Lag Turkis, slankekrigen høsten 2012 :-)

Haha må flire av deg skrulle. Så i 100 års dag da! :) Dårlig kosthold og ingen trening. Med unntak av å springe etter ett åringen min da. Er spent på veiing på mandag. Så mensen i tillegg også da!
 
Eg har vært å gått tur i dag! :D

Ble kjempesvimmel.. støl både her og der..
så eg unnet meg en fanta zero til lunsjen i dag :)
Hatt en fin dag alle? :)
 
God morgen dere! En dag igjen til veiing! Dagens mål er å få til en treningsøkt. Kostholdet tar jeg som en selvfølge at det sitter!
 
Eg e spent på kordan d går med laget vårt i morgen :D

Skriver en inn vekten i denne tråden då? i det første innlegget vi laget? eller kordan fungerer det? :)
 
Heisann folkens. Gleder meg ikke til veiing i morgen, jeg er jo på 3 slankeuka og da går det jo så sakte... Men men kan jo håpe på et under
Maten er bra og trening er det masse av, så alt er bra der.
 
Veiing imorgen ja.....huff. Håper jeg iallefall har gått ned 1 kg, men får nå se. Har vært flink med mat syns jeg, til tross for stor fest OG restemat-lag igår...hehe.
Idag blir det pizza til middag på åpen gård, heller ikke det beste, men det holder vel med et par stykker:-D
 
pizza hørtes godt ut! :)
Her blir d koteletter og grønnsaker..:P
Driver å bruker opp maten vi har i fryseren, hehe :)
 
Skal lage koteletter jeg også. Med masse brokkoli og gulrøtter for min del. Så tror jeg at jeg skal lage smoothie til dessert! Nam :)
 
ja blir masse brokkoli og gulrøtter her og, e de grønnsakene eg foretrekker :P

Smothie til dessert hørtes veldig godt ut! :)

Blir muligens en saftis på meg, får se :)
 
Oioi, ikke lett å holde seg unna godsakene på den gården jeg var på. Hjemmelaget og HERLIG duftende bakst som muffins, skillingsboller, kesamboller++++ Og itillegg var den pizzaen vi bestilte GIGANTISK svær!!!!
Så ja.....ble litt skillingsbolle på meg itillegg til ett veldig stort pizzastykke. Så nå er jeg vel proppfull av kalorier...hahahaha! Jeg kan fint holde meg unna hjemme, men sliter veldig når jeg blir tilbudt godteri og har det rundt meg hele tida! Drakk dog cola zero og har kun spist 3 knekkebrød idag utenom de tingene jeg spiste på sand gård, så håper vektea viser litt ned imorgen alikevel!
Håper dere har hatt en fin helg alle sammen:)
 
Veeeldig spent på morgendagen, er litt skeptisk, var litt tyngre idag tidlig ifht startvekt,  men ble jo seff litt lørdagskos igår, men satser på å ta det av idag, er på jobb til 1 så her er det ingenting som frister, thank god! :) Har vært under startvekt, så håper det går litt veien værtfall :)
 
Den gården hørtes veldig koselig ut skrulla! :) Sannelig kom jeg meg ut og trimmet litt idag! :) en og en halv time på fjellet gjorde godt for kropp og sjel! Nå kunne jeg ha spist en hel pakke knekkebrød til kvelds! Men begrenser meg til to stk og tar meg en kopp te og satser på at matsuget forsvinner :) Lykke til med veiing imorgen jenter :)
 


millemari skrev:
Den gården hørtes veldig koselig ut skrulla! :) Sannelig kom jeg meg ut og trimmet litt idag! :) en og en halv time på fjellet gjorde godt for kropp og sjel! Nå kunne jeg ha spist en hel pakke knekkebrød til kvelds! Men begrenser meg til to stk og tar meg en kopp te og satser på at matsuget forsvinner :) Lykke til med veiing imorgen jenter :)



Den var ufattelig koselig:)
Masse dyr for ungene å se på, en lekeplass med bord og stoler rundt og et bakeri med verdens herligste bakst og mat! Bakevarene var utrolige både i smak og utseende, herregud så godt! Minnet meg om bilder fra gamledager i bakerier, alt var hjemmelaga og med veldig mye egenproduserte ting.
 
MASSE lykke til med veiinga imorgen jenter!!! Var det slik at vi kun trenger å skrive vekta i hovedinnlegget vårt i denne tråden?
 
har ikke fått skravlet så mye me dere denne uken, har vært en del som skjer på hjemmefronten og det er det også i morgen Så for å forsikre meg om at jeg ikke skal rekke eller glemme å ioodatere i morgen har jeg oppdatert i dag 1,7 kg

er egentlig veldig positivt overrasket over resultatet da jeg ikke har trent spesielt mye, og jeg har sklidd ut av den sunne løypa flere ganger enn jeg hadde håpet.

bare for å oppdatere litt da :)
i dag har jeg laget hjemmelagde knekkebrød, noe som både jeg, samboern og 2 åringen synes er kjempegodt :) så nå blir det hjemmelagde knekkebrød med CC og epleskiver namnamnam
 
God morgen jenter, ny uke nye muligheter :) Syntes veiingen gikk bra for min del, ned 0,6 til 61,5 kg. Så på en mandagsveiing da! :) Tvi tvinger dere andre også! Og håper forresten alle husker å melde inn vekten, er dumt å måtte ryke ut av krigen pga glemt å oppdatere vekt..
 
joho!!! ned 1,4 kg tross kakespising i helga(var dog veeeldig flink i hverdagene da)

Kjempe bra med 0,6 kg millemari, spes i % da:)
 
Heisann, gikk litt så som så med meg denne uken, ned 500gr fra 68.5 til 68 :)
 
På stedet hvil for meg denne uken! Har verken fått trent noe særlig forrige uke. Har så altfor mye å gjøre med skolen..
 
Back
Topp