Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

En tråd i 'August 2018' startet av Sparklefart, 24 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Uff, så mye fram og tilbake. Den "ventetiden" må være ganske hard for deg som mamma å bære. Dere er sterke <3 Har tenkt mye på dere denne uka! Lykke til på Fredag!!!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Vondt å vente sånn... masse lykke til med fontanoperasjonen på fredag :Heartpink

3. Sparklefart Forelsket i forumet

De ringte fra Rikshospitalet nå, og fortalte at det ikke var sikkert at operasjonen ble i morgen allikevel. Vi skulle få en tlf litt senere med nærmere beskjed.

4. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

For et styr... Håper de finner en konkret dato snart til dere. God klem ❤️

5. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Kjenner jeg blir frustrert, stresset - nesten litt sint - på deres vegne! Det er forståelig at nødstilfeller går foran, men på et eller annet tidspunkt er det jo en ekstrem belastning å gå med denne "spenningen" før operasjon om og om og om igjen... :( Stor klem til dere!!!

6. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Krysser fingrene for at det snart blir plass i programmet for Lea :Heartred

7. FruBritt Forumet er livet August 2018

Lykke til ❤️

8. Sparklefart Forelsket i forumet

Jeg tenkte jeg bare skulle si at Lea er ferdig operert, og operasjonen gikk bra ❤️ Etter fire lange timer ringte de endelig. Hun ligger på intensiven nå, men det virker som at de ønsker å få henne flyttet over på sengepost allerede i morgen. Men det er fortsatt mye som kan skje, i etterkant av en operasjonen, så tiden vil vise.

• Hjertelig Hjertelig x 29
  9. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

❤️❤️

10. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2020 Himmelbarn Novemberlykke 2018 Assistert-jentene

Så godt å høre! Sender mange gode tanker og klemmer og håper at hun er i god nok form til vanlig sengepost imorgen. <3

11. Kelsey Glad i forumet Vi som prøver :)

Så godt å høre! God bedring fremover. :Heartblue

12. Mistymya Mistymya August 2018

Så godt å høre! Håper alt går like fint videre.

13. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Hurra! Håper på en rask rekonvalesens for dere

14. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Å, så godt å høre! Både at det er overstått og at det gikk bra. Tøffe dager fremover også, jeg krysser alt jeg har for at hun unngår komplikasjoner og kommer seg raskt :smiley-angelic003:Heartbigred

15. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så godt operasjonen er over og alt er greit så langt. Krysser fingrene for at alt går på skinner herfra

16. FruBritt Forumet er livet August 2018

❤️❤️

• Kreativ Kreativ x 1
  17. Lizzy78 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Ønsker lille Lea god bedring og håper hun er oppe og i farta igjen ganske snart <3 håper mamma'n og pappa'n også har det bra og får hvilt seg litt

18. Sparklefart Forelsket i forumet

Jeg er her alene med Lea, så det blir lite avlastning på meg. Pga Corona så har far kun lov til å besøke 1 time hver dag, og da må han holde 1 meter avstand til både meg og Lea. Så det er tungt.. Fikk overtalt de til å la han droppe en meters avstand så lenge han hadde på munnbind i dag, siden det er bursdagen hennes. Men det måtte en god del tårer til for at det gikk.

Lea er i fin form. Ikke gikk utrykk for smerter enda. Får paracet og antibiotika hver 6. time. Misliker sykepleierne sterkt, og "hade" går på repeat fra de kommer til de går. Hun har litt feber, og skal ta en infeksjonsprøve i morgen.

Vi holder ut enn så lenge ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 13
  19. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Gratulerer på etterskudd med bursdagsbarnet!❤ En tøff situasjon dere står i. Håper tiden nå etter operasjonen går bra.

20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer så mye med 2-åring

Del denne siden