Lanternes dagbok

Måtte sjekke bruksanvisningen, og der stod det at oppsugingstiden var 3 min og at den ikke skal avleses etter 5 min. Men det var jo strek før de 5 minuttene var gått, da..

Og kanskje jeg er gravid? :P
Tusen takk!

Fra mobil.
Nei, det er 5 minutter og ikke 10 på Wondfo altså.

*Taster på app på mobilen*
Sorry... Jeg bare husket at oppsugingstiden og avlesningstiden er forskjellig. Men den var uansett innenfor.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Måtte sjekke bruksanvisningen, og der stod det at oppsugingstiden var 3 min og at den ikke skal avleses etter 5 min. Men det var jo strek før de 5 minuttene var gått, da..

Og kanskje jeg er gravid? :P
Tusen takk!

Fra mobil.

Min erfaring er at om streken synes innen fem minutter så kan du sjekke etterpå når den tørker hvor sterk den har blitt. Hvis du forstår hva jeg mener. Det at streken kommer til syne de første fem minuttene betyr positiv test, men så "jukser" vi og ser an styrken når testen er tørr. Denne testen kan du legge inn som positiv.

Om du sjekker min sånn hcg-nivå så vil jeg tippe at du er rundt hcg på 50. Det betyr at alle test-typer vil være positive nå.

Gratulerer!!!!!! :D

Min erfaring er at om streken synes innen fem minutter så kan du sjekke etterpå når den tørker hvor sterk den har blitt. Hvis du forstår hva jeg mener. Det at streken kommer til syne de første fem minuttene betyr positiv test, men så "jukser" vi og ser an styrken når testen er tørr. Denne testen kan du legge inn som positiv.

Om du sjekker min sånn hcg-nivå så vil jeg tippe at du er rundt hcg på 50. Det betyr at alle test-typer vil være positive nå.

Gratulerer!!!!!! :D

Tusen takk! Streken kom jo før tidsfristen, så da går jeg ut i fra juksemetoden din ;)

Fra mobil.

Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)
Gratulerer med spire i magen! Weeeee :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk skal du ha! Nå begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk er GRAVID! Trengte bare litt betenkningstid :P

Fra mobil.

Nei, du lever nok litt i fornektelse foreløpig :P Jeg har fått ganske klare svake streker etter fristen på de der jeg også, men aldri en sånn KLAR rosa strek. Jeg er ikke i tvil i alle fall :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ok, jeg er kanskje gravid, da :):) Takk for at du har sånn troen:D

Fra mobil.

Det er en veldig uvant tanke. Det er litt sånn "Ja, hva nå?"

Fra mobil.

Haha.. Ja, kjenner igjen følelsen. Ikke slutt med Crinone enda hvert fall. :) Det er vel det eneste viktige.

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer frøken :D

Haha.. Ja, kjenner igjen følelsen. Ikke slutt med Crinone enda hvert fall. :) Det er vel det eneste viktige.

Sent from my iPad using BV Forum
Crinonen holder jeg godt fast i! Bør kanskje hente ut litt mer, så slipper jeg å gå og hente annenhver uke :D

Nå vil jeg teste hele tiden! Har allerede tatt en ny test, og den ble positiv, den også :D Kan ikke tro at dette er sant!

For noen fine tester :D Ikke mye tvil der :)

Taster på appen :)

Fine tester! Gratulerer så mye :D

Ønsker et hjertebarn ❤

Iiiih, gratulerer :D :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For noen fine tester :D Ikke mye tvil der :)

Taster på appen :)
Jeg er ikke lenger så mye i tvil, men mannen tror ikke helt på meg ennå. :P Han bør bli overbevist når jeg svir av den digitale!

Back
Topp