Lang tid før spiren satt?

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Hos meg tok det 1,5 år og jeg er så klar for å bære denne spiren til april :Heartred
Har hatt en SA og en MA tidligere, så det tok 10mnd før jeg ble gravid første gang.
 
Overraskelsesspire her, så den satt uten at vi prøvde denne gang :)
Men prøvde 6 mnd på nr 1, da inkl 2 SA.
 
Rett over ett år med prøving her. Halvår uten noenting så 5 tidlige SA/kjemiske på rappen.
 
Hos meg tok det 1,5 år og jeg er så klar for å bære denne spiren til april :Heartred
Har hatt en SA og en MA tidligere, så det tok 10mnd før jeg ble gravid første gang.
Håper det går bra for deg denne gangen :Heartpink

For oss tok det 3 uker fra jeg tok ut spiralen til jeg var gravid :)
 
Mer enn ett år på første (PCOS, satt på PP1 med ovitrelle), PP2 på nr 2, og PP4 med denne. Har tydeligvis vokst av meg PCOS, iflg gynekologen :wideyed: Håper denne sitter!!!
 
Akkurat to måneder etter spiraluttak, som vil si første prøveperiode :)
 
1 år og 3 mnd gikk det før jeg ble gravid men det var utenfor livmoren, gikk deretter 1 år før neste satt men det var en kjemisk og nå har det gått 5 mnd siden den kjemiske. Krysser å håper denne holder ut til mars 2020:)
 
1 PP:)
 
PP 7, en SA i PP1. Nå satt den..


Håper jeg...
 
Last edited:
1 forsøk, egentlig før vi hadde begynt på første på ordentlig.

Dette er tredje barnet, har gått fort med de forrige også, ca på 3 pp. Har ikke hatt noen sa som jeg er klar over og vært utrolig heldig, er derfor nå veldig forsiktig med å håpe for mye fordi jeg på en måte føler det er min tur at noe skjer? :oops:
 
PP1 faktisk :) Helt sykt fort, igjen! Blir gravid bare noen ser litt for hardt på meg :sorry:
Håper det går bra for deg denne gangen :Heartpink

For oss tok det 3 uker fra jeg tok ut spiralen til jeg var gravid :)
Akkurat to måneder etter spiraluttak, som vil si første prøveperiode :)
Jøss!! Så mange på 1.forsøk.
Så heldige dere er :love2

Tror jeg har hørt/lest en plass at prosentvis er det flest som klarer det på 1.forsøk, men aner ikke om det stemmer.
 
1 forsøk, egentlig før vi hadde begynt på første på ordentlig.

Dette er tredje barnet, har gått fort med de forrige også, ca på 3 pp. Har ikke hatt noen sa som jeg er klar over og vært utrolig heldig, er derfor nå veldig forsiktig med å håpe for mye fordi jeg på en måte føler det er min tur at noe skjer? :oops:
Tja.. Jeg føler ofte det er de samme som opplever SA/MA/BO/Exu gang etter gang, mens de fleste er heldige og blir fort gravide og holder til termin :D
Heldigvis er det større sjangs for at det skal gå bra enn dårlig! Det lever jeg på, selv om jeg har en dårlig historikk :rolleyes:
 
Mer enn ett år på første (PCOS, satt på PP1 med ovitrelle), PP2 på nr 2, og PP4 med denne. Har tydeligvis vokst av meg PCOS, iflg gynekologen :wideyed: Håper denne sitter!!!
Visste ikke at det var mulig! Alt man lærer :)
Denne skal sitte :Heartred
 
1 år og 3 mnd gikk det før jeg ble gravid men det var utenfor livmoren, gikk deretter 1 år før neste satt men det var en kjemisk og nå har det gått 5 mnd siden den kjemiske. Krysser å håper denne holder ut til mars 2020:)
Dere er flinke som klarer å holde håpet oppe!
Denne gangen skal spiren sitte trygt og godt til den er helt ferdig :Heartred
 
Back
Topp