Lar du vannet...

Lar vannet renne. Må ærlig innrømme at jeg aldri har tenk over det før.. Og så jeg som trodde jeg var litt miljøbevisst :p

Mannen lar det renne og det irriterer meg litt. Sløsing! Jeg skrur det selvsagt av og på ettersom det trengs ;)

Nei, aldri. Mannen gjør!

Lar det renne :) kan ikke se problemet med det? :p ikke koster det noe mer eller mindre heller, når det er kaldt vann ;)

Tror jeg lar det renne noen ganger, men mest av

Vi slår av lys i alle rom vi ikke oppholder oss i, og lar ikke vann renne når vi pusser tenner/shamponerer/vasker kroppen i dusjen.
Gidder ikke sløse med vann.. har vært obs på dette siden vi hadde et prosjekt om hvordan man kan spare strøm i 6.klasse (i 1998) :P
Endelig flere enn meg som faktisk lærte noe av de prosjektene der!!!!! :D

Nei, skrur det av. Hvorfor skal vannet renne unødig rett nedi sluken når jeg likevel ikke skyller tannbørsten før etter at jeg er ferdig å pusse?

Blir stresset om det renner , så nei hehe..
Også må jeg alltid henge på vasken på når pusser de.. gubben ler av meg da han aldri har sett noen som pusser tenner slik :p

Nei. Hater å høre lyden av vannet som renner.
Sambo bruker å irritere meg med å sette på vannkrana når vi pusser tennene og sperre for vasken, sånn at jeg ikke kan slå av vannet :P

Back
Topp