Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

Gratulerer med dåpsdagen som var [emoji177]
 
Update :

Var i postkassen nå nettopp og hentet inn et brev fra Rikshospitalet. Innleggelse er satt til 27. November.
 
Last edited:
Update :

Var i postkassen nå nettopp og hentet inn et brev fra Rikshospitalet. Innleggelse er satt til 27. November.
Vis vedlegget 279691

Det er ikke lenge til! Får skrekkblandet fryd i magen på deres vegne. Sikkert godt å komme i gang med reparasjonene, men det er ikke morsomt å utsette babyen sin for store inngrep... masse lykke til!!! Lea er så nydelig [emoji173]️[emoji173]️
 
Det er ikke lenge til! Får skrekkblandet fryd i magen på deres vegne. Sikkert godt å komme i gang med reparasjonene, men det er ikke morsomt å utsette babyen sin for store inngrep... masse lykke til!!! Lea er så nydelig [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk :Heartpink Jeg fikk skikkelig klump i halsen når jeg så brevet fra riksen, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg gleder meg til å få det overstått, eller om jeg helst vil være så mye som mulig med Lea, og utsette operasjonen så lenge som mulig. Men nå har vi hvertfall fått en dato, og jeg håper at alt går bra!
 
Tusen takk :Heartpink Jeg fikk skikkelig klump i halsen når jeg så brevet fra riksen, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg gleder meg til å få det overstått, eller om jeg helst vil være så mye som mulig med Lea, og utsette operasjonen så lenge som mulig. Men nå har vi hvertfall fått en dato, og jeg håper at alt går bra!

Det bli verdens beste julegave da [emoji6]
 
Vakre Lea:Heartpink
Dere er sterke. Må være helt forferdelig å gå i den situasjonen.
Gleder meg til å bli kjent med Lea og mammaen hennes :happy:
 
Gratulerer med vel overstått dåp og lykke til med operasjon
 
Det nærmer seg. Kan tenke meg det er et vell av tanker og følelser, men samtidig kanskje litt «godt» å ha den datoen. Tenker masse på dere!
 
For ei nydelig jente dere har [emoji173]️[emoji173]️ krysser alt jeg har for at operasjon vil gå så bra som overhodet mulig [emoji173]️
 
Takk for at du deler deres historie! Denne skal jeg følge:) Så nydelig liten jente og skjønner at det må være utrolig tøft for dere å leve med så mye usikkerhet.
Det finnes jo ikke noe verre enn når disse små er syke.. Men krysser fingrene for at hun blir mye bedre etter operasjonen! Tenker masse på dere og skjønne lille Lea:Heartred
 
Ønsker dere lykke til med operasjon, håper alt går bra :Heartred Krysser alt som krysses kan for den nydelige lille jenta deres :love7 Får vondt av å lese og får ikke gjort annet enn å sende masse håp :Heartbigred:Heartbigred
 
Update :

Lea sover mye om dagen.. Og da mener jeg MYE. Det er tydelig at hun begynner å bli dårligere..

Nå er det kun 10 dager til innleggelse, og både jeg og samboer begynner å kjenne mer og mer på redselen rundt operasjonen. Siste kontroll før innleggelse, er 20. November på sykehuset i Vestfold.

På Mandag var vi på 12 ukers kontroll. 5550 gram, 57 cm og en hodeomkrets på 38,9. Hun følger kurven akkurat slik hun skal, og hun begynner også å ta igjen litt på lengden, selvom hun bare var 44cm når hun ble født. Liten og søt, men vokser som hun skal :Heartpink
 
Last edited:
Hun er så nydelig!! Skjønner godt at dere er redd. Veldig godt utgangspunkt at hun har vokst som hun skal hittil da, for da har hun litt å gå på. De tåler mye sånne små. Stor klem til deg! [emoji173]️
 
Åh, så herlig at hun vokser helt som hun skal, det er godt å ta med seg inn mot operasjon - sunn vekt og øvrig helse! :Heartbigred
 
Så godt at hun vokser som hun skal! [emoji4] Men jeg forstår godt at spenningen begynner å bygge seg opp og at dere er redde. Tenker på dere og den fine jenta deres [emoji173]️
 
Krysser alt jeg har for vellykket operasjon! :Heartred:Heartred:Heartred
 
For ei skjønn lita jente ❤️ Masse lykke til med operasjon!
 
Back
Topp