Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

Vi vet fortsatt ikke hva som er planen. De nevnte på kontroll, sist gang vi var på riksen, at "i andre land ville de nok gått for en fontalløsning(?), men her vil vi kanskje gå for en "løsning" som ikke er like sikker. Så vi får håpe det går bra med Lea". Dette skremte meg litt, og jeg vet ikke helt hva de mente med det...

Jeg regner med at det blir operasjon neste gang meningen er lav igjen.

Det var en rar beskjed å få, og noe du egentlig gjerne kunne spurt om, i ettertid, man blir for tlitt satt ut der og da.

Håper dere får en fin jul.
 
Det var en rar beskjed å få, og noe du egentlig gjerne kunne spurt om, i ettertid, man blir for tlitt satt ut der og da.

Håper dere får en fin jul.
Ja, jeg ble nok litt satt ut. Også er jeg nok litt redd for å spørre, i frykt for å få et svar jeg egentlig ikke vil ha, eller vite.

Lige så :santa
 
God jul til deg og dine ❤️

Håper hjertet oppfører seg minst til over nyttår og at planen videre er hva Lea trenger :)
 
Godt å høre fra deg. Forstår godt at det er slitsomt å leve med denne uforutsigbarheten :Heartred
 
Hei dere!

Nå er det en stund siden jeg har skrevet en oppdatering her :woot:

Etter forholdene har Lea det bra. I slutten av November hadde hun hjertekateterisering, hvor de utvidet shunten de har satt inn i hjertet hennes. Etter dette ligger metningen nå på 80, men vi vet at det vil gå fort ned igjen. Siste kontroll viste at det hadde holdt seg stabilt, så vi skal hvertfall klare å feire jul uten noen særlig bekymringer, håper vi.. :Heartred

Lea går kun på blodfortynnende om dagen (en halv tablett hver morgen) og både hjertesviktmedisiner og blodtrykksmedisiner er satt på vent.

Lea har fortsatt ikke begynt i barnehagen, og tar vaksine mot RS virus en gang i mnd. Far jobber 20%, mens jeg går på skolen og jobber noen helger i mnd.

Det er fortsatt tungt, men vi har lært og tilpasse oss, og føler at vi takler situasjonen så godt som det går ann.

Ønsker dere alle en riktig fin jul og et godt nytt år! :Heartred

Hei :) så godt å høre fra dere, har tenkt mye på hvordan det gikk med dere. Ønsker dere en fin jul og ett godt nytt år <3
 
God jul, håper den blir fredelig og fin. Og lykke til videre, dere har ei sterk lita jente. ❤
 
Så kjekt med en oppdatering fra dere ❤️
 
Håper dere får en fin jul ❤️ Ønsker Lea fortsatt god bedring, og dere alle lykke til i tiden fremover. Håper de kan gjøre hjertet hennes så friskt som mulig ❤️ Klem
 
En rask update..

Lea skal opereres 3. August. Vi skal inn 31. for forundersøkelser og corona testing. I helgen får vi permisjon før vi skal tilbake på Søndag, og hun skal opereres på Mandag.

Det er på grunn av corona kun jeg som reiser inn med Lea. Jeg vet at min samboer hadde taklet det 100 ganger bedre enn meg, men jeg klarer ikke tanken på å ikke kunne få si hade til henne hvis operasjonen ikke skulle gå bra.

Lea skal få en fontal sirkulasjon. Hun må igjennom to store operasjoner. En nå, og en når hun er ca. 15 kg.

Dette blir helt klart den verste perioden i våres liv, og jeg håper så inderlig at det går bra, og at hun kan få lov til å feire 2 årsdagen sin :Heartred
 
Tenke masse masse på dere!! Håper og ber om at alt går så bra som overhodet mulig!! :Heartbigred
 
Ønsker dere lykke til og sender mange klemmer! <3
 
Masse lykke til!
 
❤️❤️❤️
 
Store klemmer i en tung tid (og synes det er så feil at nordmenn skal kunne dra på ferie til Frankrike, men at bare en av dere skal få følge Lea :()
 
Så fint at du oppdaterer, selv om det er tøffe tider i vente. Masse lykke til!
 
Back
Topp