Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

Uff, så mye fram og tilbake. Den "ventetiden" må være ganske hard for deg som mamma å bære. Dere er sterke <3 Har tenkt mye på dere denne uka! Lykke til på Fredag!!!
 
Vondt å vente sånn... masse lykke til med fontanoperasjonen på fredag :Heartpink
 
De ringte fra Rikshospitalet nå, og fortalte at det ikke var sikkert at operasjonen ble i morgen allikevel. Vi skulle få en tlf litt senere med nærmere beskjed.
 
De ringte fra Rikshospitalet nå, og fortalte at det ikke var sikkert at operasjonen ble i morgen allikevel. Vi skulle få en tlf litt senere med nærmere beskjed.

For et styr... Håper de finner en konkret dato snart til dere. God klem ❤️
 
De ringte fra Rikshospitalet nå, og fortalte at det ikke var sikkert at operasjonen ble i morgen allikevel. Vi skulle få en tlf litt senere med nærmere beskjed.

Kjenner jeg blir frustrert, stresset - nesten litt sint - på deres vegne! Det er forståelig at nødstilfeller går foran, men på et eller annet tidspunkt er det jo en ekstrem belastning å gå med denne "spenningen" før operasjon om og om og om igjen... :( Stor klem til dere!!!
 
De ringte fra Rikshospitalet nå, og fortalte at det ikke var sikkert at operasjonen ble i morgen allikevel. Vi skulle få en tlf litt senere med nærmere beskjed.

Krysser fingrene for at det snart blir plass i programmet for Lea :Heartred
 
Lykke til ❤️
 
Jeg tenkte jeg bare skulle si at Lea er ferdig operert, og operasjonen gikk bra ❤️ Etter fire lange timer ringte de endelig. Hun ligger på intensiven nå, men det virker som at de ønsker å få henne flyttet over på sengepost allerede i morgen. Men det er fortsatt mye som kan skje, i etterkant av en operasjonen, så tiden vil vise.
 
Jeg tenkte jeg bare skulle si at Lea er ferdig operert, og operasjonen gikk bra ❤️ Etter fire lange timer ringte de endelig. Hun ligger på intensiven nå, men det virker som at de ønsker å få henne flyttet over på sengepost allerede i morgen. Men det er fortsatt mye som kan skje, i etterkant av en operasjonen, så tiden vil vise.

❤️❤️
 
Jeg tenkte jeg bare skulle si at Lea er ferdig operert, og operasjonen gikk bra ❤️ Etter fire lange timer ringte de endelig. Hun ligger på intensiven nå, men det virker som at de ønsker å få henne flyttet over på sengepost allerede i morgen. Men det er fortsatt mye som kan skje, i etterkant av en operasjonen, så tiden vil vise.

Så godt å høre! Sender mange gode tanker og klemmer og håper at hun er i god nok form til vanlig sengepost imorgen. <3
 
Hurra! Håper på en rask rekonvalesens for dere
 
Å, så godt å høre! Både at det er overstått og at det gikk bra. Tøffe dager fremover også, jeg krysser alt jeg har for at hun unngår komplikasjoner og kommer seg raskt :smiley-angelic003:Heartbigred
 
Så godt operasjonen er over og alt er greit så langt. Krysser fingrene for at alt går på skinner herfra
 
Jeg tenkte jeg bare skulle si at Lea er ferdig operert, og operasjonen gikk bra ❤️ Etter fire lange timer ringte de endelig. Hun ligger på intensiven nå, men det virker som at de ønsker å få henne flyttet over på sengepost allerede i morgen. Men det er fortsatt mye som kan skje, i etterkant av en operasjonen, så tiden vil vise.

Ønsker lille Lea god bedring og håper hun er oppe og i farta igjen ganske snart <3 håper mamma'n og pappa'n også har det bra og får hvilt seg litt
 
Ønsker lille Lea god bedring og håper hun er oppe og i farta igjen ganske snart <3 håper mamma'n og pappa'n også har det bra og får hvilt seg litt
Jeg er her alene med Lea, så det blir lite avlastning på meg. Pga Corona så har far kun lov til å besøke 1 time hver dag, og da må han holde 1 meter avstand til både meg og Lea. Så det er tungt.. Fikk overtalt de til å la han droppe en meters avstand så lenge han hadde på munnbind i dag, siden det er bursdagen hennes. Men det måtte en god del tårer til for at det gikk.

Lea er i fin form. Ikke gikk utrykk for smerter enda. Får paracet og antibiotika hver 6. time. Misliker sykepleierne sterkt, og "hade" går på repeat fra de kommer til de går. Hun har litt feber, og skal ta en infeksjonsprøve i morgen.

Vi holder ut enn så lenge ❤️
 
Gratulerer på etterskudd med bursdagsbarnet!❤ En tøff situasjon dere står i. Håper tiden nå etter operasjonen går bra.
 
Gratulerer så mye med 2-åring
 
Back
Topp