Leans IVF reise

Bekymrer meg gal nå [emoji17] Har så og si ikke sovet i natt. Føler at det ikke går veien. Har ikke vert kvalm i hele dag. Er så livredd for at dette ikke skal gå. Syns ikke testene blir noe sterkere heller. Alt det i kombinasjon med lav stigning på HCG gjør at jeg ikke tror på at dette skal gå bra [emoji17]

Du gjør deg ingen tjeneste i å gå å bekymre deg, det er absolutt ingenting du får gjort fra eller til uansett på dette tidspunktet :) du får nok å bekymre deg for senere i graviditeten :hilarious:. Så slapp av og nyt ferien, det gjør både deg, kroppen og hode godt. ❤
 
Prøv å tenke positivt, det hjelper ikke å bekymre seg. :Heartred Selv når det går galt har det ingen nytte å ha vært fryktelig bekymret på forhånd, det er bare enda mer slitsomt. Synes jeg da. Det er ingen tegn på at dette skal gå galt. :Heartred Og symptomene svinger hele veien.
 
Ingen god følelse å ha det slik med disse bekymringene [emoji17] Sender deg en god klem, og prøve å snike inn til deg at dette går bra - det blir terminspire [emoji173]️[emoji1374]
 
God klem til deg[emoji173]️ det er utrolig vanskelig å kvitte deg med bekymringene, men man må bare prøve! Man får ikke gjort noe fra eller til! Og testene dine er kjempefint[emoji173]️
 
Du gjør deg ingen tjeneste i å gå å bekymre deg, det er absolutt ingenting du får gjort fra eller til uansett på dette tidspunktet :) du får nok å bekymre deg for senere i graviditeten :hilarious:. Så slapp av og nyt ferien, det gjør både deg, kroppen og hode godt. [emoji173]

Prøv å tenke positivt, det hjelper ikke å bekymre seg. :Heartred Selv når det går galt har det ingen nytte å ha vært fryktelig bekymret på forhånd, det er bare enda mer slitsomt. Synes jeg da. Det er ingen tegn på at dette skal gå galt. :Heartred Og symptomene svinger hele veien.

Ingen god følelse å ha det slik med disse bekymringene [emoji17] Sender deg en god klem, og prøve å snike inn til deg at dette går bra - det blir terminspire [emoji173]️[emoji1374]

God klem til deg[emoji173]️ det er utrolig vanskelig å kvitte deg med bekymringene, men man må bare prøve! Man får ikke gjort noe fra eller til! Og testene dine er kjempefint[emoji173]️

Ja, jeg skal prøve så godt jeg kan å tenke positivt. Svinger veldig mellom positiv og veldig negativ. Håper sydentur hjelper meg å være litt mer positiv [emoji4] Håper magesmerter er voksesmerter og bekymringene mine bare er tullete. Takk damer, dere er gode [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ja, jeg skal prøve så godt jeg kan å tenke positivt. Svinger veldig mellom positiv og veldig negativ. Håper sydentur hjelper meg å være litt mer positiv [emoji4] Håper magesmerter er voksesmerter og bekymringene mine bare er tullete. Takk damer, dere er gode [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg hadde masse mensmurring i starten av svangerskapet, og vet ikke hvor mange ganger jeg trodde det kom til å gå galt, men det endte med baby :) Jeg skjønner deg så utrolig godt! Først tenker man bare på om man kommer til å teste positivt. Når man endelig har fått pos test er man livredd for at det skal gå galt, for man vet jo hvor mye "arbeid" som ligger bak den positive testen.. Jeg ønsker deg masse lykke til og god ferie!! Håper du klarer å nyte tanken på at du faktisk er gravid!!!
 
Last edited:
Jeg hadde masse mensmurring i starten av svangerskapet, og vet ikke hvor mange ganger jeg trodde det kom til å gå galt, men det endte med baby :) Jeg skjønner deg så utrolig godt! Først tenker man bare på om man kommer til å teste positivt. Når man endelig har fått pos test er man livredd for at det skal gå galt, for man vet jo hvor mye "arbeid" som ligger bak den positive testen.. Jeg ønsker deg masse lykke til og god ferie!! Håper du klarer å nyte tanken på at du faktisk er gravid!!!

Takk for solskinnshistorie [emoji7] Det trengte jeg! Prøver så godt jeg kan å ikke bekymre meg for mye [emoji4]
 
5+3
Fikk 3+ på digital i dag og tar det som et positivt tegn [emoji4] Vis vedlegget 277669

Da er hcg over 2000 hverfall! Tror jeg fikk 3+ på 5+3 også, og det var helt innafor i forhold til det jeg hadde regna meg frem til med hcgmålinga mi på 14 dpo :)

Pust ut og nyt tiden!
 
3+ ved 5+3 er helt perfekt. :D
 
Ingen tvil om at det er stigning her nå, Lean! [emoji1374][emoji173]️
 
Faen.. noen som har fulgt med sin hvilepuls tidlig i svangerskap og har lyst til å vise meg hvordan den så ut? Hadde slått meg til ro med at alt var ok til jeg så hvilepulsen min dale de siste dagene [emoji15] Hva betyr det?
IMG_2092.jpg
 
Faen.. noen som har fulgt med sin hvilepuls tidlig i svangerskap og har lyst til å vise meg hvordan den så ut? Hadde slått meg til ro med at alt var ok til jeg så hvilepulsen min dale de siste dagene [emoji15] Hva betyr det? Vis vedlegget 277965

Jeg har dessverre ikke mye peiling på hvilepuls og svangerskap. På min er den relativt lik som før jeg ble gravid, og etter - så på meg er ihvertfall ikke hvilepuls noe god indikator å bruke. Foruten det som kan se ut som et «festedipp» på 5 dpo.
IMG_7244.jpg


Jeg håper du nyter ferien [emoji173]️[emoji295]️
 
Faen.. noen som har fulgt med sin hvilepuls tidlig i svangerskap og har lyst til å vise meg hvordan den så ut? Hadde slått meg til ro med at alt var ok til jeg så hvilepulsen min dale de siste dagene [emoji15] Hva betyr det? Vis vedlegget 277965

Jeg opplevde det første gang jeg var gravid. Pulsen skiftet plutselig! Jeg målte ikke hvilepuls men merket det da jeg var på trening og så at pulsen var annerledes enn den pleide selv om jeg trente helt likt program ! Jeg hadde et sunt svangerskap og fødte en velskapt gutt [emoji4][emoji1303]
 
Jeg har dessverre ikke mye peiling på hvilepuls og svangerskap. På min er den relativt lik som før jeg ble gravid, og etter - så på meg er ihvertfall ikke hvilepuls noe god indikator å bruke. Foruten det som kan se ut som et «festedipp» på 5 dpo.
Vis vedlegget 277978

Jeg håper du nyter ferien [emoji173]️[emoji295]️

Takk for svar [emoji173]️ Jeg blir helt tullete av dette her jeg! Bekymrer meg ihjel.
Det er helt fantastisk på ferie heldigvis [emoji4] Ca 27 grader og lett bris [emoji7] Hvordan har du det? Alt vel?
 
Jeg opplevde det første gang jeg var gravid. Pulsen skiftet plutselig! Jeg målte ikke hvilepuls men merket det da jeg var på trening og så at pulsen var annerledes enn den pleide selv om jeg trente helt likt program ! Jeg hadde et sunt svangerskap og fødte en velskapt gutt [emoji4][emoji1303]

Ja, er rart hvordan kroppen styrer på [emoji4] Godt å høre at du fikk en fin liten gutt [emoji173]️
 
Takk for svar [emoji173]️ Jeg blir helt tullete av dette her jeg! Bekymrer meg ihjel.
Det er helt fantastisk på ferie heldigvis [emoji4] Ca 27 grader og lett bris [emoji7] Hvordan har du det? Alt vel?

Skjønner godt at du bekymrer deg. Er jo vanskelig å stole på at alt står bra til i magen når vi ikke kan kikke inn og se det med våre egne øyne [emoji53] Forhåpentligvis vil ultralyd gi deg litt mer senkede skuldre når du får se et bankende hjerte med dine egen øyne [emoji173]️ Men først skal du nyte ferien din [emoji295]️ Er skikkelig misunnelig her her sitter miserabel i regnet i Bergen [emoji85] Har vært en drittdag i tillegg, med følelser utenpå huden. Så litt sol og varme hadde vært Nice [emoji173]️[emoji295]️
 
Back
Topp