Leans IVF reise

Huff. Du blir kanskje dårlig dagen etter og da, jeg blir dårligere dagen etter for mye aktivitet. :confused: Jeg krysser fingrene for at det går nokså greit for deg. Om du føler deg svimmel/uvel på flyplassen så kan du få rullestol der frem til gate. Så kan mannen trille deg. Jeg håper du får det bedre hjemme i kulda. :Heartred

Joda, det går bra med meg. Gravid og kvalm, og glad for hver dag som går. :)

Dagen etter går fint, da er jeg i alle fall hjemme [emoji4][emoji173]️ Takk for gode tips [emoji173]️ Håper formen holder seg grei hele veien. Vi skal jo mellomlande på Gardermoen og har 4 timer der å slå ihjel [emoji15]
 
Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Det siste døgnet har jeg spydd og spydd og spydd og ikke hatt overskudd til å se på tlf. Tror ikke jeg tålte ab pillene, så jeg måtte bare slutte på de. Føler meg bedre i dag. Har fått i meg hele to kjeks og bittelitt cola. Bestilt time hos lege så fort jeg kommer hjem, så får jeg se om han kan gi meg noen andre piller som jeg ikke spyr meg ihjel av [emoji4] uvi føles bedre så håper det holder seg sånn til jeg er vel hjemme i morgen [emoji4]
Dette har ikke jeg sett ... så kjekt da med ul og hjerteslag ❤️ Gratulerer :joyful:
Blir vell enda en ul når du kommer hjem og da eller?;)
 
Gratulerer med nydelig TUL! Så herlig å se et bankende hjerte og at alt er slik det skal være :love7 Derimot ikke gøy å høre at du sliter med UVI og kvalme :sorry: Håper du har kommet deg trygt hjem nå, fått god legehjelp og er på bedringens vei! Klem til deg :hug013
 
Hjemme nå etter ca 14 timer på reisefot. Sliten! Svarer dere i morgen når ikke øynene går i kryss. Nå: sove i maaaaange timer. Har en ambisjon om 10 timer [emoji38] Zzzznoooork! Natta[emoji173]️
 
8+0 [emoji173]️

I dag har vi vert på en nydelig tul der vi fikk se verdens nydeligste bittelille hjerte banke [emoji7] Jeg er så glad og lettet [emoji173]️ Nå skal jeg senke skuldrene litt og nyte graviditeten (utenom kvalmen da). Kommer nok til å kjøpe et lite plagg eller to de nærmeste dagene. Er så kvalm at jeg er blitt sykmeldt i to uker med mulighet for forlengelse. Det er litt godt å tenke på. Bekymret meg veldig for hvordan jeg skulle klare å komme meg på jobb [emoji38] Vi fikk ingen bilder i dag, men mannen tok en liten videosnutt av blinkende hjerte [emoji7] tror ikke jeg får lagt ut video her?
 
8+0 [emoji173]️

I dag har vi vert på en nydelig tul der vi fikk se verdens nydeligste bittelille hjerte banke [emoji7] Jeg er så glad og lettet [emoji173]️ Nå skal jeg senke skuldrene litt og nyte graviditeten (utenom kvalmen da). Kommer nok til å kjøpe et lite plagg eller to de nærmeste dagene. Er så kvalm at jeg er blitt sykmeldt i to uker med mulighet for forlengelse. Det er litt godt å tenke på. Bekymret meg veldig for hvordan jeg skulle klare å komme meg på jobb [emoji38] Vi fikk ingen bilder i dag, men mannen tok en liten videosnutt av blinkende hjerte [emoji7] tror ikke jeg får lagt ut video her?
Gratulerer igjen ❤️ Prøv da ... :joyful:
 
Gratulerer! :Heartred
 
Fantastisk! [emoji7][emoji3590][emoji122][emoji2533]
 
Gratulerer[emoji173]️
 
8+0 [emoji173]️

I dag har vi vert på en nydelig tul der vi fikk se verdens nydeligste bittelille hjerte banke [emoji7] Jeg er så glad og lettet [emoji173]️ Nå skal jeg senke skuldrene litt og nyte graviditeten (utenom kvalmen da). Kommer nok til å kjøpe et lite plagg eller to de nærmeste dagene. Er så kvalm at jeg er blitt sykmeldt i to uker med mulighet for forlengelse. Det er litt godt å tenke på. Bekymret meg veldig for hvordan jeg skulle klare å komme meg på jobb [emoji38] Vi fikk ingen bilder i dag, men mannen tok en liten videosnutt av blinkende hjerte [emoji7] tror ikke jeg får lagt ut video her?
Gratulerer! Så herlig! Godt du fikk du fikk en sykemelding. Kos deg med magen :):Heartred
 
Hvordan går det kjære Lean? :Heartred
 
9+0 (eller 8+6 som de kaller det på Haukeland og st Olavs)

Jeg er innlagt på kk. Hyperemesis gravidarum. Klarer ikke å holde på noen mat eller drikke, bare spyr og spyr. Nå får jeg endelig hjelp. Intravenøs, kvalmestillende og hvile. Lille bøllefrø har det helt supert da [emoji173]️ Liker tydeligvis å bølle med mammaen sin [emoji38]
 
9+0 (eller 8+6 som de kaller det på Haukeland og st Olavs)

Jeg er innlagt på kk. Hyperemesis gravidarum. Klarer ikke å holde på noen mat eller drikke, bare spyr og spyr. Nå får jeg endelig hjelp. Intravenøs, kvalmestillende og hvile. Lille bøllefrø har det helt supert da [emoji173]️ Liker tydeligvis å bølle med mammaen sin [emoji38]

Huff. Riktig god bedring. :Heartred Anbefaler støttegruppen til Hyperemesis Gravidarum Norge.

Jeg liker forresten å "hate" morkaken, siden den er syndebukken for hormonene. Så jeg liksom kunne la være å skylde på babyen(e).
 
Back
Topp