Lang tid før spiren satt?

Ble gravid 2 uker etter at jeg tok ut p-staven :banghead::wacky:
 
Ganske urettferdig den naturen . Vi har ikke engang prøvd... heller prøvd å latt være..
Livet er urettferdig! Jo fortere man lærer å takle det, jo bedre er det!
Det er et ordtak jeg har blitt servert mange ganger i barndommen. Mye sannhet i det ;)
 
KA er vel kjemisk abort, når det festes nok til at du kan få positiv test, men så mister du ganske kjapt igjen og det kan virke som bare en forsinket mens.. (Om jeg har forstått det riktig)
Kjemisk er jeg godt kjent med, men har aldri hørt forkortelsen KA!
Lærer stadig noe nytt i dette gamet :)
 
Mista forsåvidt håpet etter forsøket i vår.. Aldri kost meg så mye med vin så jeg gjorde etter det :p men som de sier så er det ofte når man ikke tenker på baby osv og virkelig slapper av at det går også!
Ja, det kan godt hende at det stemmer, selv om jeg aldri har trodd på det tidligere :p
Jeg koste meg også gløgg i ferien og stresset ikke med EL tester, men tempet likevel! Klarte ikke gi helt slipp :hilarious: spire ble det uansett! Uten planlagt aksjelegging siden EL kom en uke før tiden :)
 
2 pp på oss. Første mann gikk på 1 pp, andre mann gikk på 2 pp men endte i MA... så satt spiren på 1 pp rett etter renselsesprosessen. Er redd for at det skal ende opp med MA denne gangen og, men har symptomer og ingen tegn til blødning o.l. så krysser fingrene og prøver å kose meg med svangerskapet.
 
Ca. tredje forsøk. Finnes det forresten noen lister med oversikt over forkortelser her? Ser det brukes hyppig, og kunne tenkt meg å vite hva alt står for :happy:

:anyone
 
Denne ferske (4+0 i dag) ,spiren satt på 9 pp. I det jeg trodde vi ikke skulle få det til.. akkurat kjøpt sink+C-vitamin til sambo, og flere EL tester.. forrige mnd kjøpte j tester til monitor...
 
Back
Topp