Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

En tråd i 'August 2018' startet av Sparklefart, 24 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det var en rar beskjed å få, og noe du egentlig gjerne kunne spurt om, i ettertid, man blir for tlitt satt ut der og da.

Håper dere får en fin jul.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Sparklefart Forelsket i forumet

Ja, jeg ble nok litt satt ut. Også er jeg nok litt redd for å spørre, i frykt for å få et svar jeg egentlig ikke vil ha, eller vite.

Lige så :santa

3. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

God jul til deg og dine ❤️

Håper hjertet oppfører seg minst til over nyttår og at planen videre er hva Lea trenger :)

4. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Godt å høre fra deg. Forstår godt at det er slitsomt å leve med denne uforutsigbarheten :Heartred

5. Lizzy78 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Hei :) så godt å høre fra dere, har tenkt mye på hvordan det gikk med dere. Ønsker dere en fin jul og ett godt nytt år <3

6. Jollypop Elsker forumet August 2018

God jul, håper den blir fredelig og fin. Og lykke til videre, dere har ei sterk lita jente. ❤

7. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Så kjekt med en oppdatering fra dere ❤️

8. Nanakorobi Yaoki Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Håper dere får en fin jul ❤️ Ønsker Lea fortsatt god bedring, og dere alle lykke til i tiden fremover. Håper de kan gjøre hjertet hennes så friskt som mulig ❤️ Klem

9. Sparklefart Forelsket i forumet

En rask update..

Lea skal opereres 3. August. Vi skal inn 31. for forundersøkelser og corona testing. I helgen får vi permisjon før vi skal tilbake på Søndag, og hun skal opereres på Mandag.

Det er på grunn av corona kun jeg som reiser inn med Lea. Jeg vet at min samboer hadde taklet det 100 ganger bedre enn meg, men jeg klarer ikke tanken på å ikke kunne få si hade til henne hvis operasjonen ikke skulle gå bra.

Lea skal få en fontal sirkulasjon. Hun må igjennom to store operasjoner. En nå, og en når hun er ca. 15 kg.

Dette blir helt klart den verste perioden i våres liv, og jeg håper så inderlig at det går bra, og at hun kan få lov til å feire 2 årsdagen sin :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 29
  10. Mamma til høstbarna Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ August 2018

Ønsker dere og Lea all verdens mulig lykke til :Heartred

11. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Masse lykke til. Heier på lille Lea❤

12. Kengu Forumet er livet VIP

Lykke til ♥

13. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tenke masse masse på dere!! Håper og ber om at alt går så bra som overhodet mulig!! :Heartbigred

14. Mistymya Mistymya August 2018

Masse lykke til :Heartbigred

15. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Ønsker dere lykke til og sender mange klemmer! <3

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Masse lykke til!

17. Kelsey Elsker forumet Vi som prøver :)

Lykke til! :Heartblue

18. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

❤️❤️❤️

19. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Store klemmer i en tung tid (og synes det er så feil at nordmenn skal kunne dra på ferie til Frankrike, men at bare en av dere skal få følge Lea :()

• Enig Enig x 3
  20. Kjøttmeis Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Så fint at du oppdaterer, selv om det er tøffe tider i vente. Masse lykke til!

Del denne siden