Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

En tråd i 'August 2018' startet av Sparklefart, 24 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Gratulerer med dåpsdagen som var [emoji177]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Sparklefart Forelsket i forumet

Update :

Var i postkassen nå nettopp og hentet inn et brev fra Rikshospitalet. Innleggelse er satt til 27. November.
    Screenshot_20181103-112249_Gallery.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 20
    • Nyttig Nyttig x 1
  3. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Det er ikke lenge til! Får skrekkblandet fryd i magen på deres vegne. Sikkert godt å komme i gang med reparasjonene, men det er ikke morsomt å utsette babyen sin for store inngrep... masse lykke til!!! Lea er så nydelig [emoji173]️[emoji173]️

4. Sparklefart Forelsket i forumet

Tusen takk :Heartpink Jeg fikk skikkelig klump i halsen når jeg så brevet fra riksen, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg gleder meg til å få det overstått, eller om jeg helst vil være så mye som mulig med Lea, og utsette operasjonen så lenge som mulig. Men nå har vi hvertfall fått en dato, og jeg håper at alt går bra!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  5. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Det bli verdens beste julegave da [emoji6]

6. Lillelykkemy Betatt av forumet August 2018

Vakre Lea:Heartpink
    Dere er sterke. Må være helt forferdelig å gå i den situasjonen.
    Gleder meg til å bli kjent med Lea og mammaen hennes :happy:

7. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer med vel overstått dåp og lykke til med operasjon

8. Cadillac Forumet er livet Sommerfuglene August 2018

Det nærmer seg. Kan tenke meg det er et vell av tanker og følelser, men samtidig kanskje litt «godt» å ha den datoen. Tenker masse på dere!

9. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

For ei nydelig jente dere har [emoji173]️[emoji173]️ krysser alt jeg har for at operasjon vil gå så bra som overhodet mulig [emoji173]️

10. Bkno9679282 Andre møte med forumet

Takk for at du deler deres historie! Denne skal jeg følge:) Så nydelig liten jente og skjønner at det må være utrolig tøft for dere å leve med så mye usikkerhet.
    Det finnes jo ikke noe verre enn når disse små er syke.. Men krysser fingrene for at hun blir mye bedre etter operasjonen! Tenker masse på dere og skjønne lille Lea:Heartred

11. Lussekatt Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ønsker dere lykke til med operasjon, håper alt går bra :Heartred Krysser alt som krysses kan for den nydelige lille jenta deres :love7 Får vondt av å lese og får ikke gjort annet enn å sende masse håp :Heartbigred:Heartbigred

12. Sparklefart Forelsket i forumet

Update :

Lea sover mye om dagen.. Og da mener jeg MYE. Det er tydelig at hun begynner å bli dårligere..

Nå er det kun 10 dager til innleggelse, og både jeg og samboer begynner å kjenne mer og mer på redselen rundt operasjonen. Siste kontroll før innleggelse, er 20. November på sykehuset i Vestfold.

På Mandag var vi på 12 ukers kontroll. 5550 gram, 57 cm og en hodeomkrets på 38,9. Hun følger kurven akkurat slik hun skal, og hun begynner også å ta igjen litt på lengden, selvom hun bare var 44cm når hun ble født. Liten og søt, men vokser som hun skal :Heartpink

46436843_528137030985329_6369264817240276992_n.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 15
    • Liker Liker x 2
  13. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Hun er så nydelig!! Skjønner godt at dere er redd. Veldig godt utgangspunkt at hun har vokst som hun skal hittil da, for da har hun litt å gå på. De tåler mye sånne små. Stor klem til deg! [emoji173]️

14. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

[emoji169]

15. Cadillac Forumet er livet Sommerfuglene August 2018

Åh, så herlig at hun vokser helt som hun skal, det er godt å ta med seg inn mot operasjon - sunn vekt og øvrig helse! :Heartbigred

16. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Så godt at hun vokser som hun skal! [emoji4] Men jeg forstår godt at spenningen begynner å bygge seg opp og at dere er redde. Tenker på dere og den fine jenta deres [emoji173]️

17. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Krysser alt jeg har for vellykket operasjon! :Heartred:Heartred:Heartred

18. Høytønsket Glad i forumet August 2018

Sender dere masse gode tanker og lykkønskninger til operasjonen :Heartred

19. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Fine Lea! ❤️ Håper på alt det beste for henne og for dere!

20. Happy3 Glad i forumet Novemberlykke 2015 August 2018

For ei skjønn lita jente ❤️ Masse lykke til med operasjon!

Del denne siden