Lag Turkis, slankekrigen høsten 2012 :-)

Kyllingsalat e sinnsykt godt, det pleide eg å dra med meg når eg jobbet natt :)

Evt. lage kyllingsalat og ha d inni ein grove wraps :)
 
Kyllingsalat er godt ja, både med og uten pasta :-)
 
Hei og god helg!!

Her har det vært en stressende dag med lite mat, så koste meg med en is etter middagen:)Nå skal jeg bare kose meg i sofaen med druer og pepsi max;)

Har dere noen helgeplaner da?


 
Kos deg med druer og pepsi max. Her blir det litt te og klementin :-)
Ingen planer store for helga bare familietid og avslapping
 
Ja, kyllingsalat med pastaskruer er godt :)

Men eg foretrekker å ha ris i eg :D hehe..

Her blir d å prøve å komme seg ut på en tur eller to hvertfall :)

Ellers nyte at d e helg! ;)
 
God morgen alle sammen! :)

Kordan går d med dåkke? :)
Klare for veiing på mandag?? :)

Kjedelig vær det er i dag, hadde vært fint med litt opphold og sol altså..
 
Heihei!

Jeg er så langt fra klar for veiing!Jeg har hatt et veldig strengt kosthold de siste ukene, og syns det ikke har gitt resultater(veide det samme på fredag som på mandag! Så idag gir jeg meg lov til å kose meg litt. Skal selvfølgelig ikke fråtse i godis, men har kjøpt meg litt smågodt å kose meg med og vi spiser grandis til middag;)
 


Jeg er klar for veiing på mandag!
Har snikveid meg (hver dag) og har gått ned litt.

Denne uken har jeg gått 5 mil og svømt i 1,5 time tilsammen, så jeg synes jeg fortjener litt nedgang nå!:)

Oppskjærte grønnsaker er alltid godt å ha med seg på nattevakt. Så kan man småknaske litt mellom måltidene om man bli sulten:)
 
Her er det ingen godis i helgen for en gang skyld :)

Vi har hatt heimelaga kjøttkake te middag, det var godt :)

Og ungene spiste godt, ikkje minst ;)
 
Heisann. Vi har vært i skauen og grilla go og magre grillpølser ;-) skal kose meg med et eller annet nå snart, men vet ikke helt hva enda.
 
God morgen :)

Eg oppdaterte vekten og sånt i dag, pga eg ska på langtur :)

For reiser veldig tidlig i morgen tidlig og vet ikkje om eg rekker å komme heim igjen før syv i morgen kveld :)

Håper dåkke har en fin søndag :)
 
Skal se om jeg får tid til å kjøpe meg en skritt-teller i morgen:)


Er dessverre ikke klar for veiing i morgen likvel.
Jeg får mensen snart, så kroppen min bestemte seg for å legge på en halvkilo som en ekstra straff (smertene er tydeligvis ikke nok).
Er fremdeles litt nedgang i forhold til forrige uke, men ikke i nærheten av hva det var:(
 
Har mensen jeg også, så blir spennende å se på vekta i morgen. har ikke skrittteller jeg, ikke har jeg råd til det heller denne uka.
 


Hege og Chris skrev:
Ble -0,8kg er fornøyd med det med mensen gitt



Så bra!!!
:)

Jeg gikk ned 0,4.
Bittert da jeg lå på 75,9 (-1 kg) helt til torsdag.
 
Bare jeg som sliter med å logge inn her? Fikk takk og lov oppdatert vekta i dag!:)

Hatt en hektisk langhelg uansett, og ikke fått spist til faste tider, men fornøyd med halvkilo ned!:) Men er oppblåst til de grader...passer knapt i buksene mine.

Skriver seinere i kveld når baby har lagt seg.
 
uff, + 0,33 prosent denne uken. Vet ikke hva som skjer jeg nå. Går jo helt feil vei dette.. :(
 
uææææ! Har ikke hatt nett og prøvde å oppdatere via telefonen men det gikk ikke!!
Er jeg ute nå?
vekta mi er iallefall det samme som forrige uke men -0,1. Altså 71,9 kg 
 
Back
Topp