Lang tid før spiren satt?

PP3 etter p-pilleslutt :happy:
 
Ganske urettferdig den naturen . Vi har ikke engang prøvd... heller prøvd å latt være..
 
8 år uten prevensjon for meg og mannen. Har endometriose og PCOS, og var på vei inn i IVF-mølla. Tok tak i kosthold i våres, begynte på metformin samtidig. Aner ikke om dette er tilfeldig, men gøy er det uansett!
 
De fire første kom relativt kjapt,
Nå er det 2,5 år siden prevensjon slutt.. mistet en spire i fjor sommer og hadde en kjemisk i januar. Krysser fingrene for at denne sitter til mål !!
 
Over 2 år aktivt + noen år uten TR og EL. Et uttak og et innsett (IVF), ble gravid rett før neste planlagte innsett:wideyed:
 
Hos oss tok det nå 2 pp før spiren satt..

Vi startet å snakke om en attpåklatt i april og startet vel pp i mai, men ble enige om å vente til juni, slik at gutten vår ikke måtte dele bursdagsmåned.. (feb 2020)

Så nå blir det en lite påskekylling istede om spiren holder <3


Drysser masse festestøv på dere damer så spirene holder <3
 
Tok ut spiralen tidlig i juni og har hatt en mens, så dette gikk mye fortere enn vi hadde tenkt
 
Denne satt omtrent uten å hoppe i høyet engang...så ikke hverken prøvd på eller planlagt.
 
Hos meg tok det 1,5 år og jeg er så klar for å bære denne spiren til april :Heartred
Har hatt en SA og en MA tidligere, så det tok 10mnd før jeg ble gravid første gang.
Hadde en senabort i mai. Prøvde igjen fra og med juni, så 2. pp satt den igjen. Håper for oss alle at de nå sitter til april.
 
Dere er flinke som klarer å holde håpet oppe!
Denne gangen skal spiren sitte trygt og godt til den er helt ferdig :Heartred
Mista forsåvidt håpet etter forsøket i vår.. Aldri kost meg så mye med vin så jeg gjorde etter det :p men som de sier så er det ofte når man ikke tenker på baby osv og virkelig slapper av at det går også!
 
Ble gravid uten å prøve! Men førstemann brukte vi 4 år, og han satt på 6.innsett med prøverør! Så dette var en stor overraskelse!
 
Satt siste p-sprøyte i november. Så prøvd siden den gikk ut i februar. Så i juli satt spiren ❤ håpe den kommer på termin siden det er bursdagen til en avdød slektning
 
Back
Topp