymringene. Men pulsen er ikke et dårlig tegn. Du har jo masse vondt i magen, det er jo helt typisk i starten [emoji4][emoji1319]
 
Jeg tror ikke det med pulsen trenger å være negativt. Som sagt jeg trente nøyaktig det samme, pusta og peste helt likt, men mener pulsen var 20 slag lavere. Det var sånn jeg tenkte -jøss! Det var ikke et dårlig tegn for meg[emoji4]

Jeg har mistet en også, veldig tungt med alle bekymringene. Men pulsen er ikke et dårlig tegn. Du har jo masse vondt i magen, det er jo helt typisk i starten [emoji4][emoji1319]

Takk for beroligende ord igjen [emoji173]️ Tror jeg er overbekymret rett og slett! Er så livredd for at det ikke skal gå veien.
 
6+2 [emoji173]️
Har en bra dag i dag selv om pulsen går nedover. Har lært fra mange fine damer her inne at pulsen ikke er å stole på. Er sykt klar for tul fremdeles da. Har så lyst til å få bekreftet at alt står bra til inni der [emoji173]️ Ønsker meg livmor-overvåkningskamera [emoji38] Så og si null kvalme, puppene blir bedre, litt stikking og vondter i nedre del av magen. Ellers ingen symptomer.
 
6+2 [emoji173]️
Har en bra dag i dag selv om pulsen går nedover. Har lært fra mange fine damer her inne at pulsen ikke er å stole på. Er sykt klar for tul fremdeles da. Har så lyst til å få bekreftet at alt står bra til inni der [emoji173]️ Ønsker meg livmor-overvåkningskamera [emoji38] Så og si null kvalme, puppene blir bedre, litt stikking og vondter i nedre del av magen. Ellers ingen symptomer.
Samme som meg med symtomer .. uten jeg er sinnsykt sliten :confused:
Når var din tul? :joyful:
Og ja vi skulle hatt ett sånt overvåkingskamera :hilarious:
 
Samme som meg med symtomer .. uten jeg er sinnsykt sliten :confused:
Når var din tul? :joyful:
Og ja vi skulle hatt ett sånt overvåkingskamera :hilarious:

Jeg har ikke kjent på den slitenheten enda heller [emoji849] Min tul er 29.10. Da er jeg 8+0 [emoji4]
 
Jeg har ikke kjent på den slitenheten enda heller [emoji849] Min tul er 29.10. Da er jeg 8+0 [emoji4]
Da ser du nok litt mer en meg , jeg var jo en uke mindre når jeg var.. så ut som en peanøtt som dunket :p
Heldig du da som smhsr sluppet unna med det meste av symptomer, er den siste uken jeg har vært så veldig sliten og trøtt :hungover:
Men det er selvforskyldt , så jeg burde ikke klage :hilarious:
 
Da ser du nok litt mer en meg , jeg var jo en uke mindre når jeg var.. så ut som en peanøtt som dunket :p
Heldig du da som smhsr sluppet unna med det meste av symptomer, er den siste uken jeg har vært så veldig sliten og trøtt :hungover:
Men det er selvforskyldt , så jeg burde ikke klage :hilarious:

Hehe.. en peanøtt som dunker er nok et vakkert syn uansett [emoji173]️
Ja, følte meg bekymret på grunn av det, men nå tror jeg dessverre kvalmen har satt inn. Begynte sånn ordentlig i går og har fortsatt i dag. På en måte er jeg glad for kvalmen men på en annen måte skulle jeg gjerne ha sluppet [emoji4] Spesielt nå når vi er på ferie [emoji38]
 
6+4 [emoji173]️
Nå tror jeg kvalmen har satt inn. Er kvalm hele tiden, selv om jeg spiser. Har kun lyst på frisk frukt og bær, noe det er overraskende elendig utvalg av her på Kypros. Er det lov å glede seg til å reise hjem?
 
Hehe.. en peanøtt som dunker er nok et vakkert syn uansett [emoji173]️
Ja, følte meg bekymret på grunn av det, men nå tror jeg dessverre kvalmen har satt inn. Begynte sånn ordentlig i går og har fortsatt i dag. På en måte er jeg glad for kvalmen men på en annen måte skulle jeg gjerne ha sluppet [emoji4] Spesielt nå når vi er på ferie [emoji38]
Jeg blir kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg har spist :wtf:
Og små uggen om morningen, nesten sånn st jeg glad for jeg ikke er i jobb akkurat no o_O
Men kaster heldivis ikke opp..
men det er jo ett bra tegn da :D
Og ja en peanøtt men ett ❤️ Som dunker var ett vakkert syn for det om ..
kos deg resten av ferien , og håper på ikke kvalmen din blir alt for gale da :)
 
Jeg blir kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg har spist :wtf:
Og små uggen om morningen, nesten sånn st jeg glad for jeg ikke er i jobb akkurat no o_O
Men kaster heldivis ikke opp..
men det er jo ett bra tegn da :D
Og ja en peanøtt men ett [emoji173]️ Som dunker var ett vakkert syn for det om ..
kos deg resten av ferien , og håper på ikke kvalmen din blir alt for gale da :)

Jaaa! Det jeg også ble nå! Tidligere har det gått bra så lenge jeg har spist men nå hjalp ingenting [emoji15]
Så lenge peanøtten er rett størrelse og har et nydelig blinkende hjerte er jo det bare magisk [emoji173]️
Legen min sa jeg kunne ta postafen (reisesyketablett) en gang i blant når kvalmen ble for gale så det gjorde jeg i dag [emoji4] Hjelper endel men ikke helt.
 
Huff! Håper kvalmen ikke blir for voldsom nå som du er på ferie. Jeg er selv en del kvalm nå, og takler dårlig varme. Hvordan er temperaturen der nede? Håper du overlever [emoji1][emoji173]️ Det er helt lov å glede seg til fersk frukt og bær når du kommer hjem [emoji4]
 
Huff! Håper kvalmen ikke blir for voldsom nå som du er på ferie. Jeg er selv en del kvalm nå, og takler dårlig varme. Hvordan er temperaturen der nede? Håper du overlever [emoji1][emoji173]️ Det er helt lov å glede seg til fersk frukt og bær når du kommer hjem [emoji4]

I dag har den vert ganske fremtredende! Postafen hjalp bittelitt i en halvtimes tid [emoji849] Temperaturen ligger på 26-29 grader så det er rimelig varmt vær å være kvalm i [emoji38] Får håpe det går over igjen eller at tiden mot hjemreise går fort [emoji4] Hadde jeg fått valget ville jeg ha reist hjem i morgen istedet for neste lørdag.
Hvordan har du det?
 
7+0 [emoji173]️

Kvalm! Det er det som skjer her. Kvalme,kvalme,kvalme. Vi er på Kypros men sitter innendørs fordi jeg ikke orker å bevege meg ut.
Har undersøkt billetter hjem, men det finnes ikke [emoji53] Eller.. det finnes men det er via-via-via og tar veldig mange timer og koster veldig mange penger.
Jeg har dratt med mannen på sydentur og så sitter vi inne [emoji38] Stakkar!
Ellers er det nedtelling til hjemreise og tul. Er veldig spent på tul! Håper virkelig det er et lite nurk inni der som gjør alt verdt det [emoji4]
 
7+0 [emoji173]️

Kvalm! Det er det som skjer her. Kvalme,kvalme,kvalme. Vi er på Kypros men sitter innendørs fordi jeg ikke orker å bevege meg ut.
Har undersøkt billetter hjem, men det finnes ikke [emoji53] Eller.. det finnes men det er via-via-via og tar veldig mange timer og koster veldig mange penger.
Jeg har dratt med mannen på sydentur og så sitter vi inne [emoji38] Stakkar!
Ellers er det nedtelling til hjemreise og tul. Er veldig spent på tul! Håper virkelig det er et lite nurk inni der som gjør alt verdt det [emoji4]
Tenk om 1 års tid sitter dere og flirer av dette, innendørs på sydenferie.
Skjønner godt du er spent på tul! Lykke til!
 
Lykke til i morgen ❤️
 
7+2 [emoji173]️

Fått uvi også nå.. på Kypros.. jeg vil hjem! Sitter og venter på tlf fra forsikringen om hvor jeg skal gå for behandling.
 
Takk [emoji173]️ Men er fruflis som har tul i dag [emoji4] Jeg er fremdeles stuck på Kypros [emoji30]
Forsøren :hilarious: sorry, trodde dere hadde samme dag :oops:

Formen bedre da? Kypros er nok bedre enn kalde Norge no :p
 
Back
Topp